we hate oli sykes (and BMTH)

Associar-se Recomendar

59 membros| 128 mensagens

Líderes: Ninguém! (Quer se candidatar ao cargo de líder? Consulte nossa seção de ajuda aos grupos para saber o que você pode fazer.)
Política de associação: Aberta
Criado em: 16 Out 2007
Descrição:
oli sykes ia freaking retard.

myspace ruined the music industry by letting musicians as talentless and boring as bring me the horizon. and giving this poor human being exposure.

he deserves...

oli sykes ia freaking retard.

myspace ruined the music industry by letting musicians as talentless and boring as bring me the horizon. and giving this poor human being exposure.

he deserves to be shot for everything he takes advantage of.

in recent interviews he can not state 1 band that influences him. fans of bmth know no other good bands either, only liking the band due to 'oli sykes is liek omg hot'.

that isnt the reason you like music. thats the reason youre a scene whore.

oli fails at life, and so does his smug excuse for band.

if you hate oli, and bmth, stand proud in this group.

Últimos posts

Ver todos

Principais artistas da semana

Caixa de mensagens

Deixe um comentário. Faça login na Last.fm ou registre-se.
  • baphometansari

    i hate oli . he gv deathcore is bad name . i dnt understnd dere music lol .dey r confusd bout dere genre lol . music need talent not luks ..respct music

    23 Nov 2010 Responder
  • Maaaaarten

    Seriously, I understand that not everyone listens to the same kind of music, but calling someone a 'freaking retard' or that this person deserves to be shot because he/she is talentless is ridiculous and immature.

    15 Nov 2010 Responder
  • KrossPoison

    meh, he's a tit alright, but i'd rather have someone like him running round than justin bieber.

    10 Set 2010 Responder
  • RosesOfTomorrow

    beatiful girls love him :(

    28 Ago 2010 Responder
  • AdmiralAxtell

    Sucker of Satan's cock DIE!

    19 Ago 2010 Responder
  • WrathUponMyself

    You are the nazis of music

    7 Ago 2010 Responder
  • DESTRUCToSELF

    To everyone trying to support oli and bmth with "i hate all you!!!": you make me facepalm multiple times. Get those kids beers. Then take it back and beat the fuck out of them with it. People that can't even defend something they like that has any solid ground should just be burned at the stake like all the other scum of this earth.

    28 Jul 2010 Responder
  • TrashFrog

    Oli Sykes is the Justin Bieber of Metal [3]

    23 Jul 2010 Responder
  • Joshuaheavy

    Oli sykes is the Justin Bieber of metal , both are the biggest faggots on earth

    26 Jun 2010 Responder
  • KaeroO

    what are you talking about? I love oli sykes.

    23 Jun 2010 Responder
  • ValasVixson

    SceneySykes how can wearing girl pants and cutting your hair all dumb like be indivduality? Cuz when I go to school I see a lot of guys dressed like that and pretty much all the high school bands around my town are like that so how is that individuality? I don't think people really want to wear girl pants or wear eyeliner to "express themselves". They usually do it cuz its cool or it pisses their parents off or it gets them women or something. I dunno who the fuck Oli Skyes is or whatever his fuckin name is but im sure he is a sucker of satan's cock bowing down to the music business fuckin him in his pretty little bitch mouth cuz hes probably a worthless piece of shit. There is no "individuals" like him at all hes just another walking, breathing, sucking damnation of a human being. But like this long ass shout means anything anyways haha just killin time. people are just retarded I think that sums it up wuite nice haha

    19 Jun 2010 Responder
  • Deehhhhhhhh

    I hate all you!!! ¬¬ because you hates Olii ¬¬ And he is a good screamer ¬¬ ¬¬ Fuck You All ¬¬

    13 Jun 2010 Responder
  • SceneySykes

    Fuck you cunt. Oli Sykes is fucking amazing in so many ways and you're pathetic. You're grammar is terrible to I might add. Oli is in a well known band and you're sitting on your fat virgin arse blogging about how much you hate someone you don't even know. Fer sure, you're mentally challenged, so go cut yourself you jeleous cunt. And having a go at people who dress a certain way, in this case scene whores, aperantly individuality is frowned down upon in this forum, I'd rather be a scene whore than some dumb fuck who is so bored and fucked up that they have nothing better to do than vent there jelousy on last.fm, seriously dude, hurry up and die already, do us ALL a favour. Cheers you twat.

    8 Jun 2010 Responder
  • parentalhater

    fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck U ALL!!!!!!!!!!

    6 Jun 2010 Responder
  • D3MONICTROLL

    FUCK THIS KID AND FUCK THIS BAND. Omggg, every fuckign sceney cunt bitch is so obsessed with his gay self. "deathcore" IS GAY! That's what faggot scene pussies say. Deathhhh metalllll. Fuckigng chelsea grin, carnifex, decapitated, cattle decapitation, fuckinggggggg oceano. They're reallllll shit. PLUS, Oli's faggot ass tried to kill himself, AND FAILLEDDDD. HOW THE FUCKKK DO YOU FAIL AT THAT!? sadkugalwdfugsl HOMO!

    3 Jun 2010 Responder
  • sweatbloodtears

    Anal Cunt in Unique Artists to this group - now THEY are a real band

    30 Mai 2010 Responder
  • snuif09

    yea dont talk shit about the chart seeing you listen to almost every other "br00t4l" emo band so shut it please

    9 Mai 2010 Responder
  • LogoDesigner

    fuck 'em all

    7 Mai 2010 Responder
  • DeathAkerfeldt

    oli that fucking faggot doesnt eat meat, how can he call himself true metal 0_o

    6 Mai 2010 Responder
  • snuif09

    i saw the weekly top artist and i lol'ed lady gaga,panic at the disco,fall out boy,a7x seriously thats fucking emo bmth sucks

    6 Mai 2010 Responder
  • Todas as 128 mensagens
Reproduzir tabela do grupo

Novos membros (59)

Ver todos os membros

Atividade recente