Mean-MrMustard

Misha, 22, Masculino, Israel
instagram.com/ieatfalafelÚltima visita: Terça à tarde

34487 execuções desde 4 Jul 2010

158 Faixas preferidas | 3 Posts | 1 Lista | 23 mensagens

  • Adicionar
  • Enviar mensagem
  • Deixar recado

Seu grau de compatibilidade musical com Mean-MrMustard é Desconhecido

Crie seu próprio perfil musical

Últimas faixas

GiraffageClose 2 Me 16 Abr 4h16
GiraffageAll That Matters 16 Abr 4h12
GiraffageMusic Sounds Better With you 16 Abr 4h08
GiraffageClose 2 Me 16 Abr 3h58
GiraffageAll That Matters 16 Abr 3h54
GiraffageMusic Sounds Better With you 16 Abr 3h50
GiraffageMoney 16 Abr 3h45
GiraffageClose 2 Me 16 Abr 3h41
GiraffageAll That Matters 16 Abr 3h37
GiraffageMusic Sounds Better With you 16 Abr 3h33
Ver mais

Caixa de mensagens

Deixe um comentário. Faça login na Last.fm ou registre-se.
  • fumfuli

    Damn, how did you get there, anyway ?

    15 Abr 22h53 Responder
  • fumfuli

    Army and stuff, huh? :(

    29 Mar 18h11 Responder
  • fumfuli

    Not really a dreamland, but it's ok here. You too should come visit us someday :>

    19 Mar 19h31 Responder
  • fumfuli

    yeah ^.^

    9 Jun 2013 Responder
  • fumfuli

    no shit? Oo

    26 Abr 2013 Responder
  • fumfuli

    alice alice alice :>

    23 Abr 2013 Responder
  • Spinach333

    I don't know why but the first time I heard Portishead they reminded me of Radiohead. but when I asked someone what he thinks about these two he said that they are completely different in his opinion (basically he reacted just like you). But I still think they have much in common in their style.

    26 Mar 2013 Responder
  • Spinach333

    thanks! (i'd rather type in english because I don't have russian on my keyboard). Hey don't you think Portisheads' music sounds kinda like Radioahead?

    24 Mar 2013 Responder
  • Art-killer

    старикан

    5 Jan 2013 Responder
  • Good142

    ещё как катит! Много мужского вокала )) великолепно!!!

    5 Out 2012 Responder
  • fumfuli

    kargad, shen? xD yeah, our compatibility must be smoking weed xD cause it's too damn high (bad joke is bad xD ) thanks for advice, I'll listen to them :)

    3 Out 2012 Responder
  • Art-killer

    осталось кинуть армию и ты СВОБОДЕН аки птица

    9 Set 2012 Responder
  • fumfuli

    haha, will be ^^ <3

    24 Ago 2012 Responder
  • fumfuli

    omg, that unexpected 'gamarjoba' freaked me out, xDDD thank you soo much. nice taste ^_^

    19 Ago 2012 Responder
  • Eule725

    GANITALIA!!!!

    7 Jul 2010 Responder
  • Todas as 23 mensagens

Sobre mim

analog worm