Norway (Norge) » Discussões

Hvem er dere?

• brusboks disse...
    • Usuário
    • Ago 21 2006, 22h26
    feit som en fiskebolle.

jeg er en brusboks. drikk meg.
  • Dette er meg.

26 år gammel kommende romfarer. Trives veldig godt på museum, så lenge det er frisk luft der. Bruker mye tid på alskens prosjekter. Prøver å unngå skilpadder så godt som mulig, da mitt forrige møte med et slikt vesen ble noe absurd. Ellers kan jeg se litt av sjøen her jeg bor, men ville gjerne sett mer av den.

• aeary disse...
    • Usuário
    • Ago 22 2006, 7h15
    Stian.
    25 år.
    Drammen.

Glad i kaffe.
    Og musikk.
    Selvfølgelig.

• stortset disse...
    • Usuário
    • Ago 27 2006, 22h10
    KjellA
    16, snart 17 =D
    Levanger - Nord-Trøndelag

Liker alle typer musikk, spørs på humøret

går enda skole =(

• Hm.

Hilde heter jeg, og jeg går på konserter med brusboks, faktisk. Ellers er jeg 18 år og bosatt midt ut på bondelandet med en times busstur ifra Oslo.

Takk for seg.

Les temps sont durs pour les rêveurs.
    • brusboks disse...
    • Usuário
    • Ago 28 2006, 9h40
    men nå er det en stund siden. må finne en kul konsert å gå på snart igjen, ikke sant Hilde?

hm. får sjekke rockefeller.no 8)

• jepp, det må vi! skulle ikke være noe problem.

Les temps sont durs pour les rêveurs.
  • Meg

Jeg er straks 17 år gammel.

Går på Allmenn VK1.

Liker Progressiv musikk.

• [Usuário excluído] disse...
    • Usuário
    • Set 21 2006, 14h17
    dere kommer nok ikke til å dro det, men jaok. ^_^
    jeg er 14 år og bor i akershus et sted. Detaljer nei takk. Jeg bor ved Oslofjorden da, det kan jeg si. Vi har egen strand osv.
    Jeg går, som du kanskje gjettet, på ungdomsskolen. har gode karakterer, og sater på medier & kommunikasjon på Videregående. spiller tennis på fritiden, er en nintendo-nerd og leser gjerne tegneserier.

musikk jeg hører på er mye.
    Coldplay, Keane, Röyksopp, Ugress, Ralph Myerz And The Jack Herren Band, Kings Of Convenience, a-ha, Madrugada, gåte, Turboneger, Evanescence, Kaizers Orchestra, AIR, Caesars Palace, HIM, Eva Cassidy, Nightwish, James Blunt, Katie Melua, Magnet, Mew, Muse, Norah Jones, The Corrs, musikk fra spillene Tales of Symphonia (til Nintendo GameCube) og Phoenix Wright (til Nintendo DS).

• Usuário
    • Set 21 2006, 15h32
    Rikke
    Seksten år
    Fra Stavanger
    Går på vg1, Media og Kommunikasjon

Musikk er stort sett Industrial/EBM, elekronisk, rock og litt metall.
    Som Ayria, Neuroticfish, BlutEngel, Placebo, The Faint, Lacuna Coil, Wolfsheim, Jack Off Jill, Rob Zombie, The Prodigy, Kidney Thieves, The Birthday Massacre og lignende.

• Larsop86 disse...
    • Usuário
    • Set 22 2006, 0h29
    Heter Lars , er 20,5 (21 i februar), er fra skien , gjør ikke allverdens nå om dagen , venter på jeg skal inn i militæret neste uke , skal dimme og jobbe et år isteden ,begynne med studier igjen neste høst

ser mye film og hører veldig mye på musikk (metall)

• Rarcoan disse...
    • Usuário
    • Out 12 2006, 1h54
    Heter Einar, er 17 og er fra Akershus. Gjør ikke en dritt om dagen, hører for det meste på metal og litt punk. Mine interesser er anime, PC, og så liker jeg å lære nye språk.

• Ulvy disse...
    • Usuário
    • Out 12 2006, 4h39
    Jeg heter Katrina,25 år,Moskva,Russland

Lilla datter (4 år)
    Luftfarten
    Og forløpet en musikk,svensk death metal,norsk black metal,gothic,industrial,hardcore...
    Det er betydninger av livet idag,vet ikke hva ville være i morgen,haha!

• Jeg heter Adrian, 16 år gammel og kommer fra Lillehammer. Jeg går allmenn og er glad i bla. Dream Evil, Helloween, Dionysus, Nightwish, Sonata Arctica, Luca Turilli, Stratovarius... osv... se i profilen for mer. Men jeg henger meg opp i et band om gangen, så nå er det mest dream evil for tida!
    Fleste av favorittbandene mine er fra Svergie ~ :3

"Each morning when I awake, I experience again a supreme pleasure - that of being Salvador Dali. "
    - Salvador Dali
    • Usuário
    • Out 13 2006, 21h22
    Er 16 år og bor i nærheten av oslo..går allmenn. har vært interessert i musikk så lenge jeg kan huske, selv om jeg har hørt på en del dårlig musikk opp igjennom tidene.. nå går det for det meste i the hives, the strokes, kaizers orchestra, bigbang og sånn der...!

• Usuário
    • Out 15 2006, 23h35
    Jeg går siste året på vidregående.

Bruker fritiden min på musikk, bøker og venner.

Om et par år begynner jeg mest sannsynelig på UIO.

• Cruzor disse...
    • Usuário
    • Out 19 2006, 15h16
    Hete Roar, går andre året på videregående, almenn. Bor i Molde, bruke mykje av tida på musikk, venna og litt spill.
    Når det kommer til musikken, så blir det mye forskjellig men en del black metal.

• Subtacto disse...
    • Usuário
    • Nov 4 2006, 2h05
    Per-Helge her, 42 år ung, alenepappa til 3 (7,9,og 10), bor utenfor Oslo, men er opprinnelig nordfra, har imidlertid bodd 19 år i Oslo mot 17 i fødebyen, så hvor jeg egentlig er fra er et annet spørsmål...

Liker all slags musikk, klassisk, metal, electronica, rock, blues, pop... bare det er bra! Hovedsaklig går det vel mest i lytt tyngre rock.

Er initiativtaker til en ny festival i Oslo neste sommer, Subtacto, pluss at jeg arrangerer månedlige progrock-konserter i Oslo.

• Marte fra selveste Larvik by.
    17 år
    Glad i musikk
    Går for det meste i power metal, classic rock, progressive rock og god norsk rock ;D

I've been Tulled
    • trorduja disse...
    • Usuário
    • Nov 9 2006, 1h50
    Einar. Kommer egentlig fra Stavanger/Sola. Bor i Trondheim fordi NTNU ligger der. Studerer noenlunde flittig. Hører på musikk mesteparten av tiden. Musikksmaken kan du sjekke på profilen min. Den er bra.

• Meg
    Heter Henrik, er 16 år. Går på skole og alt jeg gjør på skolen for tida er å rusle rundt fra forum til forum, og likevel har jeg over gjennomsnittet i karakterer. slækt.
    Jeg hører altfor mye på musikk, nesten 24/7, på ungdomskolen ble mp3spillern min inndratt pga det.. flere ganger.
    Bor i Tønsberg og har håp om å bli ett eller annet innen data eller idrett.
    Glad i å stå på snowboard og spille fotball, men nå som det har blitt vinter så skal jeg jo selvfølgelig til Kenya (nooooo). Mange synes sikkert det høres morsomt ut, men jeg syns ikke det.

• meg altså...

heite Lise-Linn ikkje d finaste navnet i vera, men nåkken må no heite d og... kjem frå bergensområdet... går siste året på ungdomsskulen... høre og spele musikke døgnet rundt... syng omtrent heile tia nåkke lærarane e litt lei... spelle gitar og syng i band... har alltid vert interresert i musikk:) blitt opdratt innenfor musikk av to eldre brødre så har vokst opp på guns n' roses og metallica:) fin fin oppvekst

Chew your meat up for you
    Pass it back and forth
    In a passionate kiss
    From my mouth to yours
    I like you
    • Usuário
    • Nov 18 2006, 18h43
    Jeg heter Arthur/Monica,er snart 18,går på medier og tar bilder og liker tegning og cola og hunder og har en oransje katt og røde sko og har planer om å bli professor i schizofreni

• erdnis disse...
    • Usuário
    • Nov 19 2006, 14h50
    morn morn...22 år jeg, studerer spesial pedagogikk på blindern...men uansett hvor lenge jeg blir i oslo, så er jeg alltid en måssekråke..!

..So fucking special..
    • brusboks disse...
    • Usuário
    • Nov 19 2006, 18h04
    oi, da vanker du i samme hus (Helga Eng) som meg som går lærerutdannelse ^^

Usuários anônimos não podem postar mensagens. É preciso fazer login ou criar uma conta para postar nos fóruns.