Caixa de mensagens

Deixe um comentário. Faça login na Last.fm ou cadastre-se agora (é gratuito).
  • lucas-sc

    Shoji Meguro - 11.206 YOU'RE A MONSTER.

    dezembro 2012
  • Kitsune_Shan

    SUPER FRANS

    julho 2012
  • Odori

    HIGH FRIEND

    junho 2012
  • Jurmainson

    Hello there

    maio 2012
  • shatterstag

    SUP BB.

    maio 2011
  • JXCHERRY

    Merry Christmas!:-D

    dezembro 2010
  • Jean-sama

    I can't stop listening to the Protomen ahhhhh.

    novembro 2010
  • Asik18

    Thanks for add xD Nice taste;) Greetings:)

    junho 2010
  • Dubbis

    Must say I love your avatar!

    junho 2010
  • myztik

    hey you <3

    junho 2010
  • savigny_orsano

    neighbor xD

    maio 2010
  • chemical-girl

    your avatar is great *-*

    maio 2010
  • DomiShaddix

    really? it's cute!:) good job! xD you have tumblr, right?;>

    maio 2010
  • sahiraa

    Lol hey you ♥ ikr?! it's like lastfm ~knows things :D

    maio 2010
  • AlxSavage

    Nice taste!

    abril 2010
  • jokony

    good taste indeed! :)

    abril 2010
  • Jean-sama

    I fucking saw Adam Lambert live. I am not the same person anymore.

    abril 2010
  • SiFish21

    Rrrr great taste !!! *~*

    abril 2010
  • AmericanToxic

    Hello! Join the new group of fans of singer Adam Lambert, a place where you learn more, with news, entertainment, upgrades and more.! are you a fan or admire your work Come check it out! . I count on you. . Join: http://www.lastfm.com.br/group/%E2%80%A0+Adam+Lambert+%E2%80%A0

    abril 2010
  • Oyaji291

    Isn't Canada in the underworld?

    março 2010
  • matsuruu

    Sure is super around here

    fevereiro 2010
  • JXCHERRY

    Wow! Canada is a good place!:)﹍﹍O(∩_∩)O~

    fevereiro 2010
  • rocknrollmania

    Good taste dude!

    fevereiro 2010
  • Nantosvelta999

    Great picture ^.^

    fevereiro 2010
  • Duke-l-duk

    hey!thx for adding ;D

    fevereiro 2010
  • daviddoh

    LOL, i have other ones too. i'm so retarded haha.

    fevereiro 2010
  • daviddoh

    haha yeah it is me, i was very bored lolol xD

    janeiro 2010
  • Rui_M

    *.* My adam

    janeiro 2010
  • DanteFGC

    Thx for adding! Did I mention you're very handsome?? XD Do you have MSN Messenger?? Have a nice week!! =]

    janeiro 2010
  • JXCHERRY

    I come from China, and you?:)……(*^__^*)

    janeiro 2010
  • Drosera87

    Wow I'm first;) I'm anime&j-rock, j-pop junkie but I don't play games. It's not for me ;) Do you have an accound on my anime list?

    janeiro 2010
  • DanteFGC

    Hello! Very nice music taste!!! I also like animes and eastern culture!! About the gay drawings... LOL!! ;) I'm adding you!

    janeiro 2010
  • Drosera87

    Hi ;) great music taste ;) I see you're interesting in Japanese culture just like me ;) greetings from Poland ;)

    janeiro 2010
  • JXCHERRY

    You say right, you say that I want to say:-D﹋﹋﹋﹋(*^__^*)

    janeiro 2010
  • thatlunagirl

    SIGH. thanks for letting me know it was doing it with my account too.

    janeiro 2010
  • dizzy_eyes

    We both have sadpanda!Adam pics.

    janeiro 2010
  • JXCHERRY

    I'm Adam's loyal fans :-P﹋﹋﹋(*^__^*)

    janeiro 2010
  • JXCHERRY

    Me too:)﹋﹋﹋﹋﹋O(∩_∩)O~

    janeiro 2010
  • daviddoh

    thanks for accepting [:

    janeiro 2010
  • JXCHERRY

    Nice to meet you

    janeiro 2010
  • adamfan100

    Just had to say that I loved your comment on Soaked. Cracked me up.

    janeiro 2010
  • Caesaria82

    I have not actually listened to music on this computer since December 15th. That is kinda pathetic. Thanks for inadvertently reminding me that I have a last.fm. LOL.

    janeiro 2010
  • ringwraith10

    Hello! I saw that you've listened to the Rhapsody: A Musical Adventure soundtrack, and thought you might be interested in the group: Rhapsody: A Musical Adventure.

    dezembro 2009
  • UchihaUmi

    ahah thanx! xD

    dezembro 2009
  • gmnet28

    Hi, check http://www.last.fm/group/GameMusic.net ! A group dedicated to the brand new website www.gamemusic.net . I hope you'll enjoy it.

    dezembro 2009
  • vampire5009

    Adam is amazing~

    dezembro 2009
  • Porygoon

    Your musical compatibility with Jean-sama is Very High Music you have in common includes Junichi Masuda, Go Inchinose, DJ Achromatic, Go Ichinose, Jun'ichi Masuda and Imogen Heap.

    abril 2009
  • TheTaoma

    Your musical compatibility with Jean-sama is Super ;) Nice selections of music Hehehehehe

    março 2009
  • beau99

    Yeah, I'd have to agree with you about the English version of GLASS SKIN. And while I'm at it, I got to see them again back in November. The attendence of that show was really low though, so I don't know if they'll ever come back to my area any time soon.

    fevereiro 2009
  • beau99

    Oh damn. Dir en grey's new single is amazing.

    setembro 2008