mmmaaarrrccc

Marc, 23, Masculino, AustráliaÚltima visita: maio 2014

128241 execuções desde 24 Jan 2009

17 Faixas preferidas | 0 Posts | 0 Listas | 197 mensagens

  • Adicionar
  • Enviar mensagem
  • Deixar recado

Seu grau de compatibilidade musical com mmmaaarrrccc é Desconhecido

Crie seu próprio perfil musical

Últimas faixas

Caixa de mensagens

Deixe um comentário. Faça login na Last.fm ou registre-se.
  • illusionvalley

    Needs more scrobbling. *nods*

    23 Set 2011 Responder
  • nannybells

    haha ^^

    1 Set 2011 Responder
  • nannybells

    haha probably. hi pretty girl -> oi, garota bonita. :)) portuguese is such a weird language..

    28 Ago 2011 Responder
  • nannybells

    depends of what you meant by that hm. i guess this is a portuguese (from portugal) word, cause here in brazil it means "surprising" lol

    27 Ago 2011 Responder
  • nannybells

    I accepted you :))

    13 Ago 2011 Responder
  • nannybells

    here they're about R$50/60 , idk how it would coast in your country but it's expensive for me. I don't use msn that much, but i do have, so if you want: nanny.evans@hotmail.com

    13 Ago 2011 Responder
  • nannybells

    I know, I even made an account there and everything, but it's expensive still and there's no amazon here so it would be imported and blah, but yeah, I'll buy there. soon. I hope :p

    10 Ago 2011 Responder
  • nannybells

    aww haha. well, they don't sell it here. I mean, at least where I live, and the few they have is too expensive. I've read them on my computer :( I wish I could buy all the books I've read

    10 Ago 2011 Responder
  • nannybells

    just a few, yes, unfortunately :/ i've read fight club, survivor (i guess that's the name) and half of haunted. but i don't have any of them, i've never seen his books here (so once again, my country isn't that good)

    9 Ago 2011 Responder
  • nannybells

    haha oh, you're wrong. most people here like really shitty music. but there are some people with good taste, but is (really) hard to find. and thank you ;]

    8 Ago 2011 Responder
  • nannybells

    yeah .-.

    8 Ago 2011 Responder
  • nannybells

    yes yes! thank you :D

    8 Ago 2011 Responder
  • illusionvalley

    If anything that tweet/ post on Tumblr just shows how intolerant I am to intolerance and how personally I take certain things. It has nothing to do with me being a nerd. :D

    8 Ago 2011 Responder
  • illusionvalley

    Your accusation is unfounded. Good day to you, sir.

    7 Ago 2011 Responder
  • tryingyourluck-

    ok, i'm following you :D i'm camiwaldorf.

    1 Ago 2011 Responder
  • tryingyourluck-

    you're welcome :) do you have tumblr, twitter or something? ^^

    1 Ago 2011 Responder
  • tryingyourluck-

    hi ^^ awesome music. you have good taste, really :)

    31 Jul 2011 Responder
  • presstoplay85

    have you checked out Foo Fighers Wasting Light? great rock album recorded in the garage

    19 Jun 2011 Responder
  • paperbacklucy

    Mmmaaarrrccc! What's up! Ha, I just realized there are three of each letter in your username. I thought it was random :)

    9 Mai 2011 Responder
  • paperbacklucy

    That's because that song is gorgeous! I couldn't watch that episode with Ed leaving without getting teary eyed for a really, really long time. Never heard it live though! Wow, I have MSN, but I haven't used it in probably...6 years, ha :) I could see if I could get it running up again though.

    19 Abr 2011 Responder
  • Todas as 197 mensagens

Sobre mim

Hio! My name is Marc, from Adelaide in Australia. I love music, especially the 60s, 70s and to some extent the 80s. Some new stuff is OK, but the majority sucks D: Anyways, feel free to add me to friends or leave me a shout or message, and I'll always talk to you! :D

Last.FM Milestones10000th track: (09 Apr 2009)
The Beatles - Drive My Car
20000th track: (25 Jul 2009)
Paul McCartney & Wings - Band on the Run
30000th track: (20 Oct 2009)
DragonForce - Through the Fire and Flames
40000th track: (12 Jan 2010)
The Yardbirds - Shape of Things
50000th track: (25 Apr 2010)
Elvis Presley - A Little Less Conversation
60000th track: (03 Aug 2010)
The Beatles - Can't Buy Me Love
70000th track: (07 Oct 2010)
Aerosmith - Walk This Way
80000th track: (17 Nov 2010)
The Beatles - The Ballad of John and Yoko
90000th track: (02 Jan 2011)
Bill Conti - Gonna Fly Now
Generated on 11 Jan 2011
Get yours here


Atividade recente

  • Agora, t0bs3n e mmmaaarrrccc são amigos. dezembro 2012