Caixa de mensagens

Deixe um comentário. Faça login na Last.fm ou cadastre-se agora (é gratuito).
  • Luky7

    Try this Group http://www.last.fm/group/Kill+it+before+it+lays+eggs/ If you need some fun :)

    14 dias atrás
  • Mastah_Ev

    nigga nigga nigga I'm from compton

    19 dias atrás
  • Anonymyth

    Dang it, I lost the game!

    24 dias atrás
  • MrDaNeShady

    @Og-Gurda: You're a terrible troll, you should stop now..

    Mês passado
  • AndrewCG

    Bigger Than Me is preety good though

    Mês passado
  • kubuh69

    ying ying ying on dat mothafuckas!!!

    Mês passado
  • OG-Gurda

    Truly terrible music & image. Very very bad.

    Mês passado
  • TuNa_DriNk

    Bigger Than Me is fucking hot!

    Mês passado
  • akczejab

    VOTE UP! http://www.last.fm/music/The+Game/+images/99508779 LET'S CHANGE MAIN PIC!

    Mês passado
  • sassy1610sjb

    One of the best artists out

    Mês passado
  • ketamineface

    i do really love the game, dont get me wrong, besides, 50 fucked him with dre, which is a cuntish move, considering 50 is wack as fuck.

    Mês passado
  • Porwami

    listening to him makes me laugh, some of his lyrics are funny as fuck when he takes the piss. [2] hate doing this numbered shit but in this case it's all i can do.

    Mês passado
  • alefspfc

    New album coming

    Mês passado
  • backlinker

    Hay Day Hack / Cheat Download

    maio 2014
  • SaintspawN

    You can say a lot about him. You can love him, you can hate him, but you gotta admit: Documentary is a classic. Thanks to Dre, 50 & Em tho.

    maio 2014
  • ketamineface

    He licks Dre's arse way too much though.

    maio 2014
  • OG-Gurda

    @kelseymillz thanks that helps so much

    maio 2014
  • ChelseaSmile95

    Thank you for letting us know it.

    maio 2014
  • kelseymillz

    I only like two hip hop artists... Nas and The Game... Been listening to Nas' Illmatic rerelease a lot lately tho

    abril 2014
  • TotaledThomas

    Przegrałem

    abril 2014
  • ketamineface

    listening to him makes me laugh, some of his lyrics are funny as fuck when he takes the piss.

    abril 2014
  • OG-Gurda

    Is anyone really taking this guy seriously?

    março 2014
  • alefspfc

    50 cent on related artists, lmao!

    março 2014
  • Maatels

    Best rapper alive.

    março 2014
  • bapetoven

    the new track with problem is crazy

    fevereiro 2014
  • fuckmeimstupid

    Game и DMX вызвали Циммермана на ринг http://soundrate.ru/news/detail/Game_i_DMX_vizvali_Cimmermana_na_ring

    fevereiro 2014
  • pex

    l.a.x. <3

    janeiro 2014
  • DickBigems

    vv No, he just does that because he has nothing else to talk about.

    janeiro 2014
  • ManDirky

    What I like about The Game is that he always namedrops the architects and innovators. He wants to make sure that young/new listeners learn about the classics in rap. He gives respect.

    janeiro 2014
  • Centopino

    Marry christmas and new year in tuscany http://www.lastfm.it/event/3767541+Capodanno+2014+toscana

    dezembro 2013
  • juliendu48

    Merry Christmas to all (with a little advance) :)

    dezembro 2013
  • kwayne16

    lmfao he really signed with ymcmb [4] :facepalm:

    dezembro 2013
  • juliendu48

    Hate It Or Love It > I lost track of this music but god wanted me to find her by chance and since my ears are expensive but this is too good as music :)

    dezembro 2013
  • Samrander

    Wait what... He signed with ymcmb? Is this a fucking joke O___O

    novembro 2013
  • iamjacksmind

    lmfao he really signed with ymcmb [3] what the actual fuck?

    novembro 2013
  • DarmenWFB

    Documentary все еще ебашит

    outubro 2013
  • FilipeBitch

    VOTE UP RAPPERS! http://www.lastfm.com.br/music/Young-G/+images/93945235

    outubro 2013
  • ManDirky

    Anyone remember the monstrous remix of "It's Okay (One Blood)" with 24 MCs?

    outubro 2013
  • windofgenesis

    the game ft. lidl wayne & paris hilton xd [*]

    outubro 2013
  • TheWireMusic89

    lmfao he really signed with ymcmb [2]

    outubro 2013
  • Mihhu

    http://www.lastfm.pl/music/The+Game/+images/93828695

    outubro 2013
  • John__Lemon

    OKE is ok. 25 guests, its a mixtape bro. thats standard. Wayne didn't even rap on some D5 tracks and he is the mixtape king!

    outubro 2013
  • ThisIsShady

    lmfao nigga really signed with ymcmb

    outubro 2013
  • Yeah_Brah

    lol, 19 songs, only 3 solo songs and 25 guests.

    outubro 2013
  • JinyRebel

    #OKE DOPE AS FUCK.. Mixtape sounds like Album..

    outubro 2013
  • GunnarKMH

    @kam4z B.I.G. no doubt

    outubro 2013
  • GunnarKMH

    OKE is some high quality shit for a mixtape

    outubro 2013
  • RussellChap

    I like the '60s Freakbeat band The Game.

    outubro 2013
  • WEEDcake

    OKE is more than oke, good shit

    outubro 2013
  • scoby_2010

    GTA 5 - Love cruising with Ali Bomaye

    outubro 2013