Caixa de mensagens

Deixe um comentário. Faça login na Last.fm ou cadastre-se agora (é gratuito).
  • biancabalmores

    i was going to follow you haha

    Mês passado
  • biancabalmores

    hey, whats your spotify? :o

    Mês passado
  • biancabalmores

    anytime dood. i love that song open! one of my favourites ever.

    Mês passado
  • biancabalmores

    buy it!

    Mês passado
  • Squadren

    c5 season

    julho 2014
  • Squadren

    I love Wayne

    julho 2014
  • Squadren

    brandon

    julho 2014
  • Squadren

    ayo

    julho 2014
  • mervsipz

    hey you

    junho 2014
  • bhb192

    Yeah that's what my impression was the first time too. I've listened to it a few times and to me the songs that have stuck out are Friends, Angel Dust, Therapy, Insmoniak, and Grand Finale.

    maio 2014
  • bhb192

    What do you think of Faces?

    maio 2014
  • LuxDel

    that rhymed. are you showing off?

    abril 2014
  • LuxDel

    lol no, you thought i was a confusing flip top :3

    abril 2014
  • LuxDel

    HI. im really nice i promise lol, ignore those shouts vv, i was most likely grumpy over something.

    abril 2014
  • LuxDel

    lol i dont know >_> who are you?? what is your point?

    abril 2014
  • LuxDel

    hi frend. better b a screamer.

    abril 2014
  • spallis

    nice charts!

    abril 2014
  • jtypac

    no i just got permabanned haha .

    março 2014
  • jtypac

    damn thanks for letting me know

    março 2014
  • jtypac

    lmfao wot why?

    março 2014
  • jtypac

    i don't believe in sex so ha!

    março 2014
  • spallis

    seal - kiss from a rose, lolllllllllllllll

    fevereiro 2014
  • jtypac

    you cant blame me yo

    fevereiro 2014
  • jtypac

    yeah i officially enrolled

    fevereiro 2014
  • jtypac

    i think i'm going to end up going to rutgers instead of montclair :/

    fevereiro 2014
  • alexbarde

    The first thing I noticed on your profile was your profil picture. Then I saw your tastes

    janeiro 2014
  • KaramuKreemy

    u havent changed ur avy in like a year

    dezembro 2013
  • jtypac

    i guess cuz my application iz super nice haha jk and umm its my #2 after rutgers, so if i dont get into rutgers than i will go to motnclair

    dezembro 2013
  • jtypac

    just got accepted to MSU!! woo

    novembro 2013
  • jtypac

    word thanks bruhv def considering going

    novembro 2013
  • jtypac

    ya i was actually super impressed!! hows off campus life tho? is there a good downtown?

    novembro 2013
  • jtypac

    I'm in Car park diem lol

    novembro 2013
  • jtypac

    Ummm ya r we meeting up ??

    novembro 2013
  • jtypac

    ayoo brandon . fuk u !

    outubro 2013
  • liftyy

    thanks frend :* am merlin dem champagne papi plays :wow:

    outubro 2013
  • DPF55

    There are a lot of other sites you can destroy.

    agosto 2013
  • KaramuKreemy

    how's the army dood

    agosto 2013
  • DPF55

    Posting child porn should put you in jail nevertheless ban you from a message board

    agosto 2013
  • KaramuKreemy

    FrAnK sEa

    agosto 2013
  • ahnvx

    Quit being lazy and go listen to Meeks - Beatless

    julho 2013
  • Eddie_Gonzalez

    Hahaha thanks bruh. She's a legend, R.I.P. Need to revisit her actually.

    julho 2013
  • spallis

    k . send me an invite whenever

    julho 2013
  • spallis

    1 cock 1 cock, gonna lick a boii // http://i.imgur.com/O8mKrBH.jpg

    julho 2013
  • YouthOfAmerica

    Sauce on your avatar

    julho 2013
  • spallis

    dont get ya' head buss nigga

    julho 2013
  • spallis

    :3

    junho 2013
  • spallis

    hey !

    junho 2013
  • YanVNP

    wheres ma boobjob

    junho 2013
  • YanVNP

    OMG BRUH

    junho 2013
  • liftyy

    i liek ur avi, my penor is out

    junho 2013