Norway (Norge) » Discussões

Forced Listening Thread

• Andersph disse...
    • Usuário
    • Mai 13 2007, 21h12

Forced Listening Thread

Stjelt fra et annet forum.

Reglene er:
    " At the end of this post I will put a song. the next person after me will listen to this song via the magic of p2p technology, legal download, mp3 shopping, whatever floats your boat, and give it a rating out of 10. Having given this rating, they will suggest a track of their own. The next person who wants to take part in the game will listen to their suggestion, review, and suggest their own, and so forth. The purpose is to help people discover new bands by forcing your musical taste brutally on to others and then having indignant arguments when they give your favourite song ever 2/10.

Don't suggest a track without reviewing the last track suggested."

Ok her er min

And the Lord said unto John; "Come forth and receive eternal life." But John came fifth and won a toaster.
  • Dream Theater - Pull Me Under :D Jævlig bra låt!!
    Jeg skal på DT i spektrum 29. sep!! yahoo!
    10/10

Norther - Frozen

• Andersph disse...
    • Usuário
    • Mai 14 2007, 13h48
    Veldig bra sang. Har ikke mer å si om den 9.5/10

OK vet ikke om dere syntes denne er bra:
    Kamelot ft. Shagrath - march of Mephisto
    [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=0gnFbwRmkc4&mode=related&search=[/youtube]

And the Lord said unto John; "Come forth and receive eternal life." But John came fifth and won a toaster.
  • 7/10. Vokalen trekker litt ned, ellers ganske bra.

Annihilator - Alison Hell

• 10/10. Annihilator var da mye bedre før.

Accept - Balls to the wall

Og det er det stora, og det er det glupa, at merket det stend, um mannen han stupa.
  • 9/10. Veldig tøffe riff osv., men savner en skikkelig gitarsolo.

Testament - Trial by Fire

• Fet sang, 8/10

Thunderstone - Tool of the Devil

• Liker bassen på førsten der, fet lyd. Liker ikke vokalisten helt. De får ikke gitaren fram ordentlig slik at du får den fine metal lyden, men av det jeg hører av riffet er det veldig bra. Ikke for vanskelig og ikke for lett. Soloen høres fin ut, men så kommer vi tilbake til han jævla vokalisten.

6.5/10

Minus for vokalisten

• hi2ufriend said:
    De får ikke gitaren fram ordentlig slik at du får den fine metal lyden

Jeg får den lydsettingen helt prefekt fram her. Men så er det jo tross alt spilt fra youtube så ikke forvent allverdens. enig på vokalen :P

OT:
    Stilig låt, men måtte stille endel på mixern her for å få fram gitaren bedre.
    bra bass
    ikke beste låt av Uriah, litt kjedelig i lengden den der, men 7/10, han er jo kongen innen sjangeren. :)

Next up: Kreator - Phobia

• trorduja disse...
    • Usuário
    • Mai 22 2007, 17h28
    Jeg er ikke stor-fan av metal. Noe er helt ok. Denne sangen var middelmådig. Litt kul musikk. Kjedelig mangel på gutarsolo. Dårlig vokal imo. 3/10

Nå over til noe som ikke er metal. Kaada/Patton fremfører "The Cloroform Theme" av Cloroform sammen med de øvrige musikantene i Cloroform.

• [Usuário excluído] disse...
    • Usuário
    • Mai 22 2007, 19h15
    minner veldig om fantômas. må være de samme medlemene ellerno?

8/10 sier jeg. litt kjedlig, men digg musikk. bra spillt osv.

• 10/10. Kanskje favorittsangen min av Metallica. Kult med bassen i starten. Veldig bra ellers også.

Litt blues:
    Stevie Ray Vaughan and Double Trouble - Pride and Joy
    http://www.youtube.com/watch?v=tJWF2FGuSWg&mode=related&search=

• Er ikke så glad i blues, men dårlig er det der så absolutt ikke. 7/10

Chicane - Saltwater

• Magkri disse...
    • Usuário
    • Mai 23 2007, 16h22
    Det var egentlig litt ille. Jeg liker på ingen måte sånn musikk. Begynnelsen var grei, og det hadde vært helt greit hvis den hadde fortsatt i den stilen helt ut, men den gjorde uheldigvis ikke det.

2/10

The Raconteurs - Level

God is a Guitar - Join us in our quest for world domination
  • 8/10

Nå ble jeg positivt overrasket! Trodde The Racounters var et dårlig band, men dette var jo ganske bra. Det som trekker litt ned er den ekle keyboardlyden, og den stygge "synginga" i introen. Likte resten veldig godt.

Hans Rotmo - Fire fine lænestola

• 3/10

Ikke helt min type musikk.. Og starten var helt forferdelig! Ble heldigvis bedre litt utover..

Disturbed - Hell

• Andersph disse...
    • Usuário
    • Mai 24 2007, 19h45
    Liker det jeg hører:P
    10/10

Freedom Call - Warriors

• 0/10, minner meg altfor mye om wow. hørte på det der når jeg spilte det, og får grøsniger av å høre på de samme låtene.. o_O

Karnivool - Lifelike

• Lambique disse...
    • Usuário
    • Mai 31 2007, 8h44
    Det er ikke det slags jeg normalt liker å hører på, men det var ikke dårligt alls (*). Allikevel trur jeg ikke at jeg kommer til å høre på det frivillig =) 6/10

(*) Kan man si "alls" på norsk? Jeg er svenskstudent...

Steely Dan - Janie Runaway & Josie

• wom-bat disse...
    • Assinante
    • Mai 31 2007, 9h56
    Ikke den beste av Steely Dan, men 7/10.

Her er noen andre gamlinger. Grateful Dead - Sugar Magnolia.

Sommerlåt.

Videoen er visstnok et studentprosjekt og har ingenting med Grateful Dead å gjøre.

• Lambique disse...
    • Usuário
    • Jun 2 2007, 7h49
    Mye bra, synes jeg: 8/10.

dEUS - Suds & Soda

belgisk kultur

• Kanuca disse...
    • Usuário
    • Jun 2 2007, 13h02
    5/10

Ikke akkurat min musikk xD
    Ellers litt kjedelig. Ikke verdens beste vokal og elendig video.

Dårlig kvalitet =S

• 1/10 (0/10 dersom det går). Kjedeligste jeg har hørt på lenge.

Queen - Keep Yourself Alive

• Andersph disse...
    • Usuário
    • Jun 2 2007, 21h53
    Syntes dette var en middels sang, ble kulere etterhvert syntes jeg. 6/10

Hammerfall - Blood Bound

• 8/10

Nok en gang positivt overrasket. Det eneste som trekker litt ned er vokalen.

King Crimson - 21st Century Schizoid Man

Usuários anônimos não podem postar mensagens. É preciso fazer login ou criar uma conta para postar nos fóruns.