retro

s, 22, Feminino, Reino UnidoÚltima visita: Segunda à noite

13822 execuções desde 2 Nov 2004

6 Faixas preferidas | 10 Posts | 0 Listas | 175 mensagens

  • Adicionar
  • Enviar mensagem
  • Deixar recado

Seu grau de compatibilidade musical com retro é Desconhecido

Crie seu próprio perfil musical

Últimas faixas

Caixa de mensagens

Deixe um comentário. Faça login na Last.fm ou registre-se.
  • oh-yeah

    It's absolutely beautiful. <3

    26 Mai 2013 Responder
  • oh-yeah

    Thanks for the recommendation! I'm listening to their latest release right now and I'm really liking the album. I mean, it is clearly 80s-influenced and I do have a soft spot for that! They also kind of remind me of Merchandise. Speaking of whom, I think their new EP should be coming out sometime soon!

    15 Mar 2013 Responder
  • oh-yeah

    Yes, I love Anxiety's Door and I'm really looking forward to that EP! Children of Desire is also such a good album, especially Time and In Nightmare Room. They're like a mix of Tears for Fears, The Smiths and perhaps something else.

    18 Jan 2013 Responder
  • candidchemistry

    Haha, true! I think Bear In Heaven's album is definitely my #1 of this year. I still listen to it all the time because it's so good! Tame Impala didn't even play their best songs at Parklife. :( The Presets were amazing though! Thanks so much for the birthday wishes, hun! <3

    4 Out 2012 Responder
  • candidchemistry

    Sorry I didn't reply on Listography, I was waiting until I'd heard Tame Impala's album to get back to you! Finally listened to it tonight and it wasn't as bad as you first made it out to be, lol. There are some really good tracks, but it's not an overal strong album like Innerspeaker was.

    24 Set 2012 Responder
  • oh-yeah

    I've been meaning to check it out so thanks for reminding me! I'm listening to it right now and it sounds really good. It kind of reminds me of Neon Indian for some reason. I think it's the vocals?

    21 Jul 2012 Responder
  • oh-yeah

    Candy Shoppe is definitely my favourite! It's such a beautiful track.

    17 Jul 2012 Responder
  • oh-yeah

    After two listens, I thought it was alright but nothing particularly memorable. I see you've been listening to Emeralds! I love their Does It Look Like I'm Here? album.

    15 Jul 2012 Responder
  • candidchemistry

    Yeah, Hot Chip's new album is really good! Better than their previous. It's really catchy. I think Flutes is my favourite too. You should check the whole album out. :)

    11 Jul 2012 Responder
  • candidchemistry

    I love both the albums! I couldn't decide which one I love more, but I do listen to Era Extraña more these days. My favourite is still Fallout, but I'm obsessed with Polish Girl and Suns Irrupt at the moment. Add me on Twitter, btw. I finally got one! Idk why, lol.

    15 Jun 2012 Responder
  • candidchemistry

    Omg, serious? I listen to Neon Indian allll the time. If I don't know what to listen to, I put on Neon Indian! Haha. The new Simian is very different, quite clubby, but in a good way. Just listen to those two tracks and see what you think. :)

    14 Jun 2012 Responder
  • candidchemistry

    Also, have you listened to the new Simian Mobile Disco? It's so much better than their last album. I love the songs I Waited For You and Your Love Ain't Fair.

    9 Jun 2012 Responder
  • candidchemistry

    The whole album in general is just perfect, it's just those three are the standout songs for me! I could listen to the whole album over and over. It's my new Era Extraña, haha! Aww, don't apologise, silly! You didn't know! It's actually good you mentioned it because it made me realise I hadn't downloaded it and that I was missing the Cut Copy remix, so thanks!

    9 Jun 2012 Responder
  • candidchemistry

    I fucking LOVE Bear In Heaven! I can't listen to anything else right now. My favourite song is Sinful Nature, but I love Idle Heart and The Reflection Of You too. I had already heard that The Miracle's Club song and I really like it! I especially looove the Cut Copy remix of Light Of Love.

    8 Jun 2012 Responder
  • candidchemistry

    No idea! I've never had any problems with LJ like that. Btw, do you like Purity Ring? I'm so obsessed with Lofticries right now!

    31 Mai 2012 Responder
  • candidchemistry

    I'm not sure. I'm kind of over LJ, tbh, lol. I might do a little update sometime soon though. I don't even use it to download music and movies anymore because the links always die! I checked LJ and didn't see your update though! Haha.

    30 Mai 2012 Responder
  • candidchemistry

    Helloooo!

    28 Mai 2012 Responder
  • candidchemistry

    I'm baaack! I got my new laptop last Tuesday! My main sources of online communication are Facebook and Instagram, which you don't use and I forgot to tell you, sorry! I'll probably get back into Last.fm later this week. :) At the moment, I'm doing a full reorganisation of my iTunes, it's crazy. I'd been meaning to do this before my previous laptop got stolen, but always put it off because I knew it would take ages! I can't wait to get back into listening to new music!

    22 Abr 2012 Responder
  • oh-yeah

    It didn't wow me or anything either, but I still think it's quite a good EP. I agree, though, Night Dunes is so good!

    10 Abr 2012 Responder
  • oh-yeah

    I think Golden and Into the Sun are my favourites. I just love it how they're so clearly inspired by the 80's music. Now that you've mentioned it, Not the Same did sound kind of familiar... Not sure why, though. By the way, speaking of new releases, Ben Browning (of Cut Copy) has just released an EP too.

    7 Abr 2012 Responder
  • Todas as 175 mensagens