BeatlesTubaPlay

Audrey, 25, Feminino, Estados UnidosÚltima visita: agosto 2013

54055 execuções desde 25 Dez 2007

126 Faixas preferidas | 47 Posts | 1 Lista | 222 mensagens

  • Adicionar
  • Enviar mensagem
  • Deixar recado

Seu grau de compatibilidade musical com BeatlesTubaPlay é Desconhecido

Crie seu próprio perfil musical

Últimas faixas

Caixa de mensagens

Deixe um comentário. Faça login na Last.fm ou registre-se.
  • KromveleXVII

    have much thanx for you :)

    23 Mar 2013 Responder
  • Stabilointiaine

    I'm SO jealous of you hugging Paul McCartney!! :D I was on his concert in December and it was great! Nice taste btw.. :))

    30 Mar 2012 Responder
  • CFCantLee

    So just out of curiosity... did you get the arm tattooed?

    3 Abr 2011 Responder
  • presstoplay85

    Finally, Paul wins a grammy!!!! Helter Skelter, and good to see Neil Young and Mavis Staples win their first grammies, talented artists long deserving of the accolade

    18 Fev 2011 Responder
  • presstoplay85

    must have been awesome seeing macca live! i hope he comes down to Australia, before he gives away full scale touring.

    7 Jan 2011 Responder
  • WhidHunter

    Happy Thanksgiving!:)

    25 Nov 2010 Responder
  • Julie1226

    Hi! I found you on LastFM, we are friends on facebook too!! I'm the girl who went up on stage at the montreal concert to sign my Sgt Pepper costume! :)

    3 Nov 2010 Responder
  • Tinusiseenaap

    Yes i did- =o Sooo cuute! I was at one of his shows, but didn't get on stage ;[ That's such a pitty xD! But well, dispite that it still was sooo wonderfull !,<3 He's soooooo PaulMcCartney-ish ^^

    26 Set 2010 Responder
  • Tinusiseenaap

    I am so jealous! I wanna hug Paul tooo ;[

    23 Set 2010 Responder
  • danielmendes

    Did you see, in a show in nashville, a girl went to the stage and he did the same on her, she copied you hahahaha. Have a great week!

    28 Jul 2010 Responder
  • Stephaloney

    oh yeah, Time Out is one of my favorite albums. the whole thing is a masterpiece.

    6 Jun 2010 Responder
  • lizzylane

    Brilliant brilliant video! I don't want to say that cliched "you're so lucky" because I'm certain that you deserve it so much, being such a devoted fan, but then again, that really is some fine luck you had there!! ;D Wow!! And you'll have that video and pics and memories forever. Can't top that! When was that particular concert? I really wish he'd come to Australia ! I never seem to collide with him ... he cancelled his 2001 tour here due to 9/11 and hasn't made plans to come back since! Btw awesome that you play instruments yourself and wanna be a music teacher! Always cool to meet fellow musicians! xx

    6 Jun 2010 Responder
  • lizzylane

    What a gorgeous pic of you and Paul, so happy for you, you're a genuine fan and deserve it so much! :D I don't think I've seen a nicer pic of Paul and a fan, he's smiling so much!!! How did you get to the point of getting onstage? And who took that brilliant pic!? And how are you btw? Hehe! xx

    3 Jun 2010 Responder
  • FaustoRocks

    WOWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW!!!!!!!!!!!!!!!! IS THE COOLEST THING EVERRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 WOWWWW I SO ADIMIRE YOUUUU !!!! so great !!!!! u r th best hahah really well done !!! wowww did u get th tattoo that same night ?

    11 Mai 2010 Responder
  • FaustoRocks

    hiiiiiii!! woww awesomeee u huggin' pauuuuuul!!!! th best pic ever !! congrats !!!

    5 Mai 2010 Responder
  • whyworry

    Apparently I haven't been on here in 3 weeks but I'm going to answer you now anyway haha. Yeaah I thought the 2nd night was a better setlist because of I've Just Seen A Face and And I Love Her (both of which made me freak out) but my seats were better the first night soo I probably enjoyed that more. I really like (I Want to) Come Home too so I'm kind of sad that it looks like he's taken it out of his setlist for good. But that's just like Paul to try to please the masses and add something they might be more familiar with. oh well. I'm not complaining since it's Let Em In. well actually, he really can't go wrong no matter what.

    23 Abr 2010 Responder
  • nohothumbelina

    WOW! That is really awesome! I saw Paul here in NYC last July but of course... I didn't get hugged. Haha. Btw, did you ever get it tattooed?

    19 Abr 2010 Responder
  • nohothumbelina

    I can see that a lot of people say this to you but ... WHAT circumstances led to you hugging Paul?! And yes, of course I am all kinds of jealous.

    19 Abr 2010 Responder
  • duckfuckash

    Damn you T_T how did you get to hug him omfg....

    9 Abr 2010 Responder
  • Stephaloney

    OH. MY. GOSHH. that video was amazinnnngggg!!!! i hate you, yet love you. :D

    3 Abr 2010 Responder
  • Todas as 222 mensagens

Sobre mim

-Band: The Beatles
-Album: Ram / Rubber Soul
-Song: Calico Skies
-Songwriter: Paul McCartney
-Singer: Paul McCartney
-Instrumentalist: Clifford Brown
-Guitar solo: The Wind Cries Mary
-Riff: I Feel Fine
-Drummer: Abe Laboriel Jr.
-Bassist: Paul McCartney
-Lyrics: Calico Skies/Maybe I'm Amazed/Celebration
-Album Cover: The Beatles
-Live Album: Wings Over America
-Live Band: Paul McCartney
-Bootleg Album: uhhhhh...too many to choose from...
-Cover Song: Bess, You Is My Woman Now - Miles Davis/Gil Evans do Gershwin
-Instrumental: Fantasia on a Theme by Thomas Tallis, Beethoven's 6th, My Ship, Ocean's Kingdom
-Contemporary Artist: Razorlight


This is me and Paul, you know, hanging out in each others arms.
I do not believe there are words that can express how I felt at the moment, and even now.










Atividade recente

Grupos (14)

Ver mais