Yoshiru_

17, Feminino, Polônia
Fuck you ಠ_ಠÚltima visita: março 2014

24783 execuções desde 2 Fev 2012

288 Faixas preferidas | 0 Posts | 0 Listas | 32 mensagens

  • Adicionar
  • Enviar mensagem
  • Deixar recado

Seu grau de compatibilidade musical com Yoshiru_ é Desconhecido

Crie seu próprio perfil musical

Últimas faixas

Caixa de mensagens

Deixe um comentário. Faça login na Last.fm ou registre-se.
  • Maulin666

    I think you are in love with Hordes of Chaos of Kreator. Try Kreator's Coma of souls..... It is my favorite Thrash metal album among all! Pleasure to Kill is also real good! Keep listening, Greetings from India :-) \m/

    22 Set 2013 Responder
  • Orsena

    Mieczysławie, hardo idzie Ci scrobblowanie widzę.

    30 Mar 2013 Responder
  • Orsena

    Głos Asagiego jest cudny, zaśpiewa każdą tonację i to jest po prostu niesamowite. Najlepiej widać to właśnie w Yami Yori Kurai... , posłuchaj, powinno Ci się spodobać.

    10 Jun 2012 Responder
  • Orsena

    Haha, to się cieszę że jak na razie D Ci się podobają! Informuj mnie na bieżąco co i jak, jak chcesz to mogę Ci podać jakie jeszcze lubię piosenki. Asagi ma głos zajebisty! Słuchałaś już Yami yori kurai... ?

    10 Jun 2012 Responder
  • Orsena

    1. Bo Masashi ogólnie jest "ładniusi" <3 2. To czekam, aż przesłuchasz, a szczególnie D, bo jestem strasznie ciekawa Twojej reakcji. Zacznij od tego, co Ci poleciłam. 3. Kiedy dostanę paczkę?

    6 Jun 2012 Responder
  • Orsena

    1. Co Masashi rozjebał? .__. Pokazywałam Ci z nim wywiad tak btw? 2. Nie przesłuchałaś jeszcze wszystkiego co Ci nagrałam... następnym razem nic Ci już nie wyślę.

    6 Jun 2012 Responder
  • Serek4747

    No mam nadzieję, że Slipki wydadzą nowy album, bo szkoda, żeby po śmierci Paula się nie pozbierali. Chociaż koncerty grają...

    30 Mai 2012 Responder
  • Serek4747

    Lubię wokal Corey;ego, Slipknot dawno nic nowego nie wydał, a posłuchałbym czegoś nowego. Gdzieś słyszałem nawet określenie, że Stone Sour to taki "Slipknot Light" ;p

    29 Mai 2012 Responder
  • Serek4747

    Widzę, że słuchasz Stone Sour. Warte uwagi, jeśli lubię Slipknota?

    28 Mai 2012 Responder
  • Lord-Diablos

    http://www.lastfm.com.br/group/Sephiroth+FFVll join

    6 Mai 2012 Responder
  • MaGGoT98

    Thanks for add!Nice music Taste /m\

    27 Abr 2012 Responder
  • Quispiam

    Thanks! I'll give it a listen.

    21 Abr 2012 Responder
  • Orsena

    Masz downa...

    31 Mar 2012 Responder
  • Orsena

    ZE MNĄĄĄĄĄĄĄĄĄĄĄĄĄĄĄĄĄĄĄĄĄĄĄĄ!! <333333333333 MIECIOSPAMMMMMMMMMMM <33333 I tak jesteś chujem <3

    31 Mar 2012 Responder
  • Orsena

    Tak, tak! Nirvana jest dla Ciebie błogosławieństwem, powoli idziesz w dobrym kierunku i docenisz zajebistość na przykład AC/DC lub Black Sabbath... tak wymieniam ich specjalnie bo ich piosenki są na soundtracku z Iron Man'a XD Na ten nowy film idziesz, nie? Ja za tydzień haha! Chyba że go jeszcze nie będzie w kinach XD

    24 Mar 2012 Responder
  • Orsena

    Nooo... MCR to jedyny rockowy zespół jakiego słucham XD Ahahah jak zaczniesz słuchać starego metalu to już i tak będzie duży postęp! Tu masz rację, ale rzadko kiedy spotyka się kogoś z pięknym głosem w realnym życiu... ehh T^T Tak, tak! Sephi jest tak zajebisty, że nie można być bardziej.

    23 Mar 2012 Responder
  • Orsena

    A cicho, tylko wybrani wiedzą o tej małej luce w mojej metalowej duszy XD Taaa z Silenta to Ty chyba znasz wszystkie utwory XD Tak, głos jest bardzo ważny, ale szczególnie w muzyce, tak moim zdaniem, w realnym życiu jednak w jakimś stopniu również. Ah i w filmach! Wyobraź sobie Sephirotha któremu głosu nie udziela Morikawa, a ktoś inny...

    23 Mar 2012 Responder
  • Orsena

    Wiem, wiem, lubimy inne głosy ale każdy zauważony przez nas jest cudowny. Oooo... bardzo miło mi to słyszeć, powiem Ci że ja również nie mam wątpliwości co do Twojego gustu muzycznego, ostatnio nawet jestem z Ciebie dumna! Tak, tak, rozmawiałyśmy o lukach XD Każdy takowe przecież ma, moja ukochana kpop fanko XD

    17 Mar 2012 Responder
  • Orsena

    Ja też lubię Versailles bo nie przypominają klasycznej japońskiej muzyki, tak samo Malice Mizer i Kozi, poza tym dobrze wiesz, jak ja lubię głębokie głosy wokalistów. Nie, nie chcę o tym mówić i nie... nie jestem lesbą XDDDD Tak, Slash to istny wirtuoz gitary i nie jest przystojny, więc ludzie uwielbiają go za to jak gra.

    17 Mar 2012 Responder
  • Orsena

    Sama jesteś pedałem... Jasmine wyglądał o wiele lepiej niż Twoje The Sound Bee HD i wspaniale grał na basie. Masz rację, teraz roi się od fangirli i nie wiadomo kto jest prawdziwym fanem... chociaż, da się to zobaczyć, bo ktoś kto naprawdę słucha jakiegoś zespołu dla muzyki, nie rzuca się na jego członków i swoją miłość przeżywa cicho i w postaci słuchania, a nie oznajmiania światu na prawo i lewo jaki ktoś tam jest zajebisty bo ma twarz z photoshopa na każdym zdjęciu. Poza tym Ci którzy wyglądają jak kobiety najczęściej mają fanki wśród lesbijek, uwierz, wiem o czym mówię. 'Muzycy są od muzyki' lepiej bym tego nie ujęła, weźmy na przykład gitarzystę AFI - Jade'a Puget'a, urodziwy nie jest, a wyczynia z gitarą rzeczy, jak mało kto... i do tego nigdy nie widziałam żeby ktoś tak cudownie ruszał się z tym instrumentem.

    16 Mar 2012 Responder
  • Todas as 32 mensagens

Atividade recente