Caixa de mensagens

Deixe um comentário. Faça login na Last.fm ou cadastre-se agora (é gratuito).
  • MrMister7

    Hello from Germany.

    abril 2015
  • Spicy_metalhead

    How is the new Wilson album?!

    abril 2015
  • Nekrayer

    Hello, thanks for friendship. Greetings n.n

    janeiro 2015
  • Mic_28

    Thanks ^^

    dezembro 2014
  • Mufrad

    Pleasure to meet you Shauna ! Your taste in music is just too mesmerizing :3 . You're so gawjus :3 . What's up ? :D

    novembro 2014
  • LastMusByK

    You music is sweet as you sweetie

    novembro 2014
  • AgainWeRise666

    Maureen

    maio 2014
  • Pedrobk88

    Hey hey hey honey bunny,how are you?

    abril 2014
  • racoonus

    Amazing taste !Cheers for the diversity of your music library :)

    abril 2014
  • D_W_D_M

    Nice charts!

    março 2014
  • YeezusSuburbia

    Nice, Porcupine Tree is one of my favorite bands too and SOAD was my childhood, haha. I haven't listened to them in a while but I really should, they have some really great songs. My favorite band right now is Cult Of Luna.

    março 2014
  • YeezusSuburbia

    Thanks! I see you have a really diverse music taste. Is Porcupine Tree your favorite band?

    março 2014
  • YeezusSuburbia

    Hey, thanks for accepting. Your taste in music is awesome!

    março 2014
  • mrfroll

    You're welcome :)

    setembro 2013
  • mrfroll

    Nice collection you have here Shauna, greetings from New York, US.

    setembro 2013
  • viictorngz

    Super!! Cheers from brasil!

    setembro 2013
  • stonerpotter

    Hey I followed you on instragram!

    setembro 2013
  • carebearbubbles

    Hugs To You!

    junho 2013
  • MrBoJangles85

    i like my face to!

    maio 2013
  • BatZugeRecords

    Hi Shauna!! Thanks for adding us!! Please check out the female fronted, gothic death metal band "Raven X" - LastFM: http://www.last.fm/music/Raven+X Facebook: http://www.facebook.com/RavenXofficial Have a great week!!

    abril 2013
  • THECIOR

    https://www.facebook.com/scutumcrux

    março 2013
  • Scarlett44

    Magic is Precious!

    março 2013
  • Spicy_metalhead

    Cheers!

    fevereiro 2013
  • stonerpotter

    Nothing much just messing around and listening to damien rice. Well tool is my favorite band! Much respect to Infected Mushroom. :)

    janeiro 2013
  • stonerpotter

    What's up? Btw you look pretty. :)

    janeiro 2013
  • stonerpotter

    Hello. :)

    janeiro 2013
  • ProgPro96

    Haha, yup! :)

    janeiro 2013
  • ProgPro96

    Yeah, none of my friends knew who they were either. They used to be all I listened to too, lol.

    janeiro 2013
  • ProgPro96

    I see you like Ghost Brigade, they're a really great band. Not many people know them though.

    janeiro 2013
  • ProgPro96

    I'm glad you like it! I feel like there are no other bands that are the same type of music as Katatonia, they're just really different.

    janeiro 2013
  • ProgPro96

    My favorite album by them is The Great Cold Distance. If you listen to it tell me what you think! :)

    janeiro 2013
  • ProgPro96

    For right now it's Katatonia, but that will probably change soon. Haha!

    janeiro 2013
  • ProgPro96

    Thanks! Do you have a favorite band?

    janeiro 2013
  • ProgPro96

    Nice music taste! :)

    janeiro 2013
  • sanjib_raj

    Hello!

    dezembro 2012
  • glsjawtomatica

    I stumbled upon your page, not realizing we are already friends..."Music you have in common includes Machine Head, Nine Inch Nails, Evile, Insomnium and Britney Spears." lol, awesome

    dezembro 2012
  • stonerpotter

    Hello. ^^ What's up?

    dezembro 2012
  • emomonsterrocks

    ok! How are you!?

    novembro 2012
  • emomonsterrocks

    Thanks for Add! :D

    novembro 2012
  • sameer_finn

    :P :))

    outubro 2012
  • Twilightning_

    "Music you have in common includes Alice in Chains, Megadeth, Judas Priest, Iron Maiden and Lamb of God." Jaysus I think we deserve more than only medium compatibility. Also hi!

    setembro 2012
  • jared501

    hi how are you do you have facebook or gmail

    setembro 2012
  • jared501

    hi how are you do you have facebook or gmail

    setembro 2012
  • Freestyler2011

    Thank you, very pleased .Greetings from Germany ! Beer and Sausage

    setembro 2012
  • jared501

    hi how are you do you have facebook or gmail

    setembro 2012
  • wlodio

    Hiya! Greetings from Poland! :-)

    agosto 2012
  • HerosFate

    Hi there, saw you were listening to Insomnium. We just published our first album and you might like it so here are some songs: Drowning in Sorrow, Dawn of the Black Light and Masks! There is also a stream for the whole album Bandcamp where you also can purchase it! Greetings Hero's Fate!

    agosto 2012
  • ebin-otaku-san

    im so proud of me... *ahem* id like to thank my family, for supporting me and my friends for always being there for me... ect ect lolololol

    agosto 2012
  • stonerpotter

    Nothing much just hanging around and Listening to tool all the time. :D So what do you do? C:

    agosto 2012
  • stonerpotter

    Hey what's up? C: I like your dp. (:

    agosto 2012