Caixa de mensagens

Deixe um comentário. Faça login na Last.fm ou cadastre-se agora (é gratuito).
  • little_hum

    hey buddy look at me I'm using last.fm!!!

    fevereiro 2013
  • slewisss

    hey fwend

    agosto 2011
  • little_hum

    omg that shit is too cute

    julho 2010
  • buttoncholy

    a poem 4 dennis on 07/04 : u r 2 cute even tho u saw me win @ kckbll & our compat is SUPER i don't kno wat 2 say 2 u 2 ur face

    julho 2010
  • little_hum

    Madonna Madonna Madonna Madonna Madonna STYX Madonna Madonna really switching it up there, sweetheart.

    junho 2010
  • little_hum

    let's bring last.fm back? hah

    março 2010
  • ugoii

    múm :)

    julho 2009
  • ugoii

    Oy! miau

    julho 2009
  • ugoii

    :)

    abril 2009
  • bobsley12

    Hello neighbour! Look like you enjoy Boards of Canada! I recommand Saturday Lo-fi, Four Tet and Caribou for a similar experience... happy listening!

    dezembro 2008
  • little_hum

    People I Love = You.

    outubro 2008
  • uberpoof

    Omg send me Lil' Wayne.

    junho 2008
  • little_hum

    YOU NEED MORE KATE BUSH I THINK!

    junho 2008
  • ChopBlock

    Can't get enough, you know. I love songs about rockets (hint: it's about a dick).

    junho 2008
  • little_hum

    We have SUPER COMPATABILITY!

    maio 2008
  • uberpoof

    TEENAGE WASTELAND?

    maio 2008
  • little_hum

    I couldn't help but notice that the last song you listened to was Sussudio. wtf is wrong with you.

    abril 2008
  • thechameleonnn

    gay.

    janeiro 2008
  • geehoff

    yeaaaaaaa!

    julho 2007
  • thechameleonnn

    i failed school, so i have to go to summer school first, but hopefully i'll get to college

    junho 2007
  • thechameleonnn

    happy birthday btw we don't talk anymore but how the fuck is life bitch?

    junho 2007
  • thechameleonnn

    holy shit its dennis and we have music in common

    maio 2007
  • Cdzrom

    fucking great taste in music bro

    janeiro 2007
  • Marqueemoon17

    the GO! team.

    dezembro 2006
  • stephanietyree

    we have super compatibility, neighbor

    dezembro 2006
  • captainangela

    LOOOOOVE LOOOVE WILL TEAR US APARTTTTT AGAIN

    novembro 2006
  • catchbigd22

    whats up dennis?

    setembro 2006
  • uberpoof

    Don't Save Us From the Flames is a good song.

    agosto 2006
  • OscarSoedez

    :)

    maio 2006
  • OscarSoedez

    wanna know how i know your gay?

    maio 2006
  • uberpoof

    What the hell is this little box?

    maio 2006
  • amitheonlyone

    FIGURES

    maio 2006
  • AAAAIRY

    Hellllloooo : )

    maio 2006
  • captainangela

    HEY DENNISS!

    maio 2006