Norway (Norge) » Discussões

Hva hørte du på da du var 14?

• Dullum disse...
    • Usuário
    • Set 27 2010, 16h48
    Da jeg var 14 var det Iron Maiden, KISS, Jimi Hendrix, Ozzy Osbourne, TNT og Turboneger som var bandene ^^

My signature was so cool, that it was removed due to political insurements.
  • Pink Floyd (takk pappa), Children of Bodom, Linkin Park, Sum 41, Def Leppard, Nightwish, Rammstein, Red Hot Chilipeppers, +++

• Når jeg var 14 så prøvde jeg mitt beste å være kvlt, you know. Var så kvlt at jeg hørte på band som ble lagd i ghettoen i Ukraina, true metal. Men årene har forandra meg, nå hører jeg mer på country og diverse sånn, men metal er fortsatt i mitt hjerte, samt denne ghetto metallen i fra Ukraina, den er fortsatt med meg, men den blir dog ikke hørt på så mye nå lenger. :p

• Da jeg var 14, fant jeg Dream Theater. Jeg er den dag i dag stor fan av alt Mike Portnoy har gjort.

In my hour of need, ha, no, you're not there. And though I reached out for you, wouldn't lend a hand.
  • PerSemb said:
    Hørte på metalcore ogsånt. Jeg drev å eksperimenterte med metalsjangere da egentlig. Band som Bullet For My Valentine, Trivium, Children Of Bodom, In Flames, System Of A Down, Lamb Of God, Pantera + Metallica, Megadeth, Slayer, Dream Theater osv. Mye moderne metal, men også noe mer "tradisjonell metal" som jeg starta først med når jeg starta å høre på Heavy Metal.

Haha, samme som meg, egentlig. Men jeg likte aldri core-sjangerne. Prøvde ut litt BFMV, men det ble litt for emo-ish. Hata Trivium, "stay metl" var budskapet. Prøvde ut litt Chimaira og Killswitch Engage. Metallica var vel heltene, men jeg var en smule utbrent på dem etter konserten.
    Hørte også litt på Bodom, men det var kun Everytime I Die det gikk i. Endte med å ha hørt sangen 464 ganger før Ipoden ikke ville mer. Også hørte jeg litt på Megadeth, men ikke like mye som nå.

In my hour of need, ha, no, you're not there. And though I reached out for you, wouldn't lend a hand.
  • DazDrummer said:
    Da jeg var 14, fant jeg Dream Theater. Jeg er den dag i dag stor fan av alt Mike Portnoy har gjort.

Synd at DT ikke vil ta han tilbake i bandet. ):

• HaraldUrKv said:
    Bare sjekk profilen min...

Haha, posta dette 26. april 2009, da jeg var fjorten. Musikksmaken min har endra seg en god del siden den gang. Jazz var for eksempel en sjanger jeg ikke hørte på i det hele tatt, nå er Miles Davis en av favorittartistene mine. Hvis dere ser under 'Before Reset' under 'About Me' til høyre på sida mi ser dere sånn noenlunde hva jeg hørte på da jeg var fjorten; mye soul, rock 'n' roll og 80-tallspop og rock.

• det er en stor forskjell fra da jeg var 14 til idag: Nightwish, Rancid, Ramones, Cradle of Filth, Korn hahah :P

• wthsrsly disse...
    • Usuário
    • Fev 23 2011, 16h58
    He, da kan jeg endelig poste her, jeg óg. Jeg tør påstå musikksmaken min ikke har endret seg sånn fryktelig mye på ett år, men den har ... uh, utviklet seg. Jeg er vel mer tolerant overfor flere typer genre i dag enn hva jeg tidligere var. Likte en del rock á la Linkin Park, Papa Roach, Metallica, Limp Bizkit and all that shizz før, noe jeg ikke er spesielt begeistret for nå (bortsett fra LP, de er bra uansett). Også syntes jeg at norsk musikk var way dårligere enn f. eks svensk musikk, en påstand jeg aldri ville kommet med nå.

Du sa: du vet, vi väntar på ingenting
    Du vet, ingenting väntar på oss
    • EliseSH disse...
    • Usuário
    • Abr 19 2011, 18h34
    Da jeg var 14 forgudet jeg Blink-182 og alt som hadde med Tom DeLonge og Mark Hoppus å gjøre (Travis Barker, err... not so much). Hørte også på Owl City, Green Day og jeg var overbevist om at My Chemical Romance var det beste bandet som noen gang hadde eksistert.
    Ew.

I denne perioden hørte jeg ikke på noe som hadde blitt utgitt før 90-tallet. Noe som er ganske annerledes idag, ettersom jeg elsker Jaques Brel og Judy Garland.

Når det gjelder band jeg fortsatt liker hørte jeg på Death Cab For Cutie og Arctic Monkeys. Var vel også på denne tiden jeg begynte å høre på Fleet Foxes og Arcade Fire.

Editado por EliseSH em Nov 18 2011, 14h27
  • Da jeg var 14 hørte jeg på norsk black metal. ;)

• Slipknot, In Flames, Killswitch Engage, System of A Down, Disturbed, Rammstein, Linkin Park, Ill Nino, Coal Chamber og mer. Ja, mainstream og til dels fjortissmusikk, egentlig.

• Gikk mest i pantera og sex pistols...

Ugh...

• My Chemical Romance
    Kan ikke akkurat si at jeg liker e så mye nå.

• andmik3 disse...
    • Assinante
    • Jun 3 2011, 21h34

@.M
    • GeirO2 disse...
    • Assinante
    • Out 18 2011, 5h21

Og ellers alt som kom ut i 1970:-)

• Bloodhoung Gang
    The Offsprings
    Bomfunk Mc's
    Linkin Park
    The Rasmus

Kort å greit mye møkk jeg ikke har interesse av lengre haha.

• Iskald92 disse...
    • Usuário
    • Out 27 2011, 11h52
    Hørte på:
    - Dimmu Borgir
    - Satyricon
    - Amon Amarth
    - Children of Bodom
    - Strapping Young Lad
    - Keep of Kalessin
    +++ men det var disse bandene jeg hørte mest på.

• Som 14-åring var vel da jeg startet min musikkinteresse med litt mainstream rockeband. Foo Fighters, RHCP, Springsteen etc. Rock var bra, resten var "homo"

I may be paranoid- but no android
  • Da jeg var 14 var jeg en kynisk drittunge og hørte på Metallica, Nightwish, Linkin Park og Evanescence. Vet ikke om jeg skal le eller gråte.

• Rabellah disse...
    • Usuário
    • Fev 7 2012, 0h07
    Gikk mye i Nirvana, Gunsen, Metallica, Led Zepplin og Pink Floyd. Det går det forsovist endel av ennå...

• Diztrex disse...
    • Usuário
    • Mar 4 2012, 19h08
    SlipKnot ! Jeg er fortsatt litt flau over det ...

Usuários anônimos não podem postar mensagens. É preciso fazer login ou criar uma conta para postar nos fóruns.