Blog

  • shawtay shawtay shawtay wadsyaname

    Out 17 2007, 6h29

    surveys from vanessa...



    One. Have you ever been asked out?
    MHM

    Two. Where was your default picture taken?
    WALLS

    Three. What is your middle name?
    ITS DISGUSTING

    Five. Does your crush like you back?
    IDK. I HOPE SO.

    Six. What is your current mood?
    ANGRY

    Seven. What color underwear are you wearing?
    ORANGE

    Eight. What color shirt are you wearing?
    WHITE

    Nine. What is your favorite thing to do?
    EAT AND SLEEP

    Ten. If you could go back in time and change something, would you?
    YEAH

    Eleven. If you must be an animal for one day, what would you be?
    WHEN I WAS LITTLE I WAS REALLY INTO DOLPHINS, BUT NOW IDK. OTTERS LOOK LIKE THEY HAVE FUN.

    Twelve. Ever had a near death experience?
    YEAH I ALMOST DROWNED

    Thirteen. Something you do a lot?
    SPAZ OUT

    Fourteen. What do you want to be when you get older?
    BILLIONAIRE

    Fifteen. Who did you copy and paste this from?
    VANESSA

    Sixteen. Name someone with the same birthday as you?
    CS LEWIS

    Seventeen. When was the last time you cried?
    WATCHING THE PATRIOT

    Nineteen. If you could have one super power what would it be?
    STOP TIME

    Twenty. What's the first thing you notice about the opposite sex?
    IDK. IF THEYRE HOT?

    Twenty-two. What's your biggest secret?
    I WOULDNT BE STUPID ENOUGH TO TELL IT

    Twenty-three. Favorite color?
    PINK & GREEN

    Twenty-five. Do you still watch kiddy movies or tv shows?
    EVERY MORNING

    Twenty-six. What are you eating or drinking at the moment?
    NOTHING

    Twenty-eight. What's your favorite smell?
    FOOD :)

    Twenty-nine. Describe your life in one word what it be?
    DEPRESSING

    Thirty-one. Have you ever kissed in the rain?
    NO

    Thirty-two. What are you thinking about right now?
    DINNER. I CAN SMELL IT

    Thirty-three. What should you be doing right now?
    HOMEWORK

    Thirty-four. Who was the last person that made you upset/angry?
    MR MORONEY

    Thirty-five. Why are you doing this?
    I DONT WANT TO DO HOMEWORK

    Thirty-six. Do you like working in the yard?
    NOPE

    Thirty-seven. If you could have any last name in the world, what would it be?
    IDK. SOMETHING COOL. IM NOT FEELING TO CREATIVE RIGHT NOW.

    Thirty-eight. Do you act differently around the people you like?
    SHY

    Thirty-nine. What is your natural hair color?
    BROWN

    Forty. Is the person you like at the moment cute?
    YEAH

    Forty-one. have you ever cried over a guy?
    I HAVENT CRIED, BUT IVE WANTED TO

    Forty-two. Do you believe in God?
    YEAH

    Forty-three. Sex?
    WHAT ABOUT IT

    Forty-four. Have you ever touched a private part that wasnt yours?
    NO

    Forty-five.Do You Dance?
    YEAH WITH I MOSH WITH ONE FOOT. IM PRETTY HARDCORE.

    Forty-six. Has anyone ever hurt you more than you thought was possible?
    YEAH :( I NEVER EXPECTED IT.

    Forty-seven. How many people do you like right now?
    I LIKE A LOT OF PEOPLE.

    Forty-eight. Heartache?
    NO

    Forty-nine. What do you do when your sad?
    I LIKE TO EAT MY FEELINGS

    Fifty. Ever cried yourself to sleep?
    YEAH



    1.Do you forget to take off your makeup when you go to sleep?
    I DONT WEAR MAKEUP, BUT WHEN I DO I DONT FORGET

    2. Have you kissed any one on your top?
    NO. THATS NASTY SINCE THEYRE ALL GIRLS.

    3. Are you happy with your looks?
    NO :(

    4. Do you enjoy drama?
    WHEN IT DOESNT CONCERN ME

    5. Are you a girly girl?
    NOT AT ALL. I WAS LIKE SUPER TOMBOY-ISH WHEN I WAS LITTLE.

    7. Do you hate cramps?
    WHO DOESNT

    8. Are you short?
    YEAH

    9. Do you like someone right now?
    I LIKE A LOT OF PEOPLE.

    10. What would you do if someone smacked your butt?
    FREAK OUT, EVEN THOUGH I SHOULD BE USED TO IT BY NOW

    11. Has anyone touched/smacked your butt in the past 24 hours?
    YES. I GET THAT A COUPLE TIMES A DAY FROM MEGAN.

    12. Do you think you're conceited?
    NO

    12. Are you a bitch?
    SOMETIMES I AM, BUT I DONT MEAN TO

    13. Have you ever got in a fight?
    SURE

    14. Who would you like to hit right now?
    PEOPLE WHO DO THIS- ...

    15. Which class is most boring in school?
    MATH. WHICH IS SAD BECAUSE I REALLY LIKE MATH, BUT THE TEACHER :(

    16. What class do you love the most?
    BECKERS

    17. Is there any type of rumor going around about you?
    I HOPE NOT

    18. Do you call anybody by their last name?
    TRUJILLO

    19. Would you kiss on the first date?
    EH, DEPENDS. PROBABLY NOT, BUT I DONT SEE THE PROBLEM WITH IT.

    20. What about going farther than a kiss?
    NO

    21.What jewelry did you wear today?
    PRAY FOR SURF

    22. Do you have a lot of candles in your room?
    NONE

    23. Jennifer or Angelina?
    AINOKEA

    24.Do you own Chanel sunglasses?
    NO

    25. When was the last time you wore a dress?
    LONG TIME. IM NOT MUCH OF A DRESS PERSON.

    26. Straight hair or curly hair?
    EH STRAIGHT?

    28. Did you play with Barbies when you were little?
    I HATED BARBIES. I PLAYED WITH STUFFED ANIMALS THOUGH.

    29. Do you go to the tanning bed?
    NO. AND I NEVER WILL AFTER WATCHING FINAL DESTINATION

    30. Did you ever own a Spice Girls cd?
    NO

    31. Did you ever take dance, gymnastics, or cheer leading?
    I WANTED TO DO GYMNASTICS IN KINDERGARTEN, BUT MY MOM SIGNED ME UP FOR GIRL SCOUTS INSTEAD

    33. Do you like bubble baths?
    YES :)

    34. Do you make wishes when it's 11:11?
    YES, BUT I USUALLY MISS IT

    35. Do you prefer football players or baseball players bodies?
    IDK

    36. How many guys do u think will end up reading this?
    NONE
  • from vanessa

    Jul 25 2007, 10h21

    - What is the biggest lie you've ever been told?:
    THAT MY DINOSAUR CHAIR WAS BARNEY, BUT IT WAS REALLY A GENERIC PURPLE AND GREEN ONE FROM SAFEWAY THAT WAS ON SALE

    - Would you rather find out your skirt is tucked majorly into your underwear at church, or your leak really badly on your white skirt (at church)?:
    OH MY. WELL UM, SKIRT TUCKED IN?

    - Ian or Anthony?:
    HAHA ANTHONY

    - Wear all red, white, and blue together OR red, yellow, and green (together) for a week?:
    UHHH, RED WHITE AND BLUE I GUESS. PATRIOTIC.
    HAHAH IVE ACTUALLY SEEN A GUY IN RED WHITE AND BLUE WALKING AROUND, IT WAS WEIRD.

    - Would you rather eat only Cinnabons or BigMacs every meal for an entire week?:
    HMMM, WELL I LIKE CINNABONS BETTER, BUT BIC MACS ARE ACTUALLY A MEAL
    AND SARA CAN GET ME DISCOUNT
    SO BIG MAC

    - Start gymnastics or ballet tomorrow? (either way you have to wear a leotard.. haha):
    EW LEOTARDS. SHOW OFF MY ROLLS.
    GYMNASTICS. IVE ALWAYS WANTED TO DO THAT.
    AND ITS LIKE PERFECT FOR SHORT PEOPLE.

    - Would you rather wear pads everytime you have your thing for the next 20 years, or have your period for a year straight? (omg lmao i'd rather kill myself):
    WHAT THE HELL. YEAH KILL ME.

    - Would you rather be assigned to teach a very hyper 7-year old boy piano (against his will) or teach a wild leopard to roll over (until you succeed)? <wtf?:
    ILL TAKE THE 7 YEAR OLD BOY

    - Who's rightful Spring Fling Queen: Janis Ian, Gretchen Wieners, Cady Heron, or Regina George?
    JANIS IAN

    - Babyy, whats yo sign?
    SAGITTARIUS

    - Is the stereotypical (whatever sign you are) fit you?:
    I DONT FOLLOW IT, SO IDK

    - (just For Angela), U2 or Coldplay?
    COLDPLAY

    - Is it possible for you to be literally Fueled by Ramen?
    DUH

    - Tomorrow you can go shopping with anyone in the world. Who would you go with?
    OPRAH, SHES RICH AND GENEROUS

    - Would you rather eat only natto or escargot for a day?
    WHY DO YOU EVEN NEED TO ASK?
    ESCARGOT IS DELICIOUS :) AND NATTO IS DISGUSTING.

    - Be forced to marry someone you NEVER would've picked (but they loved you), or not marry at all?:
    MARRY SOMEONE I GUESS. AT LEAST I WONT BE ALONE.

    - Have you ever cried because of something that wasn't meant to make you cry?:
    YEAH HAHA WHEN MY DAD SHAVED HIS MUSTACHE OFF

    - Would you rather work at Mcdonalds or the Y?:
    MCDONALDS DUH.
    50 CENT DOLLAH MENU :)

    - What's the best prank call you've ever done, or witnessed?:
    WHEN MELISSA WAS TALKING ALL MOKE

    - Is there a best prank call you've received?:
    NO. PEOPLE DONT PRANK ME.

    - What is the one sin of the 7 Deadly sins that you commit the most? (gluttony, sloth, wrath, envy, pride, lust, or greed incase you wen porget):
    GLUTTONY FO SHO

    - Honestly. Would you ever send your kid to all all-girls or all-boys school??:
    NO. POOR THINGS.

    - Which one CD could you listen to for the rest of your life?:
    ROOM FOR SQUARES BY JOHN MAYER

    - What do you like most about your appearance. Dont even think about saying nothing. You HAVE to say something, ANYTHING:
    MY TAN

    - Could you more easily see yourself as a moke if you went in waianae, or gangsta in detroit?:
    OH TUFFY. HMMM I WANNA SAY MOKE, SINCE I CAN TOTALLY SPEAK THEIR LANGUAGE, BUT MY LIMP BEGS TO DIFFER.

    - If you only had one pair of jeans that you had to wear everyday for two weeks straight .. could you do it??:
    YEAH, AS LONG AS I GOT TO WASH IT EVERYDAY.

    - If you could be any member of any band (that is the same sex as you) who would you be? & why??:
    FERGIE, BLACK EYED PEAS
    JUST BECAUSE THAT WAS THE FIRST THAT CAME TO MIND

    - Same question as above .. cept for choose someone of the opposite sex?
    JOHN MAYER BECAUSE HIS VOICE IS THE EPITOME OF HOT

    - You can only read one book for the rest of your life.. which one? and you HAVE TO PICK ONE EVEN IF YOU DONT READ GAH:
    I WOULD SAY HARRY POTTER, BUT IF YOU READ ONE YOUD HAVE TO READ THE REST, SO MAYBE LIKE THE FIVE PEOPLE YOU MEET IN HEAVEN OR THE WONDERFUL STORY OF HENRY SUGAR AND SIX MORE

    - Honestly, what would you do if there was no such thing as myspace?:
    I WOULDNT BE ABLE TO STALK PEOPLE :(

    - If you had to be a teacher, what would you teach & to what age ? haha.:
    KINDERGARTEN, THEYRE SO CUTE.

    - What school would you work at???:
    SAP DUH. I WANT TO WORK WITH SOMEONE LIKE MS UMBRIDGE.

    - OH really

    - If you could give a love-potion to ANYONE in the world, would you?:
    MAYBE A TEMPORARY ONE. BECAUSE ITS KINDA SAD TO MAKE THEM LOVE YOU, BUT MAYBE FOR JUST A NIGHT, TO SEE WHAT IT WAS LIKE.

    - Who would you give it to?:
    SOMEONE WHO IS UNATTAINABLE

    - If you hair had to be an unnatural color, what color would you want it to be?:
    PURPLE

    - Are you sad now that Harry Potter is dunzo forever?:
    YES

    - ..or is it??
    NO, SHE SAID SHE LEFT IT OPEN, WHICH MEANS WHEN SHE GETS OLDER AND BORED, SHE WILL WRITE SOME MORE :)

    - If you were a mermaid, what sea-creature would be your side-kick?:
    DOLPHINS OR PENGUINS I GUESS.
    OOOR A SHARK. NO ONE WOULD MESS WITH ME HAHA

    - What color would your tail be??:
    PINK

    - If you were a superhero, what would your name be?:
    SUPER FATTY. HAHHAH IDK

    - If you were jello, what flavor would you be?:
    RED, JUST BECAUSE WHEN I THINK OF JELLO, I PICTURE IT RED

    - If you were a candle, what scent would you be?:
    SOMETHING FRESH SMELLING, NOT SUPER PERFUMY

    - If you were an underwear, what would you look like? haha.:
    WOW YOU JUST WENT CRAZY WITH US PRETENDING TO BE THINGS.
    UM, PINK AND GREEN STRIPES. OR PLAID

    - What state would you live in, if you couldnt live in Hawaii, California, or New York?: OREGON. SO PRETTY.

    - OMG Someone whips out a camera! What hand sign are you about to throw up?
    HAHA THIS IS A GOOD ONE.
    SHAKAS THAT PUSH MY BOOBS UP HAHA

    - If someone held a gun to your head and was like "YOU HAVE TO GET A TATTOO.. NOW!!" , what would you get?:
    "HOW TO USE CHOPSTICKS IN THREE STEPS"
    HAHA I SAW THAT ONE ON THE TRAVEL CHANNEL, ALONG WITH A WHOLE BUNCH OF OTHER COOL FOOD ONES :)
  • put your hand in mine and ill take you to forever

    Jul 22 2007, 11h36

    100 New Questions You've Probably Never Been Asked!

    1. First thing you wash in the shower?
    I ALWAYS CHANGE IT UP, YOU KNOW, TO PUT SOME SPICE IN MY LIVE

    2.what color is your favorite hoodie?
    GRAY

    3. Do you like coffee?
    NO

    5. How are you feeling RIGHT now?
    WISHING I WAS TIRED

    6. What's the last letter of your crush’s full first name?
    -

    7. Do you say aim or a-i-m?
    AIM. IT BUGS ME WHEN PEOPLE SPELL IT OUT.

    8. Tell me about the last dream you remember having.?
    HAHA I WAS AT SAFEWAY WITH THE FRESHMEN, AND THEY HATED ME. AND LAURA STOLE $50 AND WOULDNT GIVE IT BACK TO ME.

    9. Could you eat your favorite food everyday for a month and not get sick of it?
    NO

    10. What are you craving?
    CHAWAN MUSHI.

    11. Do you floss?
    EVERYNIGHT

    12. What comes to mind when I say cabbage?
    KALUA PIG

    16. Have you ever counted to 1,000?
    NO

    17. Do you bite into your ice cream or just lick it?
    LICK, WITH AN OCCASIONAL BITE IF I CANT GET ENOUGH ICECREAM IN MY MOUTH WITH JUST A LICK.

    18. Do you use smileys?
    I LOVE THEM :)

    19. How many bedrooms are in your house?
    4

    20. Have you ever met a celebrity?
    YUP

    21. Do you like cottage cheese?
    I THINK SO

    22. What’s the last song you had stuck in your head?
    MEETING

    23. Favorite place to be?
    IDK

    24. Are your parents strict?
    YES

    25. Would you go sky diving?
    SHOOTS, WE GO

    26. Would you go out to eat with George W. Bush?
    IF HE PAID

    28. Is there anything sparkly in the room you’re in?
    NO :(

    30. Do you rent movies?
    YEAH SOMETIMES

    31. Who sat in front of you in your math class?
    IT ALWAYS CHANGED

    35. Where are you going to be Saturday night?
    CALIFORNIA

    36. Brown or white eggs?
    THEY TASTE THE SAME, BUT MY MOM USUALLY BUYS WHITE, SO WHITE.

    37. Like rap music?
    DUH

    41. What day of the week is it?
    SATURDAY

    42. What was your Lunch?
    BBQ PORK SANDWICH

    43. What is your best friend doing tomorrow?..
    THEY ARE DOING A BUNCH OF DIFFERENT THINGS

    46. Have you ever seen The Butterfly Effect?
    NO

    47. So, how about them Yankees?
    GANGSTAHS WEAR THEIR HATS

    50. What is your bus number for school?
    NO BUS

    51. Is your hair curly?
    NAH

    52. Last time you cried?
    BEEN A WHILE

    53. Ever walked into a wall?
    YEAH I THINK SO HAHA

    55. Have you ever bought anything from Pac Sun?
    MHM

    56. Favorite season?
    SUMMER BECAUSE THERES NO SCHOOL, AND WINTER BECAUSE THERES HOLIDAYS AND FOOD :)

    61. The next person you’ll hold hands with?
    YOU

    62. Do you sleep with the TV on?
    NOT USUALLY

    64. Do you think you're old?
    NO

    65. Are you afraid of the dark?
    AFTER WATCHING A SCARY MOVIE

    66. Do you like your life right now?
    ITS OK

    67. When's the last time you chose a bath over a shower?
    I USUALLY SHOWER BEFORE IF I TAKE A BATH

    69. Do you have good vision?
    20/20

    70. Can you hula hoop?
    BARELY.

    73. Worst thing that happened today?
    MY MOM STOLE THE HARRY BOOK

    74. When is your next road trip?
    WEEK

    76. Have you ever crawled through a window?
    YEAH

    77. Can you handle the truth?
    I GUESS IT DEPENDS

    78. What was the most recent thing you bought?
    ARKEO CD

    79. How often do you talk on the phone?
    IDK, WHENEVER

    80. Are you in a complicated relationship?.
    NO

    81. Do you hate more than 3 people?
    HAHA PROBABLY, BUT I CANT THINK OF 3 PEOPLE NOW.

    82. Have you ever tripped someone?
    PROBABLY

    84. Have you ever slapped someone?
    YEAH

    85. Do looks matter?
    YES

    86. Do you use chap stick?
    YES

    87. Are you too forgiving?
    NO HAHA

    88. Do you own something from Hot Topic?
    MHM

    89. Do you own a gun?
    NAH

    90. Have you made a prank phone call?
    HHAHA YEAH

    91. Have you ever been in a castle?
    JUMP CASTLE

    92. Do you like your hair?
    EW NO. ITS NASTY.

    93. Do you like yourself?
    NOT REALLY.

    94. Are you closer to your mother or father?
    I USED TO BE SUPER CLOSE TO MY DAD, BUT NOW, MY MOM

    95. Do you chat on AIM often?
    ADDICTED.

    98. Whats the closest thing to you thats red?
    BOOK

    99. Does your crush comment your myspace often?
    -

    100. Do you comment their's?
    -
  • elbows up, side to side

    Jul 10 2007, 6h53

    1. What is more difficult for you, looking into someones eyes when you are telling someone how you feel, or looking into someones eyes when they are telling you how they feel?
    I HAVENT REALLY DONE THIS, BUT I GUESS LOOKING INTO THEIR EYES WHEN IM TELLING THEM HOW I FEEL. YOU KNOW WHAT, I DONT LIKE LOOKING INTO PEOPLES EYES.

    2. Think of the last time you were REALLY angry. WHY were you angry?
    WHEN CHELSEA AND ANGELA WOKE ME UP AND HAD MIKA WALK ALL OVER MY FACE. I WAS SUUUPER PISSED.

    3. You are on a flight from Honolulu to Chicago non-stop. There is a fire in the back of the plane. You get enough time to make ONE phone call. Who would you call?
    MY PARENTS I GUESS

    4. You are at the doctor's office and she has just informed you that you have approximately one month to live. (1) Do you tell anyone/everyone you are going to die? (2) What do you do with your remaining days? (3) Would you be afraid?
    1. YEAH, I WOULD TELL MY CLOSE FRIENDS AND FAMILY.
    2. SPEND MY MONEY ON ONCE IN A LIFETIME THINGS: TRAVEL ALL OVER, EAT THINGS IVE NEVER TRIED, AND SO CRAZY THINGS LIKE SKY DIVING.
    3. HELLS YEAH.

    5. You can have one of the following two things: trust/love. Which do you choose?
    TUFFY, WELL DOESNT TRUST COME FROM LOVE.

    6. You are walking down the street on your way to work. There is a dog drowning in the canal on the side of the street. Your boss has told you if you are late even once more, you are fired. Do you save it?
    DUH, BECAUSE I CAN SAVE THE DOG AND STILL MAKE IT TO WORK :)
    WELL, UNLESS ITS A REALLY GOOD JOB.

    7. You are unfaithful to your spouse/significant other. Do you tell him/her?
    PROBABLY NOT, BUT I WONT BE UNFAITHFUL

    8. Your best friend confesses that he/she has feelings for you more then just friendship. He/she is falling in love with you. What do you do/say?
    WELL THIS IS PRETTY SCARY, BECAUSE MY BEST FRIENDS ARE GIRLS.
    BUT IF MY BEST FRIEND WAS A GUY, AND I DIDNT HAVE FEELINGS FOR HIM, I WOULD TELL HIM.

    9. Think of the last person who you know that died. You have the chance to give them 1 hour of life back, but you have to give one year of your life. do you do it?
    NO, BECAUSE THE LAST PERSON I KNOW THAT DIED, I DIDNT REALLY KNOW.
    AND ONE HOUR IS SUCH A RIP OFF FOR ONE YEAR.

    10. Are you the kind of friend that you would want to have as a friend?
    I TRY TO BE.

    11. Does love = sex?
    THIS IS A STUPID QUESTION; NO.

    12. Your boss tells your co-worker that they have to let them go because of work shortage, and they are the newest employee. You have been there much longer. Your co-worker has a family to support and no other means of income. Do you go to your boss and offer to leave the company?
    PSH NO

    13. When was the last time you told someone HONESTLY how you felt regardless of how difficult it was for you to say?
    I DONT THINK I HAVE

    14. What would be harder for you to tell a friend, you love them or that you do not love them back?
    THAT I DONT LOVE THEM BACK, BECAUSE IVE PRETTY MUCH TOLD ALL OF THEM THAT I LOVE THEM

    15. What do you think would be the hardest thing for you to give up? Why would it be hard to lose?
    MY COMPUTER. I GET WITHDRAWALS WHEN I GO ON TRIPS.

    16. Excluding romantic love, when was the last time you told someone you loved them?
    TONIGHT

    17. If you had to go back in time and change one thing, if you HAD to even if you have "no regrets" what would you change?
    I WOULD HAVE SPENT MORE TIME WITH MY GRANDPA

    18. Imagine. It is a dark night, you are alone, it is raining outside, you hear someone walking around outside your window. WHO do you wish was there with you?
    MY DAD OR ALYSSA, HAHA SHES A BLACK BELT

    19. Would you give a homeless person CPR if they were dying?
    EW, NO

    20. You are holding onto your grandmother's hand and the hand of a newborn that you do not know as they hang over the edge of a cliff. You have to let one go to save the other. Who do you let fall to their death?
    THE NEWBORN WHO I DONT KNOW

    21. Are you old fashioned?
    IN WHAT WAY? HAHA IDK

    22. Which would you choose, true love with a guarantee of a heart break or have never loved before?
    I DONT KNOW. TO LOVE?
  • and i have to speculate that god himself did make us into corresponding shapes like…

    Jun 18 2007, 10h30

    Name: STEELY

    Sisters: NONE

    Brothers: 1

    Shoe size: EH IM NOT SURE

    Height: 5' 1/2''

    What are u wearing? PAJAMAS

    Favorite Number(s): 8

    Favorite Drink: watahhh.

    Favorite Month: DECEMBER? AINOKEA

    Favorite Breakfast: TOO MANY, BUT NOTHING LIKE POP TARTS OR CEREAL.

    ***********Have You Ever****************
    Broken a bone: NO

    Been in a police car: NAH

    Been on a boat? YEAH

    Came close to dying: CHYEA. I ALMOST DROWNED.

    Swam in the ocean: DUH. I LIKE HAWAII, CUZ.

    Fallen asleep in school: YEAH.

    Broken someone's heart: I HOPE NOT.

    Cried when someone died: YEAH.

    Fell off your chair: HAHAH YEAH :)

    Sat by the phone all night waiting for someone to call: NO, I WOULDNT WAIT FOR IT, BUT ID BE HOPING FOR IT TO RING.

    saved emails? I DONT EMAIL.

    Been cheated on: EH, MAYBE

    Questions---------------------------------------

    Who was the last person you danced with: IM NOT SURE.

    Who makes you smile?: MY FRIENDS.

    Who---------------------------------------------

    Did you last yell at: CARSON

    -------------------Final Questions---------------------------

    What are you listening to right now? OUTLINE OF A LOVE- RUN KID RUN

    Hated someone in your family?: NOT HATE, BUT INTENSE DISLIKE.

    What car do you wish to have? I DONT THINK ABOUT CARS MUCH. SOMETHING NICE AND DOESNT USE A LOT OF GAS.

    Good singer?: NAH.

    Diamond or pearl? DIAMOND.

    Indoors or outdoors: DEPENDS.

    Today did you------------------------------

    1. Talk to someone you like? SURE, BUT NOT LIKE THAT.

    3. Get sick? NAH, BUT I LOST MY VOICE ALL MORNING.

    4. Sing? YES

    5. Talked to an ex: NAH

    6. Miss someone: YUP

    Last person who---------------------------

    7. You talked to?: VANESSA

    8. Talked to on the phone? GOONG-GOONG

    9. Made you cry? I DONT REMEMBER

    10. Went to the movies with? HMM IM NOT SURE. ITS BEEN A WHILE.

    11. You went to the mall with: ANGELA, MISHA, VANESSA, AUNTY SUE, & AUNTY PAM :)

    Travels-------------------------------------

    13. Been to Asia: NO :(

    14. Been to Russia: NAH

    15. Been to the Bahamas: NO

    18. Been to Mexico: NO

    19. Been to Canada: NO

    20. Been to Africa: FRICK. NO I HAVENT BEEN ANYWHERE MY LIFE SUCKS.

    ----------------Random-----------------------

    21. Do you like someone at the moment: NO

    22. What books are you reading right now: A HAWAIIAN HISTORY

    23. Best feeling in the world: THE GOOD ONES?

    24. Future kids name? WELL IM GONNA HAVE A DOG NAMED HOMES. I HAVENT THOUGHT AS MUCH ABOUT KIDS NAMES YET. BUT TWINS BOY & A GIRL NAMED HARLEY AND MARLEY I THINK WOULD BE CUTE. BUT I DONT WANT TWINS.

    25. Do you sleep with a stuffed animal: I USED TO EVERYNIGHT, BUT NOW THEY JUST KINDA SIT ON MY BED.

    26. What's under your bed? I HAVE THESE DRAWERS; SPECIAL STUFF & BOARD GAMES

    32. Who do you really hate? I AINT NO HATAH.

    33. Do you have a job: NAH

    37. Are you lonely right now: NO





    Look out the window, can you see a tree?: YEAH

    If so, what kind is it?: I HAVE NO IDEA

    Are you a super duper fast typer?: IM A SUPER DUPER SLOOOW TYPER :(

    Does your room need to be cleaned?: A LITTLE.

    How many times a week do you shave your legs?: HAHA MORE LIKE ONCE EVERY FEW WEEKS

    Are you sunburned right now?: HOW DID YOU KNOW

    Do you bust out dance moves randomly?: YEAH YOU KNOW ME

    Do you like the name "Dante"?: NO

    Time keeps on slipping into the future.. Agree or disagree?: I GUESS

    What is your favorite song from the 70's?: THERES A FEW

    Do you smoke weed?: OH YEAH. I GO AROUND HUNTING FOR PEOPLE TO GIVE ME SOME.

    In your opinion, what do you think is the worst drug out there?: EH IDK. THEYRE ALL BAD.

    Are you waiting for pizza to get delievered at your house right now?: HAHA FATTY. NO.

    If not, then what are you doing?: I SHOULD READ HISTORY, BUT IM TAKIGN THIS STUPID SURVEY INSTEAD.

    Do you own plaid shorts?:
    I &hearts; PLAID

    Are you a freshman?: NOPE. JOOOONYAH

    Do you play with matches or lighters?: USED TO PLAY WITH BOTH.

    Are you a pyro?: HAHA DUH.

    Are you very forgetful?: YEAH.

    If you got to pick any spot on the Earth to go to tomorrow, where would it be?: SOMEWHERE PREEETTTY. LIKE ITALY OR GREECE.

    Don't your think the word "loaf" is weird?: YEAH I GUESS.

    What time is it?: 12:19

    How about the date?: JUNE 18 07

    Can you breakdance?: ITS ON MY LIST OF THINGS TO DO.

    Do you have a Best Friend?: BEST FRIENDS.

    Are you currently in a relationship?: NO

    What're your beliefs on people being gay?: AINOKEA. DO WHAT THEY LIKE.

    Can you drive yet?: IM GOING TO GET MY PERMIT THIS SUMMER FO SHO.

    Are you tired?: YEAH

    Have you ever been on a plane?: YES

    If yes, then did you think it was going to crash?: NAH, BUT I DID THINK ABOUT LOST AS WE WERE TAKING OFF.

    Do you play baseball/softball?: IN PE & WII :)

    Have you ever licked a frozen pole?: NO

    Do you like reading?: YEAH

    Do you have a favorite book?: NO

    Does a garbage truck come to your house weekly?: EVERY WEDNESDAY & FRIDAY MORNING.

    What're your plans for the weekend?: TO FAR AWAY. BUT BEACH FO SHO.

    Do you watch Oprah?: NAH

    Powerade or Gatorade?: WHATEVER IS CHEAPER.

    What's your favorite neclace that you own?: I DONT WEAR NECKLACES

    What about your favorite earings?: NAH

    Do you shop at Delia's?: NO

    Have you ever owned leg warmers?: YUP :)

    Have you lived through the 80's?: NO

    Like or dislike Dr. Phil?: I COULD CARE LESS

    Are you a dog lover?: PUGS :)

    Do you wear glasses/contacts?: NOPE

    How many pairs of underwear do you own?: HAHA I DONT KNOW THAT OFF THE TOP OF MY HEAD.

    Do you have any older siblings?: NO

    Goodbye!: PAMAMAALAM < THATS FILIPINO :)
  • a little bit of rain i'd say is fair, but when it starts to thunder they all stare.

    Jun 14 2007, 9h54

    1. Hows your heart lately?
    NO HEART BURN :)

    2. When was the last time you went out?
    TODAY.

    3. What is the latest movie you saw?
    UNLEASHED

    4. The last place you went?
    BBALL GAME

    5. Miss someone?
    FO SHO

    6. What made you smile today?
    MEISHAN DANCING BECAUSE SHE BEAT ME

    10. What is your status right now?
    SINGLE

    11. Did you dream last night?
    NOT THAT I REMEMBER

    12. What were you doing this morning at 10 am?
    HAWAIIAN HISTORY

    13. What were you doing this morning at 12 pm?
    DRIVING TO WAIKELE

    14. What were you doing this afternoon at 3 pm?
    PLAYING WII

    15. Name a country you want to visit.
    ITALY

    16. How many piercings do you have?
    2

    17. Do you have a tattoo?
    AIRBRUSH SURFAH DUDE

    18. What was the last thing you ate?
    RAMEN

    19. What was the last thing you drank?
    LEMONADE

    20. What do you want to do today?
    SLEEP

    21. Do you have a nick name?
    EH, I GUESS.

    22. Thing you need to do everyday?
    DRINK LOTS OF WATAHH CUZ I STAY THIRSTY

    23. Are you a type of person who easily gets hurt?
    I FALL A LOT.

    24. The last thing you said to one of your friends?
    HOMELUNCH :)

    25. The last person who called you?
    STUPID FILIPINO

    26. Last person to send you a message?
    AGAIN, THAT FILIPINO

    27. The last person you chatted online with?
    VANESSA

    28. The last person you talked with?
    IN PERSON? MY PARENTS

    29. What can't you live without?
    FOOD

    30. What song(s) is(are) in your head?
    THE GREAT ESCAPE

    31. Is there someone you love?
    YES

    32. Where are you?
    MY BEDROOM FLOOR

    34. Who do you want to meet?
    HOT BOYS

    35. Make a wish.
    SHOOTS BU

    36. What does your best friend call you?
    STEELY(BOB)

    37. Would you prefer a thunderstorm or for it to be snowing?
    SNOW!

    38. Do you have a Laptop or Desktop?
    LAPTOP

    39. Who do you call the most?
    MY MOM

    40. What is your favorite thing to shop for?
    CLOTHES

    41. Whats your cellphone provider?
    VERIZON

    42. What were you doing 4 hours ago?
    WATCHING KALAHEO & MARYKNOLL GAME

    43. Have you ever fought over the opposite sex?
    NAH

    44. Are you good at math?
    EH, IM OK

    45. What do you get complimented on all the time?
    I DONT GET COMPLIMENTS

    46. Do you listen to your parents?
    SOMETIMES

    47. Favorite holiday?
    CHRISTMAS

    48. Have you ever gone to a concert?
    YUP

    49. When was the last time you were out of town?
    LAST SUMMER

    50. Where is the last place you held hands?
    ...

    60. What ended your last relationship?
    STUPID STUFF

    61. What did you do this past weekend?
    BASKETBALL, BEACH, WAIKIKI, ALAZ

    62. When's the last time you told someone you loved them?
    TODAY

    63. Four things about the preferred sex that you first notice?
    HAIR, EYES, CLOTHES, SMILE

    64. Who did you last hug?
    MOM

    65. Do you like wearing dresses?
    NEVER USED TO, BUT NOW I FEEL LIKE IT

    66. Do you fall in love easily?
    NO

    67. Do you think you have the best friends ever?
    YEAH

    68. When is the last time you went to the mall?
    SATURDAY

    69. Last person's house you were in?
    MEISHAN

    70. Next trip you are going to take?
    CALIFORNIA HERE I COME

    71. What do you want to know about the future?
    IF IM HAPPY, AND RICH :)

    72. Are you wearing any perfume or cologne?
    DEODORANT :)

    73. What does your last text message say?
    ...

    74. What were you doing at 12AM last night?
    SLEEPING
  • will you tell me what you saw? and ill tell you what you missed.

    Jun 9 2007, 9h26

    MOUTHOLOGY

    Q. What is your salad dressing of choice?
    A. JAPANESE & ITALIAN; I LIKE THEM MORE LIKE OIL THAN THICK LIKE RANCH

    Q. What is your favorite fast food restaurant?
    A. EH AINOKEA. I DONT LIKE FAST FOOD THAT MUCH, BUT I GET IT BECAUSE ITS CHEAP

    Q. What is your favorite sit-down restaurant?
    A. DEPENDS WHAT TYPE OF FOOD I FEEL LIKE.

    Q. On average, what size tip do you leave at a restaurant?
    A. I DONT TIP, THATS FOR MY PARENTS

    Q. What food could you eat every day for two weeks and not get sick off of?
    A. CHAWAN MUSHI! I ACTUALLY DID EAT THAT FOR TWO WEEKS WHEN I STAYED WITH MY GRANDMA DURING THE SUMMER. SHE MADE IT FOR ME THE ENTIRE TIME I WAS THERE :)

    Q. What are your pizza toppings of choice?
    A. GARLIC, SPINACH, MUSHROOMS, TOMATOES

    Q. What do you like to put on your toast?
    A. BUTTER

    Q. What is your favorite type of gum?
    A. GRAPE BUBBLEGUM FO SHO

    TECHNOLOGY

    Q. Number of contacts in your email address book?
    A. I DONT EMAIL

    Q. What is your wallpaper on your computer?
    A. SWIRLS. ITS NICER THAN IT SOUNDS.

    Q. How many televisions are in your house?
    A. 4

    BIOLOGY

    Q. Are you right-handed or left-handed?
    A. RIGHT

    Q. What’s your best feature?
    A. WELL I HEAR MY ARMPITS ARE PRETTY

    Q. Have you ever had anything removed from your body?
    A. TEETH

    Q. Which of your five senses do you think is keenest?
    A. TASTE

    Q. When was the last time you had a cavity?
    A. MY LAST ONE WAS ON A BABY TOOTH

    Q. What is the heaviest item you lifted last?
    A. A CHAIR

    Q. Have you ever been knocked unconscious?
    A. NO

    BULL[CRAP]OLOGY

    Q. If it were possible, would you want to know the day you were going to die?
    A. NOOOOO. FINAL DESTINATION CREEPED ME OUT.

    Q. Is love for real?
    A. YEAH

    Q. If you could change your name, what would you change it to?
    A. I USED TO HATE MY NAME, BUT NOW IM GLAD ITS ORIGINAL

    Q. What color do you think looks best on you?
    A. IDK, BUT PEOPLE ALWAYS BUY ME ORANGE

    Q. Have you ever swallowed a non-food item by mistake?
    A. I DONT REMEMBER, BUT I PROBABLY HAVE

    Q. Have you ever saved someone’s life?
    A. YEAH. TONS OF PEOPLE WOULD HAVE BEEN RUN OVER BY CARS IF IT WASNT FOR ME :)

    Q. Has someone ever saved yours?
    A. YEAH. I WOULD HAVE BEEN RUN OVER BY A CAR A LONG TIME AGO. OH AND I ALMOST DROWNED WHEN I WAS LITTLE. I WOULDNT GO TO THE BEACH FOR MONTHS.

    DAREOLOGY

    Q. Would you walk naked for a half mile down a public street for $100,000?
    A. OOH THATS A LOT OF MONEY. EHH I WOULD RUN WITH A MASK OVER MY FACE

    Q. Would you kiss a member of the same sex for $100?
    A. EHHH, YEAH

    Q. Would you allow one of your little fingers to be cut off for $200,000?
    A. NOOOO

    Q. Would you never blog again for $50,000?
    A. YESSSS!

    Q. Would you pose naked in a magazine for $250,000?
    A. NO

    Q. Would you drink an entire bottle of hot sauce for $1000?
    A. YEAH

    Q. Would you, without fear of punishment, take a human life for $1,000,000?
    A. NO

    Q. Would you give up watching television for a year for $25,000?
    A. THAT WOULD BE HARD, BUT YEAH, I DONT WATCH TV MUCH

    DUMBOLOGY

    Q: What is in your left pocket?
    A: NO POCKETS IN BOXERS

    Q: What's your favorite type of movie?
    A: COMEDY, CHICK FLICKS, AND CHINESE ACTION MOVIES!

    Q: Do you have hardwood or carpet in your house?
    A: CARPET

    Q: Do you sit or stand in the shower?
    A: STAND

    Q: Could you live with roommates?
    A: I THINK SO

    Q: How many pairs of flip flops do you own?
    A: A FEW, BUT I ONLY WEAR ONE PAIR

    Q: Where were you born?
    A. KAISER

    Q: What do you want to be when you grow up?
    A: SOMETHING THAT MAKES A LOT OF MONEY

    LASTOLOGY

    Q: Friend you talked to?
    A. VANESSA

    Q: Last person who called u?
    A: CHELSEA

    Q: Person you hugged?
    A: MY DAD

    Q: Person you kissed?
    A: DADDY :)

    FAVORITOLOGY

    Q: Number?
    A: IT USED TO BE 8, BUT NOW IDK

    Q: Color?
    A: PINK & GREEN

    Q: Season?
    A: I LOVE WINTER, BUT SUMMER MEANS NO SCHOOL

    CURRENTOLOGY

    Q: Missing someone?
    A: YEAH.

    Q: Mood?
    A: EXCITED.

    Q: Listening to?
    A: JANE FONDA

    Q: Watching?
    A. NAATING

    Q: Worrying about?
    A: HOW IM GETTING HOME TOMORROW

    RANDOMOLOGY

    Q: First place you went this morning?
    A: BEACH

    Q: What can you not wait to do?
    A: CALIFORNIA HERE I COME

    Q: What’s the last movie you saw?
    A: 'UNLEASHED', JUST NOW :) WE JUST GOT IT FROM CIRCUT CITY. TEN DOLLAH

    Q: Do you smile often?
    A: I LIKE TO SMILE

    Q: Are you a friendly person?
    A: SOMETIMES.
  • i need a double cheeseburger and hold the lettuce. dont be frontin son no seeds on…

    Jun 8 2007, 11h27

    1. Have you ever changed your clothes while in a vehicle?
    DUH.

    2. What's something you MUST do before going to bed?
    GO ON AIM

    3. Are you single?
    YUP

    4. What's one thing you will not drink?
    EH, PEE. I HEAR ITS MEDICINAL, BUT WHATEVER COMES OUT OF YOUR BODY SHOULDNT GO BACK IN.

    5. What color is your underwear?
    WHITE PINK AND GREEN

    6. When is the last time you went out of state?
    CALIFORNIA LAST NEW YEARS I THINK.

    7. Who was your last received call?
    MEISHAN

    8. Have you ever drank milk straight out of the carton?
    THE SMALL ONES :)

    10. Can you hula hoop?
    NO :( I TRY REALLY HARD THOUGH.

    11. Have you ever crawled through a window?
    MHM

    14. Was today better than yesterday?
    YESTERDAY WAS MO BETTAH; I WENT BEACH

    15. Is anybody getting on your nerves?
    ACTUALLY, NO. BUT THERE USUALLY IS SOMEONE

    16. Do you talk to yourself?
    ALL THE TIME

    17. Would you kiss the last person you kissed again?
    YES; I LOVE MY DADDY

    19. Ever waxed your eyebrows?
    YES

    20. Earrings or necklaces?
    EARRINGS FO SHO

    21. Are you mad at anybody?
    NAH

    24. Do you use smiley faces on the computer a lot?
    YES :)

    25. What are you doing tonight?
    AIM

    26. What time is it?
    12:17

    27. Are you loud?
    I DONT THINK SO

    28. What are you looking forward to?
    BEACH & CARNIVAL THIS WEEKEND

    29. Do you watch Family Guy regularly?
    NEVER WATCHED IT

    30. Have you ever watched a little kids show?
    OF COURSE

    31. What does your last inbox text say?
    ... I DONT TEXT. TOO EXPENSIVE

    32 Zodiac sign?
    SAGITTARIUS

    33. What's something you have nightmares about?
    PEOPLE CLOSE TO ME DYING, SOME SERIAL KILLER CHASING ME, STUCK IN A MAZE WITH CANNIBALS...

    34. Have you ever been on a rollercoaster?
    YUP

    35. Do you care what others think about you?
    YEAH, I WISH I DIDNT

    36.What do you do all the time in a car?
    WELL IN THE MORNINGS GOING TO SCHOOL I SLEEP

    37. Do you trust people easily?
    IDK

    38.Do you watch college football?
    IVE SEEN A GAME ONCE

    39. Where was the last place you went shopping?
    WOW ITS BEEN TOO LONG. ALAZ?

    40. Favorite football team?
    UHM, UH?

    41. Do you watch the Olympics?
    THE GYMNASTICS

    42. Last resturant you went to?
    KAPOLEI CHINESE RESTAURANT

    43. Do you have a favorite number?
    I USED TO LIKE 8, BUT NOW AINOKEA

    44. Are you multitasking right now?
    YEAH

    45. Could you handle being in the military?
    NOOOO

    46. Do you believe in karma?
    YEAH

    47. How is the weather today?
    HOT LIKE FIYAH

    48. Stupidest thing you ever did with your cell phone?
    I SMAAT. MAYBE IT WAS LETTING MELISSA TAKE A MILLION PICTURES OF HERSELF WITH IT.
  • we've got alot of time and it sure feels right cause you reached in your pocket and…

    Jun 7 2007, 9h21

    1. Where's your best friend right now?
    I HAVE MANY, BUT THEYRE PROBABLY AT HOME

    2. What is your favorite possession?
    MY COMPUTER

    3. Do you own a gun?
    ONE WATAHH GUN

    4. If you could tell your last EX something what would you say?
    EH, IDK.

    5. Do you get nervous before doctor appointments?
    VERY. I HATE NEEDLES. AND WHEN THEY WEIGH YOU

    6. What do you think of hot dogs?
    TASTY

    7. What's your favorite Christmas song?
    WALKING IN A WINTER WONDERLAND & BABY ITS COLD OUTSIDE

    8. What do you prefer to drink in the morning?
    OJ

    9. Can you do push ups?
    NO, AS COACH CHAD KEEPS REMINDING ME

    10. Is your bathroom clean?
    YUP.

    11. What's your favorite piece of jewelry?
    I DONT REALLY HAVE A FAVORITE, BUT I LIKE EARRINGS

    12. Do you take painkillers?
    ALL THE TIME

    13. What is your secret weapon to lure in the opposite sex?
    SEXY EYE HAHA

    14. Do you have ADD?
    I THINK SO

    15. Whats your name?
    STEELY

    16. Middle Name(s)?
    BOB

    17. Name 3 thoughts at this exact moment?
    HEADACHE. ICE CREAM. BEACH.

    8. Name the last 3 things you have bought?
    WATER. BURRITO. ROOT BEER.

    19. Name 3 drinks you regularly drink:
    WATAHHH. ORANGE JUICE. MILK

    22. Current worry?
    I HAVE A CUT ON MY TOE :(

    23. Current hate?
    HEADACHHEEEE.

    24. Favorite place to be?
    BEACH. DUH, IM LOCAL.

    25. How did you bring in the New Year?
    FIYAHWORKS

    26. Where would you like to go?
    CARNIVAL.

    27. Do you own slippers?
    OF COURSE

    28. What shirt are you wearing?
    PAJAMAS

    30. Favorite color(s)?
    PINK&GREEN

    31. Would you be a pirate?
    IM SAVVY

    32. Are you gay?
    I DONT LIKE GIRLS! I LIKE BOYS!, just like misha

    33. Do you sing in the shower?
    YUP

    34. What did you fear was going to get you at night as a child?
    VENTRILOQUIST DUMMIES. THAT ONE EPISODE OF GOOSEBUMPS WHEN THEY CAME ALIVE AND TOOK KIDS SLEEPING IN THEIR BEDS SCARED ME FOR LIFE.

    38. Worst injury you've ever had?
    SPRAINED ANKLE. HARDCORE RIGHT?

    41. Where did #41 go?
    LAME.

    42. Who is your happiest friend?
    SHELLEY

    43. Does someone have a crush on you? ..
    PROBABLY NOT

    44. Do u wish on shooting stars?
    I NEVER SEE THEM :(

    45. What is your favorite book?
    HARRY POTTER, HIS DARK MATERIALS, ROALD DAHL BOOKS...

    46. What is your favorite candy?
    I COULD EAT GRAPE BUBBLEGUM FOR THE REST OF MY LIFE

    47. What song do/did you want played at your wedding?
    EH IDK, BUT IF MY WEDDING WAS TODAY IT WOULD BE "ONE WISH". THAT SONG IS SUUPAH CUTE.

    48. What song do you want played at your funeral?
    I HAVE NO IDEA, BUT 'WELCOME TO THE BLACK PARADE' KEEPS POPPING UP

    49. What were you doing @ 12 AM last night?
    AIM.

    50. What was the first thing you thought of when you woke up?
    UGH ITS SO EARLY :(
  • HEY HEY YOU YOU

    Mai 23 2007, 6h52

    Truly Original Survey

    Join the Military or the Mob?
    MOB! THATS SO HXC. MILITARY ARE TOO LIKE STRICT, AND I DONT WANT TO GO TO WAR.

    Turn a close friend in if they committed a first degree murder?
    EH, WELL DEPENDS ON THE CIRCUMSTANCES.

    Make one porno if it meant never having to work again?
    EWWWWW. WELL MAYBE ID BE IN THE EXTRA IN THE BACKGROUND.

    Cheat on your bf/gf with your biggest crush if there was no possibility that they would EVER find out?
    MAYBE IF HE WAS HOT

    Eat spoiled food from the garbage or go hungry?
    GO HUNGRY

    You are in a serious accident in the middle of nowhere and your only chance of survival is to cut off your own arm, would you do it?
    I DONT THINK I COULD, BUT MAYBE IF I WAS IN THAT SITUATION I COULD

    You had to kill a member of your family if it meant you would save thousands of lives, would you?
    NO

    Do you think gay marriage is wrong?
    NO, THEY CAN DO WHATEVER THEY WANT

    Would you/Have you ever fake illness to get attention?
    IVE NEVER TRIED TO FAKE BEING SICK BECAUSE I THINK I WOULD SUCK AT IT. I DO EXAGGERATE THOUGH.

    You are the first to arrive at the scene of an accident but it turns out that the person hurt is your worst enemy, do you help or walk away?
    EHH, HOW MUCH DO I HATE THEM? UGH I GUESS ID HELP THEM BECAUSE I WOULD FEEL GUILTY, BUT I WOULDNT WANT TO.

    Do you think it is important to tell the truth or spare someones feelings?
    IF ITS A SMALL LIE, THEN SPARE SOMEONES FEELINGS

    Do you think this survey was truly original?
    NO