Biografia

Xerión é umha banda ourensã de folk/black, fundada no 2000.
Índice

A História

Xerión nasceu a começos do ano 2000 como projecto em solitario do cantante, Nocturno, que empezou a trabalhar nas primeiras melodías e letras. O nome da banda procede da ancestral mitología celta da Galiza.

Assí, em maio e junho do mesmo ano e na soidade do seu pequeno estudo de gravaçom (Estudios Breogán) deu forma aos primeiros cinco temas que formaríam parte do primeiro trabalho, O espírito da fraga. Dita demo foi autoeditada baixo o selo que Nocturno leva coa súa companheira Daga, Nigra Mors, ao igual que quase tódolos trabalhos da banda.

No ano 2002 gravárom-se dous trabalhos máis, O trono de Breogán e A harpa do guerreiro, editados e distribuídos por cadam-súa discográfica francesa, Taran Productions e Gorification Musix respeitivamente. Chegarom também os primeiros compartidos com bandas estatáis, Foscor primeiro e Cryfemal depois, assí coma re-edições das últimas demos a través de Nigra Mors e Wolf Records, que conseguem que o nome de Xerión se dé a conhecer além da Galiza.

En agosto de 2002 Daga começou a formar parte do projecto tocando o teclado, e a finais de ano Nocturno começou a buscar outros membros para poder oferecer os primeiros concertos de Xerión. Logo dalgumhas idas e voltas, sumárom-se Lovo à guitarra e Notna ao baixo. Xunto cumha caixa de ritmos oferécem-se os primeiros concertos pola Galiza a finais do 2003 e no 2004, no que incluso visitam Euskadi.

Chegarom também novos trabalhos coa nova formaçom. O diaño das tebras editouse no 2005 num cd compartido cos vascos Nakkiga e Omendark a través de Oniric Records, e Na mística procura de Amh-ghad-ari, editado no mesmo 2005 num cd compartido coa banda portuguesa Decayed, também a través de Nigra Mors. Em ditos trabalhos contouse coas colaborações especiáis de Leonardo no violím e O Rei Celta No Exilio na gaita irlandessa.

A começos do 2006, já com Aboriorth no posto de batería, e logo de oferecer o primeiro concerto em Portugal, no IV Metal Attack de Covilhâ, Nocturno decide voltar aos começos e que Xerión volte a ser un projecto em solitario (algo que no fondo sempre seguirá sendo). Cancelárom-se algúns concertos assí coma algúns plans a curto e medio praço, pero o projecto Xerión segue em activo.

Discografía

* O Espírito da Fraga (demo), (2001)
* O Trono de Breogán (demo), (2002)
* Xerión/Foscor (split), (2003)
* Cryfemal Vs. Xerión (split), (2003)
* A Harpa do Guerreiro (demo), (2004)
* Hymns To Satan / Na Mística Procura De Amh-ghad-ari (split), (2005)
* Ipar Basoetan/Na Fraga Do Norte (split), (2005)
* Cryfemal & Xerión (split), (2005)
* Concentric Ways Of The Ancient Cult (split), (2007)
* Nocturnal Misantropia (2007)

Membros

* Nocturno: voces, baixo e guitarras.

antigos membros

* Aboriorth: batería. Também membro de The Last Twilight.
* Iron: guitarras.
* Daga: teclados.
* Lovo: guitarra principal.
* Notna: baixo.
* Magog Agog: batería. Também membro de Barbarian Prophecies.
* Leonardo: violím.
* Piska: batería.

Ligações externas

* www.otronodexerion.com

Editado por hYs0 em Jun 9 2009, 15h11

Todos os textos enviados pelos usuários nesta página estão disponíveis sob a licença Creative Commons Attribution/Share-Alike.
Os textos também estão disponíveis sob a Licença de documentação livre GNU.

Ficha do artista

Gerado a partir de fatos marcados na wiki.

Não existe informação sobre este artista

Você está vendo a versão 2. Veja versões mais antigas, ou discuta esta wiki.

Você também pode ver uma lista de todas as alterações recentes na wiki.

Mais informações

De outras fontes.

Links
Gravadoras