Caixa de mensagens

Deixe um comentário. Faça login na Last.fm ou cadastre-se agora (é gratuito).
  • Re-Kramer

    Hey, could you please vote this picture down and flag it as abuse http://www.last.fm/music/Julliet/+images/5074880 thank you :)

    outubro 2012
  • AnyBruja

    =)

    outubro 2011
  • Re-Kramer

    Hell Yeah, CRUE \m/

    setembro 2011
  • missad40

    Check out my bands profile and tell me what you think!!! http://www.lastfm.pl/music/m.o.s.s.a.d youtube: http://www.youtube.com/user/MOSADofficial please don't take it as a spam!!

    setembro 2011
  • ChrEichert

    \m/

    junho 2011
  • Neon_Blackie

    I Welcome Enter new group!.Become participant W.A.S.P. Army!! http://www.lastfm.ru/group/W.A.S.P.+Army

    maio 2011
  • Tom-Snake

    Hi! Snake In Negative band from Russia Presents: http://www.youtube.com/watch?v=MflrgtfIiqc Show friends!

    janeiro 2011
  • Gunners_Forever

    Mhm, it's a problem. I don't have my own account, only of the RL Fam, but maybe I will make it.

    dezembro 2010
  • Gunners_Forever

    Whooh ^^ I just wanted to see Yor pic once again, Your hair shaked me! :P

    dezembro 2010
  • Gunners_Forever

    Damn, sorry XD Btw do You have a facebook account?

    novembro 2010
  • Gunners_Forever

    Did You watch the new Reckless Love video?

    novembro 2010
  • Gunners_Forever

    And btw 1 euro = 4.03 złotych (PLN)

    novembro 2010
  • Gunners_Forever

    Umm I hope one day I'll come there. Oh damn, I'm sure for that. And uuuum, You're such a bad boy XD

    novembro 2010
  • Gunners_Forever

    First of all - learning. Secondly - money. I think a trip to Finland would be so expensive.. doesn't it?

    novembro 2010
  • Gunners_Forever

    The amazing culture, language, climate, music and people - everyone from Finalnd that I know is wonderful for me! Btw Kuopion kuoro was AWESOME! I think their greatest one on Kuorosota!

    novembro 2010
  • Gunners_Forever

    Huuh, You askin' me?! ;D Damn, I wanna live there so much! I'll do everything to come to Finland.. I spend 3 nights reading an amazing book about this country that I have at home.

    novembro 2010
  • Gunners_Forever

    Yeah, I watched the 1st act but w/out sound - don't know why, shit - the 2nd with sound and the 3rd also will be! <3 Yeah, but I'm so sad I'm not in Finland and I can't vote for Kuopion kuoro... Btw watched the world cup in Kuusamo and screamed that I want Finland to win! :D Didn't care about my country, Poland! xD

    novembro 2010
  • Gunners_Forever

    Hi Niksu :D I'm great, so excited that the 3rd act of Kuorosota starts tomorrow and I can watch it on da Net with sound xD How about You? xx

    novembro 2010
  • xsoffx

    too fast for love and dr.feelgood I guess haha, but motley has a lot of awesome albums so... haha

    novembro 2010
  • xsoffx

    fine, kinda boring haha what is your favorite crue's album?

    novembro 2010
  • xsoffx

    So, how are you? haha

    novembro 2010
  • xsoffx

    awesome avatar you have tjere ♥ (and awesome music too of course xD)

    novembro 2010
  • bjfan13

    lovin' your avatar *.*

    novembro 2010
  • bjfan13

    hey! thanks! :D your taste is awesome too

    novembro 2010
  • Metalschnecke91

    thaaanks =D

    novembro 2010
  • Metalschnecke91

    great taste!!!!!! =)

    novembro 2010
  • Gunners_Forever

    I don't think so but thankyou ;)

    novembro 2010
  • Gunners_Forever

    do you remember when you asked me about my pic? here it is -.- I hate myself.

    novembro 2010
  • DDANCINGDEAD

    ei mitää (--:

    novembro 2010
  • dominikaaaxd

    thanks for invite! ;))

    outubro 2010
  • Gunners_Forever

    Sory, I had to go. I'm at school now so I can't add my ava. I promise I'll find a good one at home. :) By the way, woow, yours is amazing, I love your hair ;P

    outubro 2010
  • Gunners_Forever

    Hah thanks ;D Btw, have you got long hair? ;P

    outubro 2010
  • Gunners_Forever

    Good luck, hope you will :) Hmm I meant I wasn't there, I wasn't in Finland, I meant Google photos. I don't have the new pics. My camera doesn't work anyway. But when it'll be done, I'll take it for my ava ;) The same to ya! ;P

    outubro 2010
  • Gunners_Forever

    Aw really?! How was in Kuopio? Tampere.. I heard about that city.. Looking for some pics from this place now, woow, beautiful..

    outubro 2010
  • Gunners_Forever

    Aww I know about the station called Heinola.. Um, I really wanna live in Kuopio or Helsinki.. Have you ever been there?

    outubro 2010
  • Gunners_Forever

    Omfg xD Hope you feel better soon ;) Fine, thanks, just looking for some Crashdiet photos. By the way, you're from Finland but.. what's city?

    outubro 2010
  • Gunners_Forever

    Thank you so much and you're welcome :) How's it goin'?

    outubro 2010
  • Gunners_Forever

    Heya Man \m/ Thanksyou a lot for the invite, accepted. Great music taste! And ohh, I'm envying you cause I wanna live in Finland SO MUCH! Keep glam alive \.,/

    outubro 2010
  • Veasd

    Hyvä maku!! ;) kiitti invitest

    outubro 2010
  • saijasixx

    Oi, hienoo. :) Harmittaa kun en ite päässy sillon... Mut mun ois pitäny nähä ne lopultaki tänä vuonna Sonispheressä, vaan sit tuliki se tornado ja kaikki meni paskaks... Ens vuonna sitten uus yritys!

    setembro 2010
  • saijasixx

    Hahhah, kuin myös! Ootko muuten sattunu näkee Mötiköitä livenä, kun niist näköjään tykkäät? :]

    setembro 2010
  • saijasixx

    "Your musical compatibility with Niksuh is Super" :]

    setembro 2010
  • ote7

    Hey there, dude :> Nice music choice!

    março 2010
  • eeroz-

    great tastes !

    outubro 2009
  • ChevyNovaSS

    Good taste man!

    outubro 2009
  • KissJudas

    LOL

    agosto 2009
  • KissJudas

    Moro! Tosi cool musiikki maku! :)

    agosto 2009
  • Blooddrunker01

    hi :)

    agosto 2009
  • GodOfGaragism

    great taste!!! greets from Belgium!! Finland Rocks! :-)

    agosto 2009
  • ironmatts

    good taste

    agosto 2009