eelesa

Elesa, 21, Feminino, Estados Unidos
ohÚltima visita: janeiro 2012

28654 execuções desde 18 Nov 2009

176 Faixas preferidas | 0 Posts | 0 Listas | 36 mensagens

  • Adicionar
  • Enviar mensagem
  • Deixar recado

Seu grau de compatibilidade musical com eelesa é Desconhecido

Crie seu próprio perfil musical

Últimas faixas

The DoorsMy Eyes Have Seen You 27 Jan 2012
The DoorsMoonlight Drive 27 Jan 2012
The DoorsLove Me Two Times 27 Jan 2012
The DoorsI Can't See Your Face in My Mind 27 Jan 2012
The DoorsTouch Me 27 Jan 2012
The DoorsTell All the People 27 Jan 2012
The DoorsShaman's Blues 27 Jan 2012
The DoorsRunnin' Blue 27 Jan 2012
The DoorsDo It 27 Jan 2012
The DoorsIndian Summer 27 Jan 2012
Ver mais

Caixa de mensagens

Deixe um comentário. Faça login na Last.fm ou registre-se.
  • laguba09

    Thanks to you for the add and lots of love from Germany.

    12 Ago 2011 Responder
  • mmmbrunommm

    Nice taste ;) You won't believe but I got here 'cause you're one of the Top Listeners of "And When I Die " haha.

    24 Dez 2010 Responder
  • caulfield_h

    love your tumblr!

    7 Jul 2010 Responder
  • kristopherlord

    hey nice top track list :)

    17 Mai 2010 Responder
  • jordanspudfine

    Don't listen to Robyn. She doesn't know what she's talking about.

    9 Mai 2010 Responder
  • robyngeee

    V LOL. That is my bff Jordan/ the creepiest person on the planet. I apologize in advance. It will only get worse from here.

    7 Mai 2010 Responder
  • jordanspudfine

    I hear you're going to UF. Nice to meet you. Nice tunes. We will talk in the fall. We will talk. I promise.

    7 Mai 2010 Responder
  • robyngeee

    I think I'm just going to use the alarm on my iPod and have it plugged in to my speakers next to my bed. We'll see how that goes.

    28 Abr 2010 Responder
  • robyngeee

    Hahaha, you have like 200+ more artists in your library than I have mine.. if that counts as any sort of evidence. But thanks! My parents were telling me the other day about how I can't have an obnoxious music alarm on my iPod in college, (bahah they think some of my music is obnoxious) but thank goodness that totally won't be a problem. Let's have equally obnoxious music alarms.

    27 Abr 2010 Responder
  • robyngeee

    I will try to overlook that. ; ) I'm biased anyway, I only recently discovered the first R&B song I've ever liked: List of Demands by Saul Williams. But your collection is eclectic, that's good.

    14 Abr 2010 Responder
  • robyngeee

    Hey, I feel like your friend request may have been sitting there for a very long time, haha, sorry! Super compatz is exciting. But I'll admit I'm fascinated that sufjan, the smiths, and lil wayne are all in your top artists, haha.

    13 Abr 2010 Responder
  • thelookofarebel

    Sure, sure. I like your posts. :)

    12 Jan 2010 Responder
  • thelookofarebel

    BTW, I followed you on Tumblr. :) Nice posts.

    5 Jan 2010 Responder
  • thelookofarebel

    Mm. Haha, same. I like too many. But I guess I especially love MGMT, The Killers, The Smiths, and umm.... The Ramones? :D Yeah, I can't pick either. :|

    5 Jan 2010 Responder
  • thelookofarebel

    Haha! Right. ;) So what's your favorite band?

    4 Jan 2010 Responder
  • thelookofarebel

    Yeah. That's why I added you. :D

    4 Jan 2010 Responder
  • thelookofarebel

    Thanks for accepting my friend invite. :)

    3 Jan 2010 Responder
  • JamminAnni

    hi, thx for the add (:

    22 Dez 2009 Responder
  • monicak_11

    I'm glad someone shares my feelings! :]

    12 Dez 2009 Responder
  • monicak_11

    haha it is! sometimes I swear I was born in the wrong decade. :]

    6 Dez 2009 Responder
  • Todas as 36 mensagens

Sobre mim

what ever