mmerth2

mert, 29, Masculino, AlemanhaÚltima visita: janeiro 2014

65039 execuções desde 11 Ago 2006

6 Faixas preferidas | 1 Post | 1 Lista | 34 mensagens

  • Adicionar
  • Enviar mensagem
  • Deixar recado

Seu grau de compatibilidade musical com mmerth2 é Desconhecido

Crie seu próprio perfil musical

Caixa de mensagens

Deixe um comentário. Faça login na Last.fm ou registre-se.
  • thermoseal

    Great musical taste! I need to check out some of the artists in your library. I am curious to know what you'd think of my friends' band, MANKIND. http://www.youtube.com/watch?v=bedN-v9QMwc They are actually coming to Germany for a tour pretty soon. The dates and places are on their facebook page! Cheers from Sweden

    5 Dez 2013 Responder
  • MadSlayer

    nasıl olsun ya abi, idare etmece ben de her zamanki gibi takılıyorum :) bulursun ya umarım istediğin işi, gelecek misin türkiyeye bu sıralar, gelirsen görüşelim :)

    24 Fev 2013 Responder
  • MadSlayer

    mert nerelerdesin abi :)

    16 Jan 2013 Responder
  • scorpos

    Hi! hope it will be interesting for You http://www.lastfm.ru/music/Apokefale project with quests musicians from Rotting Christ,Hypnos(ex-Krabathor). Death/Blackened Deathcore/Experimental

    28 Mai 2012 Responder
  • JTReis

    Epoch Crysis - a talented international Experimental Modern Metal act based in Russia who combine mind-blowing themes with catchy melodies. This band create individual and unique sound that is able to crush any listener’s ears. Check them out and be aware! LINK FOR DOWNLOAD EP " WHO GOES HERE? " http://rghost.ru/36375762 (Press "Скачать" and enjoy!) Share it with your friends, man!

    6 Mar 2012 Responder
  • liveinflames

    Ya abi karmaşık duygular içerisindeyim albüm hakkında :) Hala hakkını vererek dinlemedim ve dinledikçe daha çok seveceğim, o kesin. Ama sanki 6 yıl beklemenin ardından yüksek beklentilerimi tam karşılayamadı gibi. İster istemez Mabool'la kıyaslıyorum tabi :) Ama yine de güzel albüm, o kesin. Hele Dream Theater'dan pek haz etmeyen biri olarak DT etkilerinin azalıp oryantal etkilerin artmasını sevdim. Barakah falan böyle ne güzel olmuş, göbek atasım geliyor valla :) Sen ne diyorsun? Bi de Almanya nasıl gidiyor? :)

    26 Jan 2010 Responder
  • manonles

    Ben de biraz şaşırdım, mabool gibi ilk dinlemede vuran bir albüm olmamış. Heralde dinledikçe severiz. Bu arada myspace sayfasında estarabimi yayınlamışlar, çok güzel olmuş. Ama çarşamba günü kaldıracaklar:)

    26 Jan 2010 Responder
  • manonles

    şu an albümü indirmeye çalışıyorum, hala inmedi meraktan çatlıycam:) Orada havalar nasıl, iltica çalışmalarımız sürüyor Almanya'ya.

    25 Jan 2010 Responder
  • awakemre

    http://www.myspace.com/sethect

    31 Dez 2009 Responder
  • sinestezikerkin

    oğlum o değil de ben halen damar damar The 3rd and the mortal dinliyorum discography'i indirdiydim ne ayrı bir kafadır o müzik ve hatırlattıkları. anathema gibi onu da sana borçluyum kuzen!

    14 Dez 2009 Responder
  • sinestezikerkin

    metalin soğuk köşelerinden geliyorum mert

    9 Dez 2009 Responder
  • sinestezikerkin

    metalci mi oldum yani eheremehere

    6 Dez 2009 Responder
  • noxchi

    heyyy ınterraıl mıı=)ben yaptım

    27 Jan 2009 Responder
  • liveinflames

    türkiyeye hatta yıldıza selamlar :) nası gidiyo okulda durumlar mezun oluyomsn bu sene? albüme geri döneym, ya dinledikçe güzelleşen bi albüm bence, ilk dinledigimde bi hayalkırıklıgına ugradım, sora yavaş yavaş begenmeye başladım yine. bana göre bi eksik, çok az brutal vokal var :p deneysel olmuş, çok böle öldürücü opeth rifflerinden yok gibi, yine olan şarkılar var tabi. sırf Burden bile bütün albümü kurtarmaya yeter gerçi. yani güzel olmuş ama biraz daha gaz, daha brutal kısım olsaymış tam süper olurmuş :p

    21 Mai 2008 Responder
  • liveinflames

    vay mert naber :) opeth in yeni albümü dinledinmi diye sormicam kesin dinlemişindir, fikirlerin neler? =)

    1 Mai 2008 Responder
  • Falka

    i'm listening now to their music :)

    24 Mai 2007 Responder
  • mmerth2

    gayet conscious lu uyuyorum ben bi kere, dalga geç len! :)

    24 Mai 2007 Responder
  • all1989

    also my favorite band is opeth ^^ opeth amazing, the best band ever

    22 Mai 2007 Responder
  • Falka

    yeah Opeth and Orphaned Land rocks :)

    22 Mai 2007 Responder
  • canbedirhan

    ben o adamların demek istemiştim

    6 Mai 2007 Responder
  • Todas as 34 mensagens

Atividade recente

Grupos (15)

Ver mais