kuzeydefterleri

murad مراد, TurquiaÚltima visita: Sexta de manhã

130990 execuções desde 13 Jun 2006

272 Faixas preferidas | 5 Posts | 1 Lista | 57 mensagens

  • Adicionar
  • Enviar mensagem
  • Deixar recado

Seu grau de compatibilidade musical com kuzeydefterleri é Desconhecido

Crie seu próprio perfil musical

Caixa de mensagens

Deixe um comentário. Faça login na Last.fm ou registre-se.
  • MyMusicMyDivas

    hiç bugun nıyeyse ne dinleyeceğimi bilemiyorum... en iyisimi senin arşivini dinleyeyiimm... hemde şu biraraya gelme fikrini biraz da olsa gerçekleştirmeye başlamış olurum :))

    20 Mar 2012 Responder
  • MyMusicMyDivas

    wuuuuuu! biz de bir araya gelelim amann işte biraraya getirelim :P güçlerimizi birleştirelim :))

    20 Mar 2012 Responder
  • MyMusicMyDivas

    hey naber naber? senin arşiv benide geçtiii :))) ama olmazki böyle yapılmazkiii :))

    18 Mar 2012 Responder
  • aegean20

    profil güzel olmuş :)

    19 Fev 2012 Responder
  • ozgekarlik

    "galebe çalmak" deyimini de yıllar oldu duymadım :P bir daha da sittin sene duymam,sizden hariç :D i love 'em all ! demek istiyorum ayriyetten :D

    16 Fev 2012 Responder
  • ozgekarlik

    ateşimden şu karşiki tepelerde ne karlar eridi diyorsunuz? :P

    16 Fev 2012 Responder
  • ozgekarlik

    profil fotonuz pek ferah,serin yaz günlerinde terli terli vantilatöre alıkmak gibi :)))

    16 Fev 2012 Responder
  • MyMusicMyDivas

    ˙·٠•●๑۩ MerrY ChristmaS ۩๑●•٠·˙ and ˙·٠•●๑۩ MerrY ChristmaS To You ۩๑●•٠·˙

    25 Dez 2011 Responder
  • ozgekarlik

    birgün external hard diskimlen yamacnızda biticem.sizde de güzel müzikler var besbelli ;)

    15 Dez 2011 Responder
  • MyMusicMyDivas

    My Brightest Diamond - Feeling Good dinle o zmn sende benimle :P çal benim sayfamdan :P bende senin herşeyini çalıcam :D

    6 Dez 2011 Responder
  • hugocarloss

    woo! your avatar is incredible! and our common artists too

    6 Dez 2011 Responder
  • MyMusicMyDivas

    sence öyle bişey diycek gibi bi halim var mı? Ben hep dinlerim , hiç durmadan NON-STOP! :P Oh How I love play-days eheuheuheuheuhe :)) dont you? :))

    6 Dez 2011 Responder
  • MyMusicMyDivas

    senin şu müzik zevkin gibi provocative mi?o koskocaman arşivini de kapıp gelsen? :))

    6 Dez 2011 Responder
  • ozgekarlik

    tutuşmazsak ayıp diyorum :D

    5 Dez 2011 Responder
  • ozgekarlik

    müzik zevkiniz beni tutar :) bravo! :D

    5 Dez 2011 Responder
  • MyMusicMyDivas

    dinlemem öğrenmem gereken çok isim olsa da bayıldım :)) bu arada nası gidiyo herşey?

    15 Out 2011 Responder
  • MyMusicMyDivas

    wow :)) teşekkürler arkadaşlık teklifi için :)) inanılmaz bi müzik zevkin varmış :)) bayıldım :))

    15 Out 2011 Responder
  • bjunt4prez

    Thanks for the add, friend. You have fantastic musical tastes!!

    16 Mar 2010 Responder
  • ruyagezer

    :) dünyanın en zeki adamlarından biri olduğunu düşünüyorum kendisinin.

    17 Fev 2010 Responder
  • ruyagezer

    selam! o sağdan üçüncü şey tom robbins mi?

    17 Fev 2010 Responder
  • Todas as 57 mensagens

Sobre mim









Grupos (26)

Ver mais