Caixa de mensagens

Deixe um comentário. Faça login na Last.fm ou cadastre-se agora (é gratuito).
  • dtachick

    wadup to u fuckin mark u fuckin dweeb

    julho 2014
  • waifs

    wadup fuckin eric

    julho 2014
  • dtachick

    wadup fuckin eric

    junho 2014
  • tcejosh

    Thanks we(both) do have great taste.

    março 2013
  • BadBull-PCB

    did we meet in person? I really can't remember ;-)

    julho 2011
  • AlerceValdivia

    HEllo there. Thanks so much for acept us. we are a indie hibryd rock band from chile and we invite you to listen our free album. please give us a chance and try to enjoy =). cheers and peace. Alerce. http://alerce.bandcamp.com/

    junho 2011
  • alternwall

    This Will Destroy You, Explosions in the Sky, Mogwai, Do Make Say Think y If These Trees Could Talk! :D

    maio 2011
  • smgzor

    Maybe if you listened to better music you wouldn't be so low :)

    fevereiro 2011
  • mistyyyy

    JUST SO YOU KNOW, PUGS ARE THE BEST THING IN THE WORLD.

    janeiro 2011
  • vazquez_vera

    Thanks man :)

    dezembro 2010
  • vazquez_vera

    http://thechurchofhorrors.blogspot.com/2010/12/entrevista-cloudkicker-es-en.html

    dezembro 2010
  • arghmarissa

    vill do! thanks a bunch.

    novembro 2010
  • arghmarissa

    mmm...theres a first for everything?

    novembro 2010
  • arghmarissa

    they the besssssssssssst of course i do.

    novembro 2010
  • ShelbyAreI

    me too, i'm super with everybody else =|

    outubro 2010
  • meggoog

    hai

    outubro 2010
  • ezeqDISASTER

    hey dude! great colection! :D c u at tumblrrrrrr.

    outubro 2010
  • WeAreSharks

    Haha, it looks like we do :) super duper.

    setembro 2010
  • WeAreSharks

    :) HELLLLLLLLO!!

    setembro 2010
  • mhmmmmyea

    thaaaank ya, same too you

    setembro 2010
  • murdermaid

    Uhhh no, I don't think so. I was browsing tags under "real screamo" on tumblr, and found that you posted good music lol

    setembro 2010
  • klay7500

    and it will stay a balmy super for the remainder of the week. Now for Steve with sports.

    agosto 2010
  • xdanielryanx

    Holy shit, you're lucky. Haha. What is your brother's old band?

    agosto 2010
  • memorialfield

    WE SUPER NOW

    agosto 2010
  • xdanielryanx

    Ahaha, when I found your Tumblr from a reblog of some Comadre lyrics, and then I saw Touche Amore, and Cap'n Jazz I basically flipped shit.

    agosto 2010
  • FascistGerbil

    Damn, I said Damn Twice. Damn

    agosto 2010
  • FascistGerbil

    Damn you got a good taste in post hardcore and screamo. Damn I need to populate my last.fm with it, I used to be way into it, so my charts are all inaccurate.

    agosto 2010
  • ghostsilencer

    Your musical compatibility with Substance59 is SUPER fucking awesome. and you like spread sheets. yesssssss.

    agosto 2010
  • post_music764

    I found the lyrics to why it scares me. If you are as desperate for them as I was, I'll send them to your inbox

    julho 2010
  • Boesthius

    i've been meaning to dl it! i'll check it out quickly

    julho 2010
  • post_music764

    Ha, the part marked (unintelligible) is the part I was hoping to decipher, but these are great nonetheless, thank you. These four songs are going to dominate my scrobbles for the night.

    julho 2010
  • post_music764

    do you have the lyrics to why it scares me?

    julho 2010
  • post_music764

    Oh my god yes. It feels so good to finally hear that la dispute song in good quality. And those TA songs are great too. An overall wonderful split.

    julho 2010
  • FascistGerbil

    Yeah sorry, it took me so long to accept. I'm still not used to this website. My plays are highly inaccurate :( Either way the Blood Brothers are and always will be, way up there <3

    julho 2010
  • FascistGerbil

    Wait.../mu/?

    julho 2010
  • memorialfield

    >mfw I stalk random last.fm profiles and find yours

    julho 2010
  • KimJongSick

    I am a little disappointed their newer stuff doesn't have horns but still, Rx motherfucking Bandits

    julho 2010
  • KimJongSick

    Oh fuck yeah you listen to Rx Bandits

    julho 2010
  • Boesthius

    naw, i'm hoping to snag it sometime soon though. i'm stoked on it. <333 dispute

    julho 2010
  • Boesthius

    yeah they're fucking rad, i saw them recently when they came here on the set it straight reunion tour here in redding, CA. it was so dope dude.

    julho 2010
  • Boesthius

    sick lyfe, man. i've been on a trance/remix spree lately, although i was bumpin some punch earlier. love those guys.

    julho 2010
  • Boesthius

    HOLY SHIT. THE SKRAMZ. SOMEONE ON TL WHO LISTENS TO IT. DELICIOUSNESS. ps i'm streaming right now come watch~

    julho 2010
  • reaeper

    Just got 10,000 plays :P and nice super.

    julho 2010
  • post_music764

    La Dispute released one of the new songs : ]

    junho 2010
  • post_music764

    it's going to be such a good split.. part of me wants it to leak but another part of me wants to just keep waiting so it is that much better when it finally does come out.

    junho 2010
  • post_music764

    http://www.youtube.com/watch?v=yHT_fmsDPQU The quality is pretty bad but it's good enough to get a feel for the song and it's just so good. I've watched this video at least 75 times.

    junho 2010
  • post_music764

    Have you heard the new la dispute song "why it scares me?" they haven't released the actual recording of it yet but it's on youtube and it's GRRRRRRRRREAT

    junho 2010
  • post_music764

    Do you have a raging boner for the La Dispute/Touche Amore split like I do?

    junho 2010
  • ButThatBelt

    DEAL. When's our wedding?

    junho 2010
  • INFECTiON656

    Music you have in common includes The Blood Brothers, La Dispute, Circa Survive, Hot Cross and Loma Prieta. You sir have a very cash taste in music.

    junho 2010