Caixa de mensagens

Deixe um comentário. Faça login na Last.fm ou cadastre-se agora (é gratuito).
  • BatbkoCult

    Hello. Check out this album, please http://iosband.bandcamp.com/ , http://www.fayloobmennik.net/2780079 , http://rghost.ru/48223229

    novembro 2013
  • lastfmart

    Hmm, that should have been Amoeba Music.

    março 2013
  • lastfmart

    Yea, I go to Amoeba Music in Hollywood, it's a really dangerous place. They also have stores in San Francisco and Oakland.

    março 2013
  • lastfmart

    I prefer to buy physical media, but I will buy mp3s if that's all I can find. There are some great used music stores near me. I also have a large vinyl collection, many of which I've ripped.

    fevereiro 2013
  • lourdes_lulu07

    Thanks, you too.

    julho 2012
  • lastfmart

    I'm hanging in there, nothing terribly exciting going on. Looking forward to the holidays, and some time off from work!

    novembro 2011
  • lastfmart

    How you doin', Eli?

    novembro 2011
  • jcfghtsffdmns

    No worries! It's just easier to maintain and I don't look like a -complete- tool with short hair. Plus, whenever I get it cut, I can style it into a mohawk.

    agosto 2011
  • jcfghtsffdmns

    Haha, lucky you. My hair is short. It's been short for almost five years I think, so I could never hide my earbuds or anything.

    agosto 2011
  • jcfghtsffdmns

    Hahah, I can't concentrate if there's no sound. I hated school for that reason. I was rarely allowed to listen to my ipod unless it was during like, study hall or creative writing or I had a teacher who didn't care (which was rare).

    agosto 2011
  • jcfghtsffdmns

    Yeah, I'm sure my profile looks like that sometimes but I always just shuffle itunes and let play whatever comes on, even if it's just for background music. I can't have silence.

    agosto 2011
  • jcfghtsffdmns

    Daaaaaaaaaaaaang. I can't fathom listening to a band 50,000 times but I'm sure if I had recorded every time I listened to Brand New, it would be up there. Maybe not 50,000 times, maybe more like 20 thou. That's insane.

    agosto 2011
  • jcfghtsffdmns

    Oh, not at all! I'm sure there are tons of people who listen to them way more than I do! You would probably win for Papa Roach though. :p

    agosto 2011
  • jcfghtsffdmns

    Yeah, exactly :) Last.fm sort of bothers me in that some people view it as a competition to see who listens to what band the most. It's pretty stupid.

    julho 2011
  • jcfghtsffdmns

    Hahaha, I have the same problem ;)

    julho 2011
  • jcfghtsffdmns

    I'm sure we have some bands in common (other than what it's showing). My plays rarely scrobble from my phone though so everything shown on here is off by a few counts.

    julho 2011
  • jcfghtsffdmns

    Ha, everyone's a dork. No big deal. Diggin' the Yellowcard love, by the way.

    julho 2011
  • jcfghtsffdmns

    Haha, thanks. You do as well :)

    julho 2011
  • jcfghtsffdmns

    Yeah, I always get albums then never listen to them (not right away, anyways) so I totally understand. I don't even listen to Brand New much anymore.

    julho 2011
  • jcfghtsffdmns

    Oh, it's a Brand New reference. If you're not a fan of theirs, it probably doesn't make much sense. The first part of yours is a palindrome, which completely rules, so no worries.

    julho 2011
  • jcfghtsffdmns

    It's not. There just aren't any vowels.

    julho 2011
  • jugo23

    thanks homie. you have no idea how glad i am to hear from a fellow lastfmer. wish everyone used this little dandy site. keep rockin that good music. it's been straight mac miller for me for the last couple weeks. hate to admit it honestly but damn he's smooth, no homo.

    julho 2011
  • heytimmy

    Hello, thank you for your message! I'm practicing Yellowcard's drum :) It's soooooo fun!!

    julho 2011
  • lastfmart

    'fraid so... :-P

    junho 2011
  • lastfmart

    How are you doing Eli?

    junho 2011
  • liliem_

    You see, I told you I like them. ;) And I think the song I like most is " She loves me not". Have you heard it?

    junho 2011
  • elvira-1

    ;D

    maio 2011
  • elvira-1

    Yes, I like metal:) The most I like "Acid Drinkers" - listen;) - http://www.youtube.com/watch?v=pjBwoD23_J4

    maio 2011
  • elvira-1

    Thank You for the compliment :) and greetings !

    maio 2011
  • lastfmart

    Thanks! It's not so hard to do though :-P.

    maio 2011
  • lastfmart

    Woody Guthrie was awesome :).

    maio 2011
  • OdinsGhost

    thank you very much ^.^

    maio 2011
  • liliem_

    you're right, pop and commercial music is evil. i can see you listen to Papa Roach, I also like it, but don't have it on my computer (I often listen to it while driving with my dad). ;)

    maio 2011
  • liliem_

    well, it would be better if i had not so much history homework.. ;) btw it's a pity that our tastes aren't similar

    maio 2011
  • lastfmart

    Good question, I don't know. Whatever I chose, I'm sure that with time, I'd want to change that too :).

    maio 2011
  • liliem_

    hi. how's it going? ;)

    maio 2011
  • lastfmart

    Meh, I'd change it if I could (wait, you're talking about my last.fm username, right?). If last.fm wanted to make some money, they would offer a service that would allow you to change your username :-P.

    maio 2011
  • skutlik

    the weather sucks, well... everything sucks, but all in all it's not that bad... after all you know... you can't always get what you want ;)

    maio 2011
  • lastfmart

    Greetings :).

    maio 2011
  • skutlik

    yeah, I used to listen to a lot of Shpongle, but now I prefer more the classic and psychedelic rock and listen to Shpongle once in a while... and not every Shpongle's song is so long, on "Nothing lasts... but Nothing is Lost" songs are 2-4 minutes long ;) Greetings from Poland!

    maio 2011
  • rustedempire

    :D

    março 2011
  • heytimmy

    Thank you for the request :)

    março 2011
  • Frolove02

    Oh yeah, they have played in Moscow yesterday. It was great! ^_^

    fevereiro 2011
  • Frolove02

    oh thanks, your taste is also good ;)

    janeiro 2011
  • LAST.HQ

    Welcome aboard, gsasg21! Happy listening.

    novembro 2010