Vanaad

Frederick, 29, Masculino, PolôniaÚltima visita: Mês passado

60454 execuções desde 20 Jan 2006

16 Faixas preferidas | 116 Posts | 1 Lista | 176 mensagens

  • Adicionar
  • Enviar mensagem
  • Deixar recado

Seu grau de compatibilidade musical com Vanaad é Desconhecido

Crie seu próprio perfil musical

Últimas faixas

ShinedownWhat A Shame 31 Mar 2013
Pink FloydHigh Hopes 21 Mar 2013
Pink FloydComing Back to Life 21 Mar 2013
ShinedownSave Me 21 Mar 2013
Shinedown45 (acoustic) 21 Mar 2013
ShinedownCrying Out 21 Mar 2013
ShinedownCall Me 21 Mar 2013
ShinedownSound of Madness 20 Mar 2013
Shinedown45 20 Mar 2013
ShinedownBurning Bright 20 Mar 2013
Ver mais

Caixa de mensagens

Deixe um comentário. Faça login na Last.fm ou registre-se.
  • q3a

    sound of silence wtf!!! greets z zasiedmiogrodu!

    13 Nov 2011 Responder
  • ExXxitus

    Muss dir für die polnischen Onkelz-Lyrics meinen Respekt aussprechen.

    7 Dez 2009 Responder
  • creator13

    Your musical compatibility with Vanaad is Super 8) Onkelz for life! Greets from Germany

    24 Out 2008 Responder
  • Rumpel_Strumpel

    The Day That Never Comes jest dobra - z tekstem - Świetna. Mnie się kojarzy z Murami Hebronu pozdr. -HZ-

    21 Ago 2008 Responder
  • q3a

    przez wiele lastów przeszedłem - ale tego nie zdzierżę!

    21 Jul 2008 Responder
  • Rumpel_Strumpel

    Dajesz link od Kuby.

    1 Jun 2008 Responder
  • Rumpel_Strumpel

    METALLICA ist WUNDERBAU!

    27 Mai 2008 Responder
  • edhelar

    Ja mhm, beda derby ;P rzuce w Ciebie kamieniem :P

    25 Mai 2008 Responder
  • edhelar

    Jak tylko się kubki pojawią to daj cynk ;)

    25 Mai 2008 Responder
  • harleqinforest

    a za zgodą osoby fotografowanej? d;

    22 Mai 2008 Responder
  • harleqinforest

    Dzięki! :) ale male sprostowanie: to taki mój maly fotopamiętnik. Są tam prace ktore mają zamysl 'artystyczny' chociaż nie wiem czy to nie za duże slowo. Reszta to raczej ku przestrodze - coby się nie zgubilo :) ale dzieki raz jeszcze!

    22 Mai 2008 Responder
  • edhelar

    Wszystkie teksty znam! ;P teraz czekam, może wypuścicie jakieś koszulki do sprzedaży czy coś?:P

    19 Mai 2008 Responder
  • harleqinforest

    eeeeee masz dzis urodziny?! :d WSZYSKEIGO NAJLEPSZZZZZZZZEEEEEEEGOOO :***** :D a ktory znajomy?:)

    14 Mai 2008 Responder
  • Rumpel_Strumpel

    O, fajny prezent urodzinowy - gorąca 17! :D

    14 Mai 2008 Responder
  • Rumpel_Strumpel

    Najlepszego!!!

    14 Mai 2008 Responder
  • harleqinforest

    uuu to pewnie juz masz zmarszczki :( i zero kondycji :( i libido male :( i w ogole bez sensu...

    14 Mai 2008 Responder
  • harleqinforest

    no tak, 21 lat.. wiek poprodukcyjny.. :-) pierwszy siwy wlos i te sprawy.. ale nie przejmuj się.. za 3 miesiace bede miec 18 i.. moje wlokna kolagenowe zaczną zanikać :( no, ale do CK sie wybierasz niebawem, wiec.. .:)))

    14 Mai 2008 Responder
  • harleqinforest

    no Ty chyba jesteś wyjątkiem potwierdzającym regule.. poczatkowo wydawalo mi sie po ustach i bródce ze Cie kojarzę z CK chociażby, ale wydaje mi się, że mam przwidzenia : ))

    14 Mai 2008 Responder
  • harleqinforest

    no tak, w internecie nie jest sie anonimowym (: a ja tez jeszcze raz pozdrawiam ;* ;d

    14 Mai 2008 Responder
  • harleqinforest

    taaaaaaak :> wszystko sie zgadza O.o i to mnie przeraża xD skąd wiesz? :-) my sie znamy?

    14 Mai 2008 Responder
  • Todas as 176 mensagens

Sobre mim

Good music - "...and nothing else matters..."
(ohh and from time to time some shit...like everyone;))

















You are caught in the Event Horizon



ZAKAZANE TAŚMY