DisturbedXPunk

28, Masculino
www.myspace.com/mz2k0Última visita: abril 2014

12307 execuções desde 22 Fev 2008

0 Faixas preferidas | 0 Posts | 1 Lista | 91 mensagens

  • Adicionar
  • Enviar mensagem
  • Deixar recado

Seu grau de compatibilidade musical com DisturbedXPunk é Desconhecido

Crie seu próprio perfil musical

Últimas faixas

Caixa de mensagens

Deixe um comentário. Faça login na Last.fm ou registre-se.
  • RevolutionECW

    My favorite times of Roderick is 2004-2007 before he was to lose weight and before he came at stable with Richards and Romero. In general times of Generation Next my favorite!

    14 Mai 2012 Responder
  • RevolutionECW

    Roderick is REAL MESSIAH of Backbreakers! ;)

    13 Mai 2012 Responder
  • DropDeadDi

    got nothing to say really, it's too soft to say that i was deeply disappointed and don't even know what to begin with... the world title match was total bullshit, i swear, don't get what all the noise was about, they make it worse year after year, not even sure if there is any lower that they can go

    6 Abr 2012 Responder
  • DropDeadDi

    yeah well they surely could have done it way better, but we get what we get and must be satisfied with it =] anyway, i'm going nuts over here and hitting the refresh button for Twitter every 5 seconds or so for results, shit just got real i swear :D

    1 Abr 2012 Responder
  • DropDeadDi

    Well not much - studying, hanging out and stuff =] I haven't watched wrestling for a while but i'm expecting Wrestlemania and you know why :D What has been going on with you ?

    31 Mar 2012 Responder
  • DropDeadDi

    glad to hear it, i put so much effort in it every time :D

    14 Set 2011 Responder
  • DropDeadDi

    http://twitter.com/#!/ExcuseMeWWE/media/slideshow?url=http%3A%2F%2Fyfrog.com%2Fhwsfdyj u gotta love me for that :D

    10 Set 2011 Responder
  • DropDeadDi

    well .. the song's good but it sounds kinda strange for Punk, i mean it takes some of his hardcore image and all but still it's good. anyway, he looks better with a white shirt

    5 Ago 2011 Responder
  • DropDeadDi

    oh oh did u see that?! i like CM Punk's belt much better ^^

    26 Jul 2011 Responder
  • DropDeadDi

    i hardly believe that the CM Punk situation is over, in time there will be more to see i'sure .. as for HHH it wasn't much of a surprise but yet imma bit disappointed cause that means he won't be hitting the ring any time soon so ...

    23 Jul 2011 Responder
  • DropDeadDi

    can u say epic! that's all i'm able to say now ...

    19 Jul 2011 Responder
  • DropDeadDi

    looking forward to Cena losing .. doesn't matter when or to who, simply losing

    14 Jul 2011 Responder
  • DropDeadDi

    i just saw the last RAW aaand i had it with Cena .. just when his rating started to fall a little and there it goes the next scenario where he is the defender of all the right and so on ..

    9 Jul 2011 Responder
  • DropDeadDi

    it's getting to be some sort of a tradition i guess :D as for CM Punk, indeed he said too many things that we all knew but no one admitted - it's not good for the business, u know ... anyway, he was absolutely right and even though i don't like him all that much i must say i support him right now and it would be shame if he leaves for real..

    7 Jul 2011 Responder
  • DropDeadDi

    http://twitter.com/#!/ExcuseMeWWE lol remember that? i found a better view :D

    4 Jul 2011 Responder
  • DropDeadDi

    what the hell was that kharma thing all about and why for god's sake did cena win again and again .. ?!

    3 Mai 2011 Responder
  • DropDeadDi

    had enough?

    14 Abr 2011 Responder
  • DropDeadDi

    Edge retired wtf?! are they kidding me, i still cannot believe this ... it's insane .. just ..

    12 Abr 2011 Responder
  • DropDeadDi

    i have soooo much things i wanna comment about WM but i'm too lazy to do it :D

    10 Abr 2011 Responder
  • DropDeadDi

    there is nothing i can say after WM ... imma officially out .. HHH should have won and we all saw that Taker has nothing left in him as a potential and .. donno, i don't have words to describe how disappointed i am ..

    4 Abr 2011 Responder
  • Todas as 91 mensagens

Sobre mim

Pro Wrestling , Kick ass music , Straight Edge & Reeking Of Awesomeness........so yeah thats about it.