basith

Ezgi, Feminino, Turquia
twitter.com/ezgiaktÚltima visita: Mês passado

57989 execuções desde 18 Jul 2006

262 Faixas preferidas | 0 Posts | 0 Listas | 147 mensagens

  • Adicionar
  • Enviar mensagem
  • Deixar recado

Seu grau de compatibilidade musical com basith é Desconhecido

Crie seu próprio perfil musical

Últimas faixas

Caixa de mensagens

Deixe um comentário. Faça login na Last.fm ou registre-se.
  • platysma

    dikkatini çekerim bi dinliyorum 2.sini dinlemem 12 saat sonrayı buluyor.. günlerdir bir patoloji bitiremedim... ayrıca nisan tusuna kadar böyle iğrenç bir skroplama geçmişi yaratma planlarım var :)

    18 Jun 2012 Responder
  • battaa

    noluyo lan aşık filan mı oldun us us us us us us ehehehe:D (biliyosun bulaşıcı bu işler ;))

    2 Out 2011 Responder
  • dimensionseven

    bileti alınca bi albüm dinlemiştim. şimdi başka bi albümlerini daha dinleyerek devam ediyim bakalım o zaman :)

    17 Ago 2011 Responder
  • bube_

    Bir de senden 18 gün önce başlamışım last.fm'e! Ama benim yaklaşık 2 senelik bir ayrı kalışım oldu, ondan bu kadar geri kalmışım senden :p

    6 Jul 2011 Responder
  • bube_

    43k play sayısına nasıl ulaştın!?

    6 Jul 2011 Responder
  • Kargatane

    ehehe haklısın bu devirde L'altra dinleyen bulmak zordur derler:)sana da merhaba.

    17 Mai 2011 Responder
  • myplayground

    benden de bir o kadar <3

    15 Jan 2011 Responder
  • myplayground

    TBS :)

    15 Jan 2011 Responder
  • anathemic

    ezgüücüm bu nasıl oldu peki ? :D

    13 Dez 2010 Responder
  • battaa

    o değil de zeki müren azıma sıçtı bi saattir ağlıyom kapatamıyom da şarkıyı..of ezgi yaa hep senin yüzünden gel de kapat şu bilgisayarımı.sonra da beni sensiz dünyadan,sonsuz rüyadan uyandır da git,muhtacım..

    28 Jul 2010 Responder
  • cileklimilkseyk

    Oley:D 1 Temmuz demişler ama hadi bakalım:D

    21 Jun 2010 Responder
  • cileklimilkseyk

    Uyumumuz süpermiş:D Ezgi ben seni kendime çok benzetiyorum ya da kendimi sana çok benzetiyorum:D:D Burcun ney senin :D:D:D

    21 Jun 2010 Responder
  • Ttku

    arrrtik fatima spar'da mi gorusuruz bilmem <3

    5 Mar 2010 Responder
  • platysma

    hemde nasıl bi şeker şarkııı :) farkettiysen döndürüp döndürüp dinlemişim hihi :)

    21 Jan 2010 Responder
  • platysma

    izledin heralde filmini tatlıım

    18 Jan 2010 Responder
  • Ttku

    ufacik ankara'da bir gorusemedik iyi mi.

    27 Ago 2009 Responder
  • Ttku

    <.} khkhkhk !

    31 Jan 2009 Responder
  • wendell3

    As real as anyone can be real, I suppose. Given my perspective that I create the universe dynamically, it's an amusing question. :-) I am not the owner of Last.fm (nor do I work there), sadly, but I do dig adding new friends with interesting musical taste... When I do, the feed gives me cool new stuff from them automatically. Love it.

    9 Set 2008 Responder
  • wendell3

    Hey how's it going?! :)

    7 Set 2008 Responder
  • battaa

    dinledim lan!!bence yıllığa yol arkadaşım ın şarkı sözünü de yazsan pek bişe deişmicekmiş:)

    25 Jul 2008 Responder
  • Todas as 147 mensagens

Sobre mim

i am not afraid of you and i will beat your ass.

Grupos (9)

Ver mais