Top 50 Survey :]

RSS
Recomendar

Abr 29 2008, 2h29

01. How did you get into 29?
Fiona Apple? Oh I heard Fast As You Can on TV and I thought the music video was so stupid. Then Extraordinary Machine came out and my aunt got it for her girlfriend and I heard her listen to it and I liked it. So I burned it and got Fiona's other music.

02. What was the first song you ever heard by 22?
Ladytron teehee. Cracked LCD.

03.What's your favorite lyric by 33?
Oh you guys...Noisettes! "Scratch your name into the fabric of this world."

04.What is your favorite album by 49?
Blonde Redhead! 23 most definitely.

05.How many albums by 13 do you own?
For Tegan and Sara, I own 2 albums and the rest are burned from my aunt.

06.What is your favorite song by 50?
lol Missing Heart. Hearts of Ice.

07.Is there a song by 39 that makes you sad?
hehe Teresa Raef. So Long is a sad song.

08.What is your favorite song by 15?
安室奈美恵...Amuro! My fav track is...Baby Don't Cry.

09.What is your favorite song by 5?
OMG Ani DiFranco! It's so hard...she has so many good songs. Dilate has always been mah fav though.

10.Is there a song by 6 that makes you happy?
hehe Utada. Yes, the song would be Beautiful World.

11.What is your favorite album by 40?
Big Mama Thornton! I only have the Hound Dog Collection.

12.What is your favorite song by 10?
Madonna babY! Get Together.

13.What is a good memory you have involving 30?
No Doubt! Prom. On the way we listened to Return To Saturn!

14.What is your favorite song by 38?
KUKL! Dismembered totally.

15.Is there a song by 19 that makes you happy?
4 Strings! Every song.

16.How many times have you seen 25 live?
Awww Utada...never seen her! But her new English album is coming out soon so I should see her if she tours!

17.What is the first song you ever heard by 23?
M.I.A. lol. Bucky Done Gun.

18.What is your favorite album by 11?
Liz Phair. Exile in Guyville.

19.Who is your favorite member of 1?
Björk...ummm I have NO IDEA.

20.Have you ever seen 14 live?
OMG THE SUGARCUBES. NOOOOOo they just had a reunion concert one night only in Iceland! >.< couldn't gooo.

21.What is a good memory involving 27?
Amy Winehouse. Me and Gina in lab singing Me and Mr. Jones and me learning that she's saying "fuckery" lol.

22.What is your favorite song by 16?
Portishead! ummm...that's a toughie...Humming I suppose.

23.What is the first song you ever heard by 47?
OMGLOL Kelly. Let Me Borrow That Top. In France actually.

24.What is your favorite album by 18?
Oh, Peaches! Probably Impeach My Bush.

25.What is your favorite song by 21?
Hole. Violet.

26.What is the first song you ever heard by 26?
Le Tigre? Oh those guys! Umm...On The Verge. Yes I'm late.

27.What is your favorite album by 3?
OMG The Cure. Ummm...at this moment...The Head on the Door.

28.What is your favorite song by 2?
Tori Amos. Bliss.

29.What was the first song you ever heard by 32?
Björk's jazz band? Gling Glo. No idea about the accents on the title.

30.What is your favorite song by 8?
Hmmm...David Bowie...fav song? Sooo hard...Modern Love I guess...

31.How many times have you seen 17 live?
Angela Aki! Never! I want to SOOOOO bad!

32.Is there a song by 44 that makes you happy?
hehe KT Tunstall! Other Side of the World.

33.What is your favorite album by 12?
LOL E-Rotic. I would say...Missing You.

34.What is the worst song by 45?
Sykurmolarnir! Umm...since it's Sugarcubes one album in Icelandic...I would say Hot Meat Icelandic.

35.What was the first song you ever heard by 34?
Postal Service! Such Great Heights. Just like everyone else :]

36. What is your favorite album by 48?
Gwen Stefani. Love Angel Music Baby.

37.How many times have you seen 42 live?
Lauryn Hill. Never.

38.What is your favorite song by 36?
Michelle Branch! Goodbye to You...the acoustic version.

39.What was the first song you ever heard by 28?
Koda Kumi! It was Get Up And Move.

40.What is your favorite album by 7?
Regina Spektor...Soviet Kitsch I think.

41.Is there a song by 31 that makes you happy?
Avril Lavigne lol. Anything but Ordinary, though it's depressing lol.

42. What is your favorite album by 41?
Colette! Hypnotized.

43.What is your favorite song by 24?
Poe. Hey Pretty right now.

44.What is a good memory you have involving 46?
The Smiths. None that I can think of....

45.What is your favorite song by 35?
Prince. Hmmm...Raspberry Beret...or Black Sweat.

46.Is there a song by 9 that makes you happy?
Morrissey...depressing guy...but I Like You makes me smile.

47.What is your favorite album by 4?
Siouxsie and the Banshees...I would say Peepshow.

48.Who is your favorite member of 37?
The Creatures! Siouxsie Sioux of course. But Budgie is awesome too.

49.What is the first song you ever heard by 43?
Queen lol. Bohemian Rhapsody duh!

50.How many albums do you own by 20?
Marilyn Manson! I own 2, I have the rest burned.

Comentários

Deixe um comentário. Faça login na Last.fm ou cadastre-se agora (é gratuito).