Caixa de mensagens

Deixe um comentário. Faça login na Last.fm ou cadastre-se agora (é gratuito).
  • dangerosive

    Also, is your username a play on The Rentals' "Friends of P"? Because that's what it makes me think of.

    março 2012
  • dangerosive

    It makes me pretty happy that our musical compatibility is VERY HIGH.

    março 2012
  • PirateFear

    I now command an army of sentient ivory dice, I found it much more manageable on my tight time schedule than my crushing grip on the fate of any human being that came into contact with me. Consequently, people I'm no longer in contact with do remain solid. A somewhat regrettable side effect, perhaps. I like to think that without me anyone is a gibbering heap of useless or the aforementioned pile of dust, either one is good. Here follows a more ordinary contribution to the discussion in 3, 2, 1: How's things?

    outubro 2011
  • PirateFear

    Dust. DUST.

    outubro 2011
  • the_runt

    I'm glad you felt compelled to message my last.fm at 6 in the AM just to say hi. I agree, we should talk more. I'm in need of a little companionship, myself.

    julho 2010
  • PoliBrotos

    Really? Thankfully we have a great taste huh! :D

    abril 2010
  • uhohhello

    hey kiddo : )

    abril 2009
  • humanpaperbag

    We adore you too :D & yes, we do need to talk more often *hugs*

    abril 2009
  • humanpaperbag

    yes, i am magnetical; mr. sharpless. how are you today? :D

    março 2009
  • ShaneHxC

    I'm sorry. haha. -huggles- there. That's better than a like button. :)

    fevereiro 2009
  • ShaneHxC

    bwahaha. xD that made my.. night? haha. There I go again. haha. and I love your tumblr as well. :)

    fevereiro 2009
  • ShaneHxC

    Wow. Love the taste you have. hmph. that didnt sound dirty at all

    fevereiro 2009
  • RXconstellation

    So, I hear you're listening to music. GET IT?! OMG I'M SO FUNNY!

    janeiro 2009
  • krbyxo

    Solid music collection you got there.

    janeiro 2009
  • BrOnXbOmBr21

    #8 on your Top Artists = my favorite of all time. We should form a Ringo Defense Force!

    novembro 2008
  • RXconstellation

    super-friend-hug-tiiiiiiime-GO!

    agosto 2008
  • RXconstellation

    I'm not poop :( Unless that is some sort of slang for super-awesome. If it is, then thank you sir for your gracious compliment =P

    agosto 2008
  • RXconstellation

    you suck at shoutboxing.

    agosto 2008
  • RXconstellation

    What up thug. I keep having this problem on Last.fm where I'll accidentally leave a song in my iTunes repeating (but muted) so it makes it to the top of my Last.fm charts. Whoops.

    julho 2008
  • RXconstellation

    Too bad that happened after the Turning Point Gaming Rig. You could have sent a photo of your laptop screen, covered in blood. You would have won for sure.

    maio 2008
  • RXconstellation

    lol your mom is younger than you. How is that possible?! SCIENCE.

    maio 2008
  • RXconstellation

    pssst there's a destructoid last.fm group, be a cool kid and join.

    maio 2008
  • RXconstellation

    Well I am a nerd through and through. I was the slightly arty kid with glasses holding a book all the time in middle school. Then high school I got into manga/comics...the nerdiness only got worse.

    maio 2008
  • RXconstellation

    Haha well, last night I stayed up til 9 am reading Dan Brown's Angels & Demons (it was disappointing; I figured out all the "twists" long before the book ended). But I finished it, all 700+ pages haha.

    maio 2008
  • RXconstellation

    Destructoid keeps me awake late at night, shooping when I should be sleeping heheh.

    maio 2008
  • RXconstellation

    Ha well I have a "Streetlight Manifesto" channel, and 2 out of the first 4 songs were Streetlight Manifesto songs. The other two were Mighty Mighty Bosstones (who I just saw live WITH Streetlight) and Five Iron Frenzy (who I saw on their farewell tour). So, nothing new there.

    maio 2008
  • RXconstellation

    Pandora's ok, but it just keeps referencing me to all this music I already listen to, which is silly since...I have it in my iTunes already. So it's cool but somewhat pointess to me. Plus the range in my taste in music is a little crazy, so it explodes trying to figure out what to recommend to me sometimes. It's like "WTF BUCKCHERRY AMY WINEHOUSE JIM CROCE AND TENACIOUS D?!!!??!one??!

    maio 2008
  • RXconstellation

    Heh, I haven't checked my Pandora account in like a year. Laaaazy.

    maio 2008
  • RXconstellation

    Once I stay up after 2 am, I am totally fucked. I hit over tired and it takes me forever to fall asleep.

    maio 2008
  • RXconstellation

    Are you still awake too? Or do you just leave your music on mute when you sleep haha.

    maio 2008
  • RXconstellation

    Haha I forgot I added you on lj, haven't updated for a week or so. But if it was skippypbgirl, then it was me (old high school nickname).

    maio 2008
  • RXconstellation

    Haha, Nintendoll from Destructoid. =P

    maio 2008
  • siamesemeg

    yay!

    abril 2008
  • PirateFear

    Oy, YOU!

    janeiro 2008
  • uhhhhemily

    Yeah I can see that. And Laura Veirs is my new favourite person, and you are my second favourite for telling me about her. But I couldn't download anything for 3 weeks and only had 17-ish gigs of music, and I listened to her a lottt then.

    julho 2007
  • uhhhhemily

    Love is Hell is definitely my favourite. But Heartbreaker's pretty good. It was the first of his that I had.

    julho 2007
  • uhhhhemily

    Yesss Ryan Adams is amazing. You downloaded Love Is Hell, correct?

    julho 2007
  • wal-martyr

    medium. yesssss. bff.

    maio 2007
  • thedoldrums

    I'll look into it for surrre

    maio 2007
  • thedoldrums

    naww but he is my favorite beatle!!!!!

    abril 2007
  • Bernoulli

    You're right, If I understand things correctly. Store bought kit, cootchie, gotcha.

    abril 2007
  • Bernoulli

    I meant son. I type to fast for lastfm :-P~~

    março 2007
  • Bernoulli

    does taht thing yiousaid to jeeny apply to me too? ;-D Kiss me song of god

    março 2007
  • Velouria13

    Heyyy someone else is on a Gang of Four kick too, I see.

    março 2007
  • thedoldrums

    yeah, i don't know, i subscribed to his blog once but i found that it was just kind of not readable.

    março 2007
  • thedoldrums

    yes, he's a touch loony, but he wrote some great songs. i have't really listened to anything of his solo career.

    março 2007
  • thedoldrums

    well i was a fan since a long time ago, a huge fan starting in august... it's been an obsession since january.

    fevereiro 2007
  • thedoldrums

    hey, we're all compatible now!

    fevereiro 2007
  • thedoldrums

    ah it's okay! i don't know your last name!

    janeiro 2007
  • thedoldrums

    newman

    janeiro 2007