Norway (Norge) » Discussões

Hvem er dere?

• Jeg er ei jente på 21 år fra Brasil. Jeg bodde i Norge for 3 år siden som utvekslingsstudent og bare elsker dette landet! haha Jeg studerer språkvitenskap og litteratur her i Brasil og trives meg veldig godt, selv om jeg vil dra tilbake til Norge så raskt som mulig:-)

• Jeg studerer norsk i Polen

• 22 år gamel stavangerjente, som for tiden er bosatt i kristiansand. studerer markedsføring ved BI. Har en meget allsidig musikksmak, og liker stort sett noe innenfor hver sjanger :-)

Foruten musikk er jeg intressert i foto, mote, film og tv :-)

• 37 år gammel Drammens gutt (ja, jeg har vansklig for å "vokse opp" ;) som digger musikk om jeg er på jobb eller i fritiden. Bøker, filmer, PC, trening og MYE reising makes me happy!

Jobber som salgs sjef for asia for et firma i oljebransjen, mye på farten.

• Randgrid disse...
    • Usuário
    • Out 30 2010, 13h51
    20 år gammel tøtte fra Bergen på vei til å bli elektriker. Bor litt utafor sentrum for øyeblikket og da er musikk en fin måte å slå i hjel reisetiden hver dag. Ellers har jeg en sterk interesse for bøker, film og trening. Det er jo også obligatorisk med god musikk for å få noen reell effekt av treningen.

• jeg er ylva.

Gaga stole my look, I swear.
  • Jeg er Snorre og jeg er en klisjé

Growing up in Ohio.
    Was just planning to get out
    -Jim Jarmusch
  • Hei :) Jeg er ei 17 år gammel jente fra Tyskland. Jeg snakker veldig slett norsk, unnskyld! Da jeg elsker Norge. Landskapet er meget vakker og musikken er topp!
    Jeg reiser til Norge i år, jeg gleder meg ♥

come on baby, we ain't gonna live forever!
  • Jente på 21 år, utdannet hudpleier og holder til i Akerhus. Opprinnelig fra Oslo. Glad i historie, så derfor er planen å bli historiker i tillegg til utdannelsen innen hudpleie. Veldig glad i musikk, bøker, film (skrekk, thriller, sci-fi) samt å diskutere. :)

• Uhm, jeg er fra Kristiansand, skole er vel det, det går i selv om motivasjonen ikke alltid er på topp. Bruker det meste av fritiden på musikk, lesing og en gang i blant være med folk.. xD Er ikke helt komfortabel der.:P Men de jeg kommer godt overens med er det ikke noe problem med, er bare at det er så få av dem.
    Er ikke akkurat så mange her som har den store kjærligheten og interessen for blant annet Manic Street Preachers her.. :P

• Theablo disse...
    • Usuário
    • Jul 7 2011, 16h20
    Jeg jobber som eiendomsagent og selger ferieboliger i Sør-Frankrike, og som den nerden jeg er så jobber jeg også som applikasjonsoversetter. Noe som innebærer oversettelse av iPhone/Android-applikasjoner.

• EliseSH disse...
    • Usuário
    • Jul 7 2011, 19h39
    Jeg er Elise, en gammel kattedame in the making.
    For øyeblikket er jeg bare en jente med to katter, men jeg jobber med saken.
    Blir en senior på high school i California i September.
    Jeg synes trekkspill er det kuleste instrumentet noen sinne og jeg er veldig glad i iste.

Usuários anônimos não podem postar mensagens. É preciso fazer login ou criar uma conta para postar nos fóruns.