aoi_shoujo

the colors diffused and i became a rainbow, 20, Feminino, Estados Unidos
cherry-king.tumblr.comÚltima visita: setembro 2011

88795 execuções desde 6 Mai 2007

169 Faixas preferidas | 20 Posts | 1 Lista | 637 mensagens

  • Adicionar
  • Enviar mensagem
  • Deixar recado

Seu grau de compatibilidade musical com aoi_shoujo é Desconhecido

Crie seu próprio perfil musical

Últimas faixas

Oblivion DustCrazy Faixa preferida 29 Jul 2011
FAKE?LEMONTUNE 29 Jul 2011
FAKE?INTO EVERYTHING 29 Jul 2011
FAKE?Belong 29 Jul 2011
FAKE?Chemical In Me 29 Jul 2011
FAKE?SOMEDAY 29 Jul 2011
FAKE?STATIC 29 Jul 2011
FAKE?UTOPIA 29 Jul 2011
FAKE?Snow 29 Jul 2011
FAKE?SOMEDAY 28 Jul 2011
Ver mais

Caixa de mensagens

Deixe um comentário. Faça login na Last.fm ou registre-se.
  • kyary

    haha yeeeeeeeeeep! :D oh i feel you, that's exactly why i made a new account - although my account wasn't that old, just got sick of the username hehehoho (◕‿◕✿) if you want to, you should~! c:

    28 Jun 2011 Responder
  • CornellStarr

    Thanks to you for accept it ;3

    17 Jun 2011 Responder
  • delmiroph

    Your musical compatibility with aoi_shoujo is Super

    21 Mar 2011 Responder
  • DahliaBlackSaku

    Hey hey :) nice 2 meet u ^-^

    8 Fev 2011 Responder
  • Usagitomania

    Yes *^* ♥

    6 Fev 2011 Responder
  • Usagitomania

    http://puraruraru.tumblr.com/

    6 Fev 2011 Responder
  • Usagitomania

    start with the images of Pura and ends in the world of bizarre images x3 ... Welcome to Tumblr owo!!

    6 Fev 2011 Responder
  • Usagitomania

    If I remember >u< I just added to Tumblr :3 How are you? *^*

    6 Fev 2011 Responder
  • Usagitomania

    I do not remember ;__; Sorry uwu (i`m BlueCaffeine...soon with a new account xD)

    6 Fev 2011 Responder
  • Usagitomania

    Do you have a DeviantArt account?

    5 Fev 2011 Responder
  • discodinosaur

    haha ahhh, don't worry about it~ :3 oh lol yup I did! I kinda regret it now since I've started to listen to j-pop from my tween years again and my charts look so odd XD or maybe it's just me, idk~ haha. so how have you been?? :D

    5 Jan 2011 Responder
  • discodinosaur

    happy birfdayyyyy, plastic! 8D hope it was awesome and filled with presents and yummy CAKE~~

    2 Jan 2011 Responder
  • Fru-frusion

    super charts))

    15 Nov 2010 Responder
  • aebijjang

    i've been fine www its hard to believe how long it has been ! 'O' got any favourite rockers now ? ;DD or just bands ? and no more chiba love ? xDD

    22 Out 2010 Responder
  • aebijjang

    Hey Hey !! yeah, I'm pretty much into WaT and w-inds. xDD;; I've see you've come more rocker >DDDDvv ftw. I lack rock in my collection wwww, but that's going to change ! >3 hopefully.. haha xDDd Hope life has been treating you well !

    15 Out 2010 Responder
  • HanakoHikari

    yeah :/ that sucks ;__; now i'm trying to do everything before school starts lol

    10 Ago 2010 Responder
  • HanakoHikari

    oohhh! that's so awesome! x3 nothing to do here.. school starts next month ;__;

    9 Ago 2010 Responder
  • kinoki

    Aw that's cool. I always wanted to go to one but never had the chance to, it's always too far or I'm too busy with school >.< Hope you have fun!

    8 Ago 2010 Responder
  • HanakoHikari

    x333! glad to hear that xD!! how's life? :3

    8 Ago 2010 Responder
  • kinoki

    Are you excited about something? I'm good too, enjoying the last weeks before going back to school :L

    7 Ago 2010 Responder
  • Todas as 637 mensagens

Sobre mim

Grupos (21)

Ver mais