shoegal917

It wasn't me!, 22, Feminino, Reino UnidoÚltima visita: março 2015

22849 execuções desde 12 Abr 2009

241 Faixas preferidas | 0 Posts | 1 Lista | 33 mensagens

  • Adicionar
  • Enviar mensagem
  • Deixar recado

Seu grau de compatibilidade musical com shoegal917 é Desconhecido

Crie seu próprio perfil musical

Últimas faixas

Q LazzarusGoodbye Horses Faixa preferida 30 Mar 20h24
The War on DrugsBurning 22 Mar 13h22
Gonzalo VargasWipala 22 Mar 13h16
The Long WintersCinnamon 22 Mar 13h09
Peter Bjorn and JohnYoung Folks 22 Mar 13h04
The DecemberistsDon't Carry It All 22 Mar 13h00
Rogue WaveLake Michigan 22 Mar 12h56
DawesWhen My Time Comes 22 Mar 12h51
WeezerEl Scorcho 22 Mar 12h47
Langhorne SlimThe Way We Move 22 Mar 12h44
Ver mais

Caixa de mensagens

Deixe um comentário. Faça login na Last.fm ou registre-se.
  • MaleWredneMi

    łap tutaj http://www.sendspace.com/file/cv1y6h !!!

    24 Set 2011 Responder
  • littleassassin

    heeeeej ^^

    24 Set 2011 Responder
  • MaleWredneMi

    Cysia nie hipsteryzuj

    23 Ago 2011 Responder
  • joshuuuuuuaaa

    You listen very good music!!! I love that you love The Horrors.

    6 Set 2010 Responder
  • amelqua_

    pupa z odciskami. pan poniżej dobry wpis ma ;o. czemu pupa. pupcia, pupunia?

    16 Jun 2010 Responder
  • ch0666

    taaaaakkk?...kogoz to? ;>

    20 Fev 2010 Responder
  • pan_dobrodziej

    pozdroofki;p

    5 Fev 2010 Responder
  • denaturatboy

    Mikrowafle w Tekturze + After: Hang The Dj! + Britie (indie/electro-pop/nu-rave) http://www.lastfm.pl/event/1276591+Mikrowafe%2C+koncert+przenisiony+do+Tektury

    21 Nov 2009 Responder
  • amelqua_

    i jak sie prezentował depp :s? strasznie zazdroszcze The Dead Weather, głownie z powodu możliwości zobaczenia alison na zywo. i naprawde jest tak jes oł je na żywo? na fejsbuxie priv czeka na cie maleńka ;*

    13 Nov 2009 Responder
  • kisielowa

    cotam?:*

    13 Nov 2009 Responder
  • amelqua_

    oka. możesz się czuć wyczekiwana ;]. bedzie trza przybalowac razem w przerwie miedzy. no ja dzisiaj przy nich opciełam sobie grzywke. to był przejaw chwilowego niezrownowazenia, wynikajacego ze stresow i takie tam. ale wyszło całkiem nawet. ;]

    29 Out 2009 Responder
  • amelqua_

    w wakacje wynalazłam ich w gazecie, ale kolezanka powiedziała ze sa bez łał, wiec nawet nie opczajalam za bardzo ino ino. ale potem zobaczyłam ze olesław ma to jej ukradłam. pzesluchalam z 3 razy. a ty widze juz tu faza masa jejejesowa, kochana? na facebooku ci napisalam. no i bylam w .musze ci opowiedziec. bedziesz na swieta w polsce? ;*

    28 Out 2009 Responder
  • denaturatboy

    Weekend w Soundbarze 23.10 - Hang The Dj! feat. Jick Magger (Out Of Tune Dj Set) http://www.lastfm.pl/event/1263574+Hang+The+Dj!+feat.+Jick+Magger 24.10. ElectroPunkz ! http://www.lastfm.pl/event/1263580+Elektropunkz

    22 Out 2009 Responder
  • amelqua_

    łaaaaaa. to super!! ciesze sie z twojej lovelove, mam nadzieje ze ten lovelas jest wart twgo jejejesowego serducha, bo jak nie tu ju noł. uczylam sie kopac od konia sasiadki stryjecznego brata mojej babci. w lubelajnie nuda. chyba pojade z zupa olxem kyslem itede na ostrode nanana. z braku laku i tralalos, co do mego serduchajosa, to opowiem ci na prive albo jak przyjedziesz od lublajna. kocham cie kochanna ma.! ;* lovam lovam

    7 Ago 2009 Responder
  • amelqua_

    łaaaaa. zajepuppos. :s jak ci sie uda poznac horrorsow to poprosze relacje. jak tam ;8?

    1 Ago 2009 Responder
  • ch0666

    hahaha...co mnie tu od ciot wyzywasz od razu...;p oj,bo tak jakos nie wiem...nie chcialam wszystkim rozpowiadac tego ....kto ma sie dowiedziec to sie dowie w swoim czasie ;p zreszta wiedzialam,ze jak danielek wie to juz pol lbn bd wiedziec,a ze jechal do Ciebie to pomyslalam,ze sie dowiesz od niego i tak ;p

    27 Jul 2009 Responder
  • ch0666

    oooooooo ! jesjesjes przyjezdzajta ! ;d pochodzimy i poplywamy haha ;*

    21 Jul 2009 Responder
  • amelqua_

    wakacyjny lubelajn zajezdza nuda, ale lupa da rade nawet najgorszej nudzie, wiec jakos jeszcz zyje. ej ty piczosie nanana. bizuam ;*

    17 Jul 2009 Responder
  • ch0666

    no baaaardzo bym chciala Marceleu przyjechac i mam nadzieje,ze sie uda...^^ ja mieszkam w fareham ,ale jakos niedlugo bd mieszkac w portsmouth xD

    16 Jul 2009 Responder
  • ch0666

    jak sie nie zna ludzi,to uwierz mi..mozliwe ! ;p a tak poza tym to wiesz ,ja bardzo chetnie aczkolwiek nie mam tyle ,zeby wydac na bilet tam spowrotem i jeszcze na bibe.....moze jak zaczne zarabiac juz jak dorwe jakas prace to wtedy ale to pewnie za tdyzien ....;( do tego czasu umre xD

    15 Jul 2009 Responder
  • Todas as 33 mensagens

Sobre mim