Norway (Norge) » Discussões

Hvem er dere?

• Hvem er dere?

Kom igjen da, folkens! Snakk litt!

Jeg er litteraturstudent i Oslo, har blant annet interesse for film, musikk og litteratur, og liker å være sosial og ute på ting i byen.

Hvem er dere?

Tempter, tempting, tempt me. Molest me. You know that I'll submit.
    • ejvestre disse...
    • Usuário
    • Ago 29 2005, 15h36
    jeg hører på musikk dagen lang mens jeg tjener penger til livets opphold som programmerer. Og jeg audioscrobbler fordi den eldste sønnen min syntes det var en god idé. Og det er det jo :-)

• Jeg snublet helt tilfeldig over audioscrobbler, og syns det var en morsom måte å bli kjent med folk på samtidig som man får masse musikktips :)

Tempter, tempting, tempt me. Molest me. You know that I'll submit.
    • vidarino disse...
    • Usuário
    • Ago 29 2005, 17h20
    Jeg er også såpass heldig(?) at jeg jobber som programmerer og med data og internett generelt, med hjemmekontor, så jeg kan også høre på musikk så mye jeg vil, stort sett.

Fikk tips om Audioscrobbler av en nett-bekjent, og har omsider, etter et langt opphold (uten at jeg helt vet hvorfor), begynt å fylle på musikk-profilen min igjen. Har siden funnet mange nye band som jeg ellers aldri hadde hørt om, så jeg er strålende fornøyd. :)

Har forøvrig også laget LastFMProxy (reklame, reklame). Det er et program som gjør at du kan bruke et hvilket som helst mp3-avspillingsprogram for å høre på radioen her. Du slipper m.a.o. å bruke last.fm sin offisielle "player", som dessverre en del personer har problemer med å få til å funke.

Ellers har jeg samboer og en liten knert på snart 2 år, og venter en til (ukjent kjønn foreløpig) litt utpå nyåret. Så da spørs det hvor mye musikk man rekker å høre på. ;)

Tune in to the last.fm radio with any player: LastFMProxy
    Editado por vidarino em Ago 29 2005, 18h47
  • Re: Hvem er dere?

Jeg er en koselig liten gutt på 14 år.