DarkReality

David, 25, Masculino, Estados Unidos
www.youtube.com/davidamisÚltima visita: Quinta à tarde

76573 execuções desde 1 Nov 2006

1.325 Faixas preferidas | 2 Posts | 0 Listas | 157 mensagens

  • Adicionar
  • Enviar mensagem
  • Deixar recado

Seu grau de compatibilidade musical com DarkReality é Desconhecido

Crie seu próprio perfil musical

Últimas faixas

Eyedea & AbilitiesNow Faixa preferida Ouvindo agora
MeshuggahElectric Red 9 minutos atrás
Émilie SimonFools Like Us 13 minutos atrás
NuralSurefire 15 minutos atrás
IncubusPardon Me 19 minutos atrás
dredgThe Canyon Behind Her 26 minutos atrás
Aesop RockNone Shall Pass 30 minutos atrás
A Perfect CircleWeak And Powerless Faixa preferida 33 minutos atrás
A Perfect CircleWeak And Powerless Faixa preferida 1 hora atrás
The BledBreathing Room Barricades 18 Out 23h40
This Will Destroy YouThe World Is Our ___ 18 Out 23h33
Bob DylanYou're a Big Girl Now 18 Out 23h29
Tom WaitsBack in the Crowd 18 Out 23h26
MogwaiKings Meadow 18 Out 23h21
Émilie SimonDreamland 18 Out 23h17
Ver mais

Caixa de mensagens

Deixe um comentário. Faça login na Last.fm ou registre-se.
  • fredo_sauce_fre

    Okay here's something. "Attack on Memory" by Cloud Nothings. One of my favorite albums this year and they're pretty awesome live, too.

    2 Dez 2012 Responder
  • fredo_sauce_fre

    Word! Let me know when you're in the area and we'll plan a day where I can come down. Perhaps we can meet each other's girlfriends? And yeah hahaha. I'm pretty sure we were definitely red at some point. What kinda stuff you looking for?

    30 Nov 2012 Responder
  • MetallicGerbil

    Hey dude, long time no talk! How have you been? I see that you're 23 now. I would have said something sooner but I was... hibernating?

    24 Nov 2012 Responder
  • fredo_sauce_fre

    If you're free at any point during your time here, let me know! I'd love to hang out and catch up. The hurricane really did tear shit up more than I'd ever seen. Thankfully I didn't lose any power at home, but I was without internet or cable until this afternoon. A lot of people still don't have power. The scene here isn't too big, but there are a few bands to keep an eye out, particularly Arrows In Her and Gatherer (I'm sure you know/know of members in both bands). And hahaha, that was the point. Those are my girlfriend's glasses and I thought I would pose with then and the Starbucks cup to make myself look like an ultra douche, which I can see succeeded. JEFF BUCKLEY'S DEAD! HE'S BEEN DEAD FOR 15 YEARS!!! Damn, when that joke started, it was ten. We're old!!!

    1 Nov 2012 Responder
  • fredo_sauce_fre

    The more the years pass, the more I realize how much I hated my time at High Tech. The people we went to school with sucked, and for the most part, they've only gotten worse. It's good to hear about St. Sunday! I bumped into Nick on the light rail last summer but haven't spoken to him since. I'm trying to get in the music scene in the area more or less. I need something to do haha. Me and my friends have been trying to get something together, but we're always so busy with schoolwork and other priorities. When do you think you'll be around these parts again?

    29 Out 2012 Responder
  • fredo_sauce_fre

    Sorry it's taken me a while to respond. School's been crazy lately and I spent the entire weekend helping my friend shoot his senior thesis film at his godparent's tree farm. They own over 150 acres of land. I know you would really appreciate this place. That's awesome to hear that everything is going pretty well! Lack of motivation affects me a ton too, but ya gotta fight through it. I'e been alright. School, music, trying to delay the real world as much as possible. In a relationship with this super rad girl. Fuck High Tech!!! And yeah, I still try to go to as many shows as possible, but I've been trying to keep it as local and underground as possible.

    25 Out 2012 Responder
  • fredo_sauce_fre

    Ha, you know me, same old shit. How's everything?

    12 Out 2012 Responder
  • fredo_sauce_fre

    LOL! how are you dude?

    11 Out 2012 Responder
  • fredo_sauce_fre

    YO

    3 Out 2012 Responder
  • sunnymonster

    No problem. You have sweet charts!

    22 Ago 2012 Responder
  • sonofawidow

    sure thing man.

    2 Ago 2012 Responder
  • sonofawidow

    saw your shout on the bear vs shark page. still need help finding the ep?

    1 Ago 2012 Responder
  • fredo_sauce_fre

    I'll check Dawes out. And definitely check out Kurt Vile. Both "Childish Prodigy" and "Smoke Ring For My Halo" are pretty good. And perhaps I've BECOME Dustin. You know, like his solo album? Mmmmmm.

    8 Jun 2012 Responder
  • anewdaytosee

    Haha I know, but oh well. Maybe, I could try playing some 3epkano. It's a toss up whether or not she'd like it. I figure I could make one post-rock playlist and one safe folk playlist that I know she'll like. For some reason this reminds me of a massage CD I made as part of a little prank for my fellow Wellness people. The CD is all instrumental and sort of ethereal and then like 5 tracks in is A Glorious Dawn by Symphony of Science with Carl Sagan talking about the cosmos. Hehe I wish I could have been there for their massage sessions when that came on. "If you want to make an apple pie from scratch, you must first invent the universe."

    8 Jun 2012 Responder
  • anewdaytosee

    Thanks for the tip. Yeah now I vaguely remember starting an account on here some three years ago or so when Scout recommended it to me. That woman... Mm MM! Haha another day. I'm feeling that Usher track, it's nice, an interesting deviation. I'm currently trying to put together a playlist for tomorrow's drive that my mom won't abhor. She doesn't go for TV on the Radio - she says she likes the words but the sound hurts hahahahahaha.

    8 Jun 2012 Responder
  • fredo_sauce_fre

    Yeah! By all means! I've never actually listened to Dawes, but I'm going for Kurt Vile. Should I check Dawes out?

    8 Jun 2012 Responder
  • clairemoen

    Thanks so much!

    3 Jun 2012 Responder
  • fredo_sauce_fre

    Word! I'll text you sometime later this week and we can figure something out.

    28 Mai 2012 Responder
  • fredo_sauce_fre

    Ha, good timing I suppose. Not much here. Bummin' and job hunting. Are you free later this week? We should hang out.

    28 Mai 2012 Responder
  • fredo_sauce_fre

    If you need the album, I think I still have it uploaded onto my Mediafire account.

    28 Mai 2012 Responder
  • Todas as 157 mensagens