bhiri

25, Feminino, EslováquiaÚltima visita: ontem à tarde

42562 execuções desde 13 Jul 2008 (Reiniciado em 5 Set 2009)

320 Faixas preferidas | 4 Posts | 0 Listas | 287 mensagens

  • Adicionar
  • Enviar mensagem
  • Deixar recado

Seu grau de compatibilidade musical com bhiri é Desconhecido

Crie seu próprio perfil musical

Últimas faixas

lynch.melt Ontem 06:19
lynch.BE STRONG Ontem 06:15
lynch.above the skin Ontem 06:11
lynch.THIS COMA Ontem 06:04
lynch.discord number Ontem 06:01
Ver mais

Caixa de mensagens

Deixe um comentário. Faça login na Last.fm ou registre-se.
  • luchs

    Sorry I just assumed :P Do you follow any of Toma's other acting?

    17 Fev 2014 Responder
  • mizuononde

    Thank you :D

    16 Fev 2014 Responder
  • luchs

    Toma love is always appreciated! :D Thanks, you've got nice charts too. It feels uncommon to find a vkei fan who likes Johnnys.

    14 Fev 2014 Responder
  • mneptunius

    Ahoj, bhiri! Ako sa mas? Pozdrav z Lisabonu! :-) mneptunius

    18 Ago 2013 Responder
  • PetitSagittaire

    zOMG http://www.npr.org/player/v2/mediaPlayer.html?action=1&t=1&islist=false&id=207932250&m=207841801

    3 Ago 2013 Responder
  • PetitSagittaire

    Your avatar is pretty arty btw

    31 Jul 2013 Responder
  • PetitSagittaire

    Yep, the problem with music is that my taste varies all the time...that's the main reason why I deleted my "favorite artists" list from my profile...because most ain't my really favs anymore lol just my past loves ah ah for example the past month I fell in love with Björk, Sleepytime Gorilla Museum and Unexpect...

    31 Jul 2013 Responder
  • PetitSagittaire

    Hey did you see this? http://fuckyeahtanuki.tumblr.com/tagged/dir+en+grey Ah ah pretty interesting stuff

    27 Jul 2013 Responder
  • PetitSagittaire

    also I remember changing the link for Hannya at the time for this one ah ah it's even more badass

    21 Jul 2013 Responder
  • PetitSagittaire

    "geez, that kinda sounded like being "black" is something bad or what" Well...in some people mind, it IS. For example I lived one year in a very small Belgium city, Mons...people there have a strong racism/fear/self-culpability towards Black people because of Belgium's African colonial past... I bought the exact same Adidas hoodie Kyô is wearing in Vinushka video, and I was kinda proud of it, until I see the reaction in people's eyes when I walked across the street with it... fear, suspiciousness, contempt... I saw people instantly walking by the other side when encountering me..it occurred at least 3 times... the week after, I changed my clothes and wear something more classy/conventional, and people behavior automatically changed towards me...just wtf it depressed me so much at the time, thanks to Afro-American Gangsta (C)Rap culture for putting black thug imagery in people mind

    21 Jul 2013 Responder
  • PetitSagittaire

    I might reup the artists links in my profile for a week if you want but I dunno if it will be your cup of tea. the music I usually like is quite weird/pretentious

    21 Jul 2013 Responder
  • PetitSagittaire

    oh, cool! happy to hear from you again! I thought my comments were too rude and made you flee... For the infos about Kyô, I read it in a Haiiro No Ginka interview...I don't remember which volume tho..but with chance maybe you can find fans translations on the Internet... and yeah, I updated my profile because I thought maybe it was pretentious to put pics of my "favorite" artists, since a music listener should not stop his listening to the music he only likes but should enlarge his musical culture imo; and yeah as you might have seen JBThazards' incredible profile description has been changed to a short boring quote about his depression...It makes me kinda sad that such a genius is spoiled like that...this dude must be the most intelligent person I ever met on LastFM, and not only when it comes to music, plus the fact that he's black makes me kinda proud since I'm half-black :3

    21 Jul 2013 Responder
  • PetitSagittaire

    hey I realised there are many Deg fans who take a look at what's going on in the shoutbox but only a few dare writing something...why that? Are they afraid of being trolled or something? It's true that Deg shoutbox regulars are most of the time pretty rude but lol

    27 Jun 2013 Responder
  • PetitSagittaire

    and again about Kyô, this guy really is a piece of art himself , cutting his own body on stage to express even more authentic representation of pain, always sacrificing himself for his art...his abstract deep lyrics dealing with social struggle and modern existentialism...it's no wonder the genuine and controversial Nishio Yasuyuki accepted to build a sculpture for them. In my opinion Dir en grey don't get the proper respect they deserve, just because they started their carrier as a Visual Kei band, with an extremely immature fanbase who keep searching after them, despites all the band efforts to get rid of them...

    17 Jun 2013 Responder
  • PetitSagittaire

    I tried to put references and links on the side-bar of my page for anyone curious but doesn't seem like anyone even gives a fuck :/ I should write more on it someday..the best profile I ever saw on LastFM being this one...next time Deg comes to Paris maybe I'll see you there ;D

    16 Jun 2013 Responder
  • PetitSagittaire

    Yeah, that's because I mostly listen to unknown experimental/alternative/different music, I'm a little hipsterish when it comes to artistical taste...must be why I dig Dir en grey so much they have a really distinct way to compose music using the same typical Pop-Music format (gimmicky and sometimes cheesy chorus) but adding interesting orchestrations over it and always changing their style through their evolution...I consider Kyô as a real contemporary artist, a "seeker" of his own truth..if you already read a interview of him, you know that music is like a therapy for him..everytime he steps on stage, he does nothing but fights against his own inner demons. "people who listen to DEG"? If you're talking about weaboos, then since I'm digging Japanese culture too (I fluently speak Japanese) I know what you're talking about lol...but maybe you were talking about emos newfags living in their mother basement who think they're badass because they listen to their favorite hardcore bands?

    16 Jun 2013 Responder
  • PetitSagittaire

    "Sorry for showing up here all of a sudden" why do you apologize? you're always welcome on my page, Miss ;) and yeah, that concert was truly an experience for me, it was literally the shit

    15 Jun 2013 Responder
  • jambi_frozen

    no moc sa mi to ocividne nepacilo, ale dal som tomu sancu :D

    30 Mar 2013 Responder
  • dun_myaku

    Nice profile~! Love Kyo XDD btw, my constellation is pieces either =3

    9 Fev 2012 Responder
  • fire_blizzard

    Fine, thanks. I've been watching some anime these days and preparing for exams xD What about you?

    9 Jan 2012 Responder
  • Todas as 287 mensagens

Sobre mim

My body, oh if I could choose,

I would to ashes it reduce,

And let the merry breezes blow

My dust to where some flowers grow.

Let's hope the fading flowers, then,

Would come to life and bloom again.


"The 3rd and the Mortal"




2月24日


Eventos

Ver mais Adicionar evento