Wine_love

Tim Hughes, Masculino, Reino UnidoÚltima visita: Segunda à noite

25857 execuções desde 18 Dez 2006 (Reiniciado em 21 Abr 2010)

16 Faixas preferidas | 0 Posts | 2 Listas | 51 mensagens

  • Adicionar
  • Enviar mensagem
  • Deixar recado

Seu grau de compatibilidade musical com Wine_love é Desconhecido

Crie seu próprio perfil musical

Últimas faixas

Popol VuhAguirre I Lacrima di Rei 20 Ago 14h53
John PrinePlease Don't Bury Me 20 Ago 14h36
John PrineSweet Revenge 20 Ago 14h33
Ryan Adams & The CardinalsBlue Hotel 20 Ago 14h30
Ryan AdamsHalloweenhead 20 Ago 14h24
Ryan AdamsCarolina Rain 20 Ago 14h20
DalhousA Communion With These People 19 Ago 19h49
DalhousFirst Page From Justine 19 Ago 19h48
SpoonRainy Taxi 19 Ago 18h25
SpoonInside Out 19 Ago 18h20
SpoonRent I Pay 19 Ago 18h17
Richard ThompsonWithered And Died 19 Ago 18h01
Richard ThompsonThe Calvary Cross 19 Ago 17h57
Richard ThompsonWhen I Get To The Border 19 Ago 17h54
CaribouOur Love 19 Ago 15h55
Ver mais

Caixa de mensagens

Deixe um comentário. Faça login na Last.fm ou registre-se.
  • Retrobanana

    alwight!!

    21 Dez 2012 Responder
  • tvtray

    ugh puke and ass are supporting deerhoof. where's joquil when you need em eh

    29 Nov 2012 Responder
  • Retrobanana

    I see Scott Walkers making a comeback hehe. Long time!

    24 Nov 2012 Responder
  • Retrobanana

    Hmm, whats your user name on it?

    24 Out 2012 Responder
  • Retrobanana

    Still not added me on Spotify...!

    24 Out 2012 Responder
  • tvtray

    wisdom: http://youtu.be/ScNHa_a-FPY

    18 Out 2012 Responder
  • runout_groove

    Hey, saw you went to a previous Sunn O))) London show - just a heads up they'll be back in London soon w/ Nurse With Wound - http://www.last.fm/event/3188700

    12 Abr 2012 Responder
  • Retrobanana

    happy birthday!

    23 Jan 2012 Responder
  • Retrobanana

    Tim I just looked at your profile and I was like WTF?! Have you gone Christmas song crazy?! And where's Last Christmas and All I want For Christmas Is Youuuuuuuu for that matter..?

    16 Dez 2011 Responder
  • Retrobanana

    Hahahahaha yeah baby! The infamous Blancmange! Craaazzzy

    25 Nov 2011 Responder
  • Retrobanana

    Er Tim, somehow our music compatibility has gone from VERY LOW to SUPER!! Haha never would have guessed.

    25 Nov 2011 Responder
  • Retrobanana

    Hey Bro! Caught you listening to your tunes hahaha

    17 Nov 2011 Responder
  • tvtray

    we've been at five shows this year

    9 Out 2011 Responder
  • tvtray

    well cuntly... i was on it in the end after much hooha

    26 Jan 2011 Responder
  • tvtray

    fuck dude we missed the walkmen

    26 Jan 2011 Responder
  • tvtray

    fuck it lets go. i want jonquil headlining supported by daniel dondero . warm-up act can be jonquil lead singer doing a solo ting

    9 Ago 2010 Responder
  • vickievixen

    hey my boyfriends workmate just gave me a ticket on friday night! so sorry to inconvenience - but i sent a message to a friend i think may want it (don't want you to be stuck with it or sell to the nasty kentish town tout thugs!!) will let you know as soon as i hear back v

    20 Jun 2010 Responder
  • vickievixen

    whoop whoop!! that'd be perfect - i live in just down the road from the forum, so all good - yay!! pavement were amzing, i have waited for a long time to see them! thank you for making me a very happy lady... (i didnt buy a ticket as i was planning to go see them at glasters ...) yep, send me your number vickie

    9 Jun 2010 Responder
  • vickievixen

    hey, you still got the holdsteady ticket? is it for downstairs?? - you would make me a very happy lady if so!

    7 Jun 2010 Responder
  • tvtray

    the bitch is back. again.

    22 Abr 2010 Responder
  • Todas as 51 mensagens

Atividade recente

Eventos

Ver mais Adicionar evento