Norway (Norge) » Discussões

Hva hørte du på da du var 14?

• yaxx disse...
    • Usuário
    • Nov 2 2008, 16h07
    Jeg fant nettopp mine Yabba Dabba Dance CD'er fra 94... Flaut dårlig musikk! 2 Unlimited, Corona, Scatman John......
    Og så Aerosmith, AC/DC, Oasis, Dog Eat Dog, Greenday, Nirvana og Offspring!

God is dead - you're on your own, mate! Relax though, and pull that stick out of your ass. Everything is gonna be fine, just stop fighting over that last piece of cake. Yeah OK, I'll have it....thanks
    • [Usuário excluído] disse...
    • Usuário
    • Nov 2 2008, 17h38
    Jeg husker ikke alt men på den tiden tror jeg det gikk mest i Oasis faktisk + fjortis musikk jeg ikke engang husker navnet på nå lengre.

• Usuário
    • Dez 29 2008, 20h24
    hmm, var i den alderen jeg forandra totalt musikksmak. (eller med andre ord fikk musikksmak).
    Jeg gikk ifra listepop til rock og metal :)
    Når jeg var 14 var første gang jeg hørte et Tristania album. Så fant jeg Pink Floyd, AC/DC, Guns N Roses og the Sins of Thy Beloved. Det er bare AC/DC jeg ikke lenger hører på av disse :)

Klarer ikke huske om det var noe mer jeg hørte på som 14 :)

• 2plus2 disse...
    • Usuário
    • Dez 29 2008, 22h48
    Når jeg var fjorten var det 97'. Da gikk det nok mest i Spice Girls, Chumbawamba, LeAnn Rimes (var bra forelsket i henne og låten som kommer på slutten av Con-Air :P ), Puff Daddy, The Cardigans også litt Aqua vil jeg tippe :P De var liksom ikke til å unngås.
    Jeg mislikte Hanson da, godt var det. Kan holde hode hevet nå, ikke mange som kan det, haha.

Give me life
    Give me pain
    Give me myself again..
  • Vel...jeg er 14 nå...jeg hører på dimmu, satyricon, bodom, slipknot, mu chemical romance, paramore, amon amarth, og masse rart...xD

• Usuário
    • Dez 30 2008, 15h36
    Siden jeg er fjorten nå, så ser man jo selv hvilke band jeg liker. Det går altså mest i metal, gothic og industrial.
    Metallica, Lacrimosa, Slipknot, Children of bodom, Within Temptation, Evanescence... Sopor Aeternus er jo fint. Og masse masse mer.

• Masse crap som jeg ikke hører på nå!

• Acuvi disse...
    • Usuário
    • Jan 3 2009, 11h47
    masse dritt! husker ikke hva en gang.. men husker at jeg hørte mye på "from sarah with love". fin sang igrunn : )

• Öö hmm............ Eminem, Nirvana & Ripsipiirakka !

• Blink-182, Sum 41, Millencolin, Funeral for a Friend, Deep Purple, Led Zeppelin og sånt =D Hører faktisk av og til fortsatt på det. Led Zeppelin og Deep Purple er fortsatt favoritter, og Blink 182 blir man aldri lei av=)

Just like anything, to sing is a state of mind.
  • Millencolin, NOFX, Offspring og den røra der. Har fortsatt Millencolin-autografene hengende på veggen

• Usuário
    • Mar 17 2009, 16h48
    Green Day, SOAD, Lostprophets, HIM, og litt forskjellig andre punk, rock og metal band. Var i den perioden jeg slutta å høre på metal og gikk over til mer årntli' pønk

• Hørte vel stort sett bare på Limp Bizkit, Green Day og Eminem. Har endra musikksmak siden den gang ja

• Usuário
    • Abr 8 2009, 22h07
    bare punk omtrent ehhe. har blitt litt mer åpensinna nå for si det slikkkk

• snkupo disse...
    • Assinante
    • Abr 9 2009, 17h26
    På den tiden gikk det for det aller meste i Metallica, Metallica og mer Metallica. Også litt Ramones, da. Er fortsatt glad i dem :)

• Omtrent det samme som nå, bortsett fra de mest skjwarte bandene jeg hører på nå.

• Det var rundt da jeg gikk over fra rap/hip hop og trance til metal. Startet soft med Slipknot på den tiden.

Pain is inevitable; suffering is optional.
  • Bare sjekk profilen min...

• Irgnoam disse...
    • Usuário
    • Abr 28 2009, 16h53
    Hørte på det jeg hører på nå jeg. :)
    Er vel ikke så rart i og med at jeg fortsatt bare er 15.

• Usuário
    • Jul 22 2009, 18h57
    Vel... Jay-Z, Snoop Dogg, 50 Cent, UGK, sett inn stortsett alle rappere her.

Ja.. Forandra seg litt xD

• Usuário
    • Ago 24 2009, 20h40
    Du mener for to år sia? Tja, har i grunn ikke forandra seg så mye - En smule mer variert kanskje. Har oppdaga trip-hop etterpå som nå er en av favorittsjangerne mine.

• Usuário
    • Ago 28 2009, 22h27
    Rap D:

• Deeva74 disse...
    • Usuário
    • Set 29 2009, 12h38
    I 1988 hørte jeg mye på opptak fra 10 i skuddet på P2, men favorittene var vel Bon Jovi, Whitney Houston, Kylie og Michael Jackson...

• glances disse...
    • Usuário
    • Set 29 2009, 15h56
    Jeg er 14, så blir vel akkurat det jeg hører på nå. :b

• Bomfunk Mc's! og Limp Bizkit, Linkin Park, System of a Down... jeg hører jo fortsatt på dem, bare ikke like mye.

Usuários anônimos não podem postar mensagens. É preciso fazer login ou criar uma conta para postar nos fóruns.