Caixa de mensagens

Deixe um comentário. Faça login na Last.fm ou cadastre-se agora (é gratuito).
  • Powermetallord

    But seriously where is wintersun?

    setembro 2014
  • Powermetallord

    @wallbreaker1337 PAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAAHHAHAHAYESSS!!!

    setembro 2014
  • Wallbreaker1337

    WHERE'S ANAL CUNT ?????????????????????

    junho 2014
  • shikajitomoari

    I WANT LISTENER HERE

    março 2014
  • Crabroast22

    Glad to see Frank Turner is in this list ♥

    outubro 2013
  • Giba-G

    Ленинград ёпта

    maio 2013
  • Destroerrr

    CLUTCH!!!

    março 2012
  • hausofcherry

    Taylor Swift actually writes great lyrics. Sure her songs may be thematically repetitive but she is very descriptive and, to an extent, even poetic in the execution. She's a young girl writing music that appeals to young girls and she's great at that.

    março 2012
  • Sle3epy

    The arrogance emanating from this shoutbox on an obviously subjective tag is abominable.

    novembro 2011
  • Patiomkin

    DEATH RAY!!!!!!!!!! DEATH RAY!!!!!!!!!!!!! DEATH RAY!!!!!!!!!!!!

    setembro 2011
  • KingsAndQueen

    KANYE WEST? lol

    junho 2011
  • Lilmarcy

    vvv lady gagas lyrics are the worst :P

    março 2011
  • Dyomaeth

    PARAMORE.. wow, haha. Their lyrics are just, wow. Worst lyrics ever. This tag is misleading.

    dezembro 2010
  • xseishukux

    Paramore? Taylor Swift? seriously? o.O

    setembro 2010
  • Ivana_Shirayuki

    Placebo- hell yeah! Paramore- hell no!

    agosto 2010
  • RancidScientist

    Paramore? TAI? ..Don't make me laugh! - Other people, other taste

    agosto 2010
  • deathofhamlet

    Paramore? TAI? ..Don't make me laugh!

    agosto 2010
  • Lulusayshi

    Paramore...great lyrics, lol, the people who tagged them must be the same people who tagged Evanescence as great lyricists. What a joke!

    julho 2010
  • Lawllypop

    LOL PARAMORE? GOOD LYRICS? LOL.

    abril 2010
  • mariana_

    \/

    fevereiro 2010
  • ProzacForRichie

    Not Bob Dylan or Jim Morrison. Only Paramore. Just one question: ARE YOU SURE?

    fevereiro 2010
  • placental_fluid

    Actually, the lyrics on their latest album aren't that bad.

    janeiro 2010
  • MatchQueen

    @a404error maybe not that bad, but I agree...

    dezembro 2009
  • a404error

    ... Paramore? Seriously? Their lyrics are only slightly better than Stephenie Meyer's horrid writing.

    dezembro 2009
  • DragonsAnus

    Miley Cyrus IN THIS TAG???? WTF????

    novembro 2009
  • SimpatiK

    wat :@

    novembro 2009
  • igottrouble

    lmao

    outubro 2009
  • outtasiteoutta

    Paramore is definitely has the best lyrics in the world of music. Ever. By far. Everyone should go right now and tag every Paramore song with "great lyrics". Cause every song definitely deserving of such a tag. Or something.

    outubro 2009
  • Jesus666saves

    Jim Morrison Bob Dylan Syd Barrett Виктор Цой

    outubro 2009
  • Bass-grechka

    Дельфин лучший

    outubro 2009
  • Deardeadfriend

    Paramore and The Academy Is...?

    outubro 2009
  • Onlypunkintown

    Volbeat great lyrics? Oh please...

    março 2009