Caixa de mensagens

Deixe um comentário. Faça login na Last.fm ou cadastre-se agora (é gratuito).
  • themusicaddict

    it ain't a fake beat.

    janeiro 2014
  • a_spaceman

    I still prefer the fake version to the one that Q-Tip produced... better than anything on Yeezus.

    junho 2013
  • lammot

    http://soundcloud.com/dopedrops/kanye-west-mamas-boyfriend

    junho 2013
  • a_spaceman

    still the shit

    junho 2012
  • newage08

    despite it being a fake, still on repeat. [3]

    dezembro 2011
  • alexleRouge

    I prefer the version with John Legend.

    julho 2011
  • rodakk

    despite it being a fake, still on repeat. [2]

    julho 2011
  • Genuma

    can't get over the production on this. got damn!

    junho 2011
  • bbomb2333

    the producer got old kanye down to the tee. but that said, kanye's beat is probably gonna be sick too.

    junho 2011
  • blackie-baby

    <3

    junho 2011
  • xephyrous

    this song is so good geez. i'm pretty disappointed that it's "fake" but whatever i'll still listen to it. the beat and subject matter/chorus/style remind me of fat tony's nigga u ain't fat. anyone else see it? http://www.youtube.com/watch?v=BSMD4G3szw8

    junho 2011
  • R0b0hobo

    what a strange twist

    junho 2011
  • chibixleon

    this is a sick beat even though it's fake!

    junho 2011
  • I_LOVE_DONUTS

    yeah, fake mix. Too good to be true. Kanye is too "stadium status" now to make soulful beats -_-

    junho 2011
  • electrosonic

    it all makes sense now. his first good track since golddigger times and it ain't off his universal music inducted seed. god forbid to unleash an upbeat song.

    junho 2011
  • iTai1994

    now it's being said that this is just a fake mix and not the official version [2] :S

    junho 2011
  • jmj540

    lol now it's being said that this is just a fake mix and not the official version. If I was Kanye, I would be claiming this for myself.

    junho 2011
  • IJsthee

    http://t.co/NB301yu

    junho 2011
  • jmj540

    It's been reported that Q-Tip produced this, dude really delivered.

    junho 2011
  • Mistah_BH

    very cool

    junho 2011
  • annyong

    YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE THIS FUCKING BEEEEEEEEEEEEEEEEEEAT OOOOOOOOOOH MYYYYYYYYYYYYYYYYY GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOD

    junho 2011
  • mznicolee84

    college dropout bonus track much? i ain't mad

    junho 2011
  • spiderone27

    Really cool!

    junho 2011
  • DamnForeignKid

    AWLRIGHT CHEW NIGGAS

    junho 2011
  • iTai1994

    Kanye > it's never gets boring listening to him.

    junho 2011
  • LC-Intelligent

    old Kanye's back. me likey. [2]

    junho 2011
  • rodakk

    old Kanye's back. me likey.

    junho 2011
  • kwelity

    Kanye explores the intricacies of the oedipus complex [2] eesh

    junho 2011
  • gomezfx

    n_n

    junho 2011
  • _likepapercuts

    hng.

    junho 2011
  • helloimjoshua

    hilarious. i really like it.

    junho 2011
  • whitecollarboy_

    here's to hoping the new album is a throwback to the old sound

    junho 2011
  • sstevee

    this man's a genius

    junho 2011
  • young_wives

    wow

    junho 2011
  • WeHaveExplosive

    This one's fun!

    junho 2011
  • spindashing

    soulful Kanye.

    junho 2011
  • SidTheKidd

    Yeah, this is definitely that College Dropout feel..

    junho 2011
  • woojae

    this is some college dropout shit. love this mufuckin beat

    junho 2011
  • critikal025

    he brought it back to Late Registration

    junho 2011