kasia_1123

23, FemininoÚltima visita: 6 horas atrás

9240 execuções desde 15 Mar 2008

690 Faixas preferidas | 12 Posts | 0 Listas | 1.438 mensagens

  • Adicionar
  • Enviar mensagem
  • Deixar recado

Seu grau de compatibilidade musical com kasia_1123 é Desconhecido

Crie seu próprio perfil musical

Últimas faixas

killing BoyBlack Pussies 1 Jul 23h04
killing Boyyou and me, pills 1 Jul 23h02
killing Boyyou and me, pills 1 Jul 22h59
killing BoyFrozen Music 1 Jul 22h54
killing BoyCall 4 U 1 Jul 22h49
Ver mais

Caixa de mensagens

Deixe um comentário. Faça login na Last.fm ou registre-se.
  • bakemonocunt

    nie wiem ja tylko słyszałam, że spadł i poszłam oglądać supernatural jeśli wojna to ja się zapisuje na bieganie z bronią i strzelanie do ludzi

    Ontem 22:23 Responder
  • bakemonocunt

    hahah biedny gołąb :( uważaj bo malaysia airlines ci spadnie tam na wieś

    Ontem 21:20 Responder
  • bakemonocunt

    bo jak placisz to masz szybki necik

    Ontem 16:52 Responder
  • bakemonocunt

    a u ciebie w domu nie da sie zalozyc?

    Ontem 11:03 Responder
  • bakemonocunt

    ze też tobie sie chce te wszystkie dziwaczne filmiki ogladac!!! moze na redtube poszukaj

    Ontem 10:31 Responder
  • bakemonocunt

    na noc biorę, w dzień to mi się chce spać bez leków haha tym bardziej w taką pogodę

    21 Jul 20h02 Responder
  • bakemonocunt

    to sa niby lekkie leki uspokajające ale na mnie działają nasennie... hahah po tym gifie z klamką już można było wyczuć od niego taką krejzi gej aurę eh typ ma duże oczy

    21 Jul 10h24 Responder
  • bakemonocunt

    byłam po tabletkach na sen dopiero gdy je wziełam uznałam, że jednak wolałabym poczytać książkę do angielskiego niż spać :/// eee nie wiem zrób screena i wrzuc w google grafika albo zapytaj na jakiś forum japanowym xD lub na tumblr. lub osoby ktora to wstawila haha wiem ze ten typ co caluje to jest na gifie z tumblr gdzie gosciu gryzie klamke z czekolady

    21 Jul 0h53 Responder
  • bakemonocunt

    hahah miałam problem ze zrozumieniem gdy czytałam to w pół śnie

    20 Jul 0h59 Responder
  • bakemonocunt

    kill me [2] dlaczego ludzie takie betony wrzucaja do neta!!!!!!!!!!!1

    23 Jun 22h24 Responder
  • bakemonocunt

    ja mam duzo ulubionych z lat 80 bo w radiu zawsze glownie lecialy i dalej leca

    19 Jun 0h36 Responder
  • bakemonocunt

    pamietam jak wszyscy napierdalali te piosenke na komórkach

    18 Jun 20h40 Responder
  • bakemonocunt

    teriyaki boys to ci co zrobili soundtrack do tokyo drift?

    18 Jun 20h13 Responder
  • bakemonocunt

    jak to mówi stare dobre epulsowe przysłowie NIE ZNASZ NIE OCENIAJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! haha. ja lubie prawie kazda muzyke no procz rapsow moze

    18 Jun 19h30 Responder
  • bakemonocunt

    czemu tak myślałaś?

    18 Jun 19h09 Responder
  • bakemonocunt

    nawet jakby spiewaly czysto to jedno wielkie nie, tylko perfume albo kyary by mogly podlac takiemu wyzwaniu!!!

    18 Jun 18h32 Responder
  • bakemonocunt

    o drogi szatanie, łeb mnie rozbolał nie znosze tych anime głosów to dla mnie tortura :( anime i vocaloidy :((((((

    18 Jun 16h55 Responder
  • bakemonocunt

    najlepsze zawsze mnie omija

    18 Jun 11h04 Responder
  • bakemonocunt

    nie chce mi dzialac to video :(

    17 Jun 23h47 Responder
  • bakemonocunt

    nie lubie tego zespolu, ten cover mija sie z przesłaniem piosenki. takie laski ktore mysla ze sa punkami niczym avril lavigne i chad kroeger

    17 Jun 16h21 Responder
  • Todas as 1438 mensagens

Sobre mim

What the fuck am I listening, I don't even

flavors.me