Norway (Norge) » Discussões

Noen artister som synger på norsk?

• Noen artister som synger på norsk?

Hei! Kan dere hjelpe meg? Jeg har oppdaget at det er veldig vanskelig å finne norske musikere som synger på norsk. Jeg mener, det finnes flere metal- og folkmusikkartister men jeg søker etter noe mer... mainstream?

• EliseSH disse...
    • Usuário
    • Dez 23 2011, 16h09
    Kaizers Orchestra er vel ganske mainstream da.

• aivind_ disse...
    • Usuário
    • Dez 28 2011, 15h02
    Vamp? De har flere bra sanger: Månemannen, Nok Ein Sang Om Havet, Siste Stikk, Tir n'a Noir og Amanda for å nevne noen.

Og så Kaizers Orchestra, så klart. :]

Metropolis watches and thoughfully smiles, she's taken you to your home...
    • Admirali disse...
    • Usuário
    • Dez 29 2011, 23h46
    Dette er vel ikke mainstream, men det er et band som synger på norsk. Anbefaler det på det høyeste: Johndoe

• Skritex disse...
    • Usuário
    • Mar 1 2012, 23h03
    Har selv vært på Kaizers konsert og skal i morgen, jeg vil anbefale dem på det sterkeste!Hjerteknuser

• Kan vel trygd anbefale Ljungblut, Tôg, John Olav Nilsen & Gjengen, Lars Vaular, Fjorden Baby, Oslo Ess, Honningbarna, Casiokids, Dødt Løp, Seigmen, Razika, Kråkesølv, Gatas Parlament, Sirkus Eliassen, Siri Nilsen og Bendik blant annet.

• Diztrex disse...
    • Usuário
    • Mar 4 2012, 19h10
    Sputnik eller DDE x ) jeg har egentlig ikke noe gode forslag med tanke på at du har utelukket metal sjangere ; )

• Greensak disse...
    • Usuário
    • Mar 27 2012, 0h29
    Kan anbefale at du og andre interesserte sjekker ut Ørkenkjøtt. Er mer i alternativ rock-kategorien, men også litt hardere innslag. Større nedslagsfelt enn de aller fleste litt tyngre band, så det er mulig du finner noe mainstream i en eksperimentel mix. - Et annerledes band med tekster på norsk! :)

Hør f.eks på spotify: http://open.spotify.com/album/5UHMJ2XXaylRQQ0mXCpBlD

• Isengard, Trollfest, Glittertind osv.

• How2 disse...
    • Assinante
    • Abr 12 2012, 12h09
    Folk og Røvere

• Miibi disse...
    • Usuário
    • Abr 15 2012, 16h03
    Burzum ;)

• Miibi disse...
    • Usuário
    • Abr 15 2012, 16h03
    Burzum ;)

• Miibi disse...
    • Usuário
    • Abr 15 2012, 16h03

Usuários anônimos não podem postar mensagens. É preciso fazer login ou criar uma conta para postar nos fóruns.