cacikhammaddesi

https://twitter.com/yapmaa…Última visita: 1 hora atrás

57857 execuções desde 24 Fev 2011

0 Faixas preferidas | 0 Posts | 0 Listas | 105 mensagens

  • Adicionar
  • Enviar mensagem
  • Deixar recado

Seu grau de compatibilidade musical com cacikhammaddesi é Desconhecido

Crie seu próprio perfil musical

Últimas faixas

Caixa de mensagens

Deixe um comentário. Faça login na Last.fm ou registre-se.
  • salagadam

    gitmeyeni sksinler, faruk abi for president!

    20 Ago 2013 Responder
  • cacikhammaddesi

    Sa. Buralara gelmeyeli çok olmuş.

    20 Ago 2013 Responder
  • ohanness

    sil aç sil aç follofoş oldu sayfan amk

    6 Ago 2013 Responder
  • naberfalan

    deniyorum ama olmuyor.

    26 Abr 2012 Responder
  • Helvetestonerr

    gelemedim malesef güzel miydi

    23 Abr 2012 Responder
  • Helvetestonerr

    itiraf et zaz için gidiceksin :p

    2 Abr 2012 Responder
  • blurruin

    master musicians of bukkake dinleyen tek arkadaşım, yazamadan edemedim adeta bir yavşak gibi.. neyse sinsilikten iyidir. ayrıca modeselektor'a düşmüşsün, geçmiş olsun. saygılar.

    2 Abr 2012 Responder
  • iremtekin

    boşlama.

    24 Jan 2012 Responder
  • naberfalan

    derslerindeki başarını kıskanıyolar sanırım ondan atabilirler.odaların büyüklüğüyle içlerinde hissettiğim huzur ters orantılı olunca böyle oldu.durumlar vahim.bu ara cinematic e sarmışsın,seni böyle görmeye alışkın değilim.

    5 Jan 2012 Responder
  • naberfalan

    öncelikle sana bu satırları yazarken bana ayırdığın muhteşem arşivi dinlemekten kendimi alamadığımı belirtmek isterim.götünü kaldırmam hoşuna gidiyor biliyorum ama kalksın.ya beni tak artık ve affet lütfen valla bak ağlarım yaaa.evden çıkıyorum 2. dönem yurda dönmeyi düşünüyorum.

    5 Jan 2012 Responder
  • naberfalan

    merhabağlar

    5 Jan 2012 Responder
  • robertdememo

    ahaha iyiyim lan geriden beslediğim, nasıl olsun. nato kafa, dümdüz arazi. soğuk var bu ara. bi o sıkıntı işte. başka bir SİKİM YOK. o tarz olaylar hasıl oluyor.

    29 Dez 2011 Responder
  • DuChatelet

    normalde cover seven insanım ama morrissey kadar içli söyleyememişler lan:( morrissey hep ağlak olduğu için

    27 Dez 2011 Responder
  • iremtekin

    oha uyum resmen dediğin kadar yokmuş iyi mi.

    15 Dez 2011 Responder
  • iremtekin

    aha! buldum seni.

    14 Dez 2011 Responder
  • robertdememo

    yarrackların gazabındayım aq, garip bi ruh haliyetindeyim siktimin yerinde yine. inşallahlarla maşallahlarla geçiyo günler. ansızın dergahlara sızacağım.

    10 Dez 2011 Responder
  • robertdememo

    cacikhammaddesi ile müzikal uyumunuz Çok Yüksek

    10 Dez 2011 Responder
  • DuChatelet

    meshuggah dinleyip prim yapamıyorum:(

    27 Nov 2011 Responder
  • robertdememo

    ya panpa aradığın vakitler denk gelmedi, döneceğim kesin şartlar olgunlaşınca.

    26 Nov 2011 Responder
  • robertdememo

    abone olmuşsun lan atarabası. senin ben d klasöründeki müzik arşivine memur olayım be, senin ben twitter'da paylaştığın günün müziği adlı eserlerini arkadaş ortamıma meze edeyim. yavşak. sis atma.

    2 Nov 2011 Responder
  • Todas as 105 mensagens