Norway (Norge) » Discussões

Vurder musikksmaken til personen over deg

• 2/10

Du forvirrer meg litt.. Eg ser band eg syns er fantastiske som Nirvana, Pink Floyd, The Smiths og Radiohead, men samtidig har The Cumshots ein ganske betydelig førsteplass, og du har musikk som Eminem, t.a.t.u og sum 41 på lista.....

Så eg skriker for eg har ingenting å si
    eg vil bare være, for eg har ingenting å bli.
    eg vil bare være, for eg har ingenting å gi
  • Oi! Sister from another mister! Det her er veldig morsomt. Jeg ser for meg at vi begge en gang satt i et klasserom på to forskjellige ungdomsskoler, tegnet neglene sorte med sprittusj og næret en dyp forakt for moderne populærmusikk mens vi ikke så ironien i at vi trodde vi var "alternative" fordi vi hørte på Led Zeppelin og Nirvana (ikke akkurat veldig underground). Vår musikalske likhet er rødrødrød, så jeg må bare understreke at dette ikke er dissing, det bare virker som om vi har veldig lik musikalsk bakgrunn.

Jeg liker så og si alt du hører på, men du får litt trekk for å være litt for safe i sjangerbredden.

8/10

Men det gjer så vondt når eg ler
  • Utgangspunktet: Very high
    Så går jeg gjennom lista og finner musikk jeg liker: Philter, This Will Destroy You, M83, Mogwai, Muse, deadmau5, Does It Offend You, Yeah?, 65days, The Prodigy, Explosions In The Sky, og det var sånn de jeg liker best av de 50 første artistene. Tydelig at du har en liten thing for post-rock, slik som meg, selv om omfanget her ikke var like stort. Vel pluss for post-rock. Ellers var det mye populærmusikk her også, det aller meste av slaget som stort sett har selvrespekt for seg selv - du veit, Jimi Hendrix, The Cure, Mew, Tom Waits osv. osv. 6,5/10.

• Jeg har ikke så mye respekt for Tom Waits egentlig, men The Cure, Hendrix og Muse er jo klassisk, men du har litt tom smak, kan man si det? Kan jeg gi det et minus for å ikke like Nirvana? Kan vel ikke det. Selv liker jeg Kaizers Orchestra, Katzenjammer, Skambankt og Darwin Deez. Sært. 6/10

• Litt vanskelig å vurdere deg, med tanke på at du har så få scrobbles, men det lover ikke godt.
    3/10

• wthsrsly disse...
    • Usuário
    • Dez 21 2011, 20h28
    Vi hadde noe musikk til felles, men mye av det svant fullstendig hen blant resten av musikken -- som for øvrig var vidt forskjellig fra det jeg vanligvis hører på.
    4/10.

Du sa: du vet, vi väntar på ingenting
    Du vet, ingenting väntar på oss
    • mgnus disse...
    • Usuário
    • Dez 22 2011, 0h59
    Har ikke noe imot det meste du hører på, men er ikke superfan heller. Noe til felles er pluss.
    5/10

• ser nåken fine band, men mesteparten er ikkje heilt i mi gate.. 3/10

• Your musical compatibility with lise-linnc is LOW

2/10

• Your musical compatibility with Philippo10 is LOW

3/10

• aos16ie disse...
    • Usuário
    • Dez 31 2011, 2h13
    5/10

liker absolutt at du har såpass mange plays av Solution .45 og SS. ellers er det mye bra her, men drar "litt" ned pga. store mengder fløtepop.

• Lifelover på andre plass er gode greier, kimser heller ikke av Nirvana, Bad Religion, Joy Division og Iron Maiden.

tenker du havner på en 8/10

• mgnus disse...
    • Usuário
    • Jan 3 2012, 13h43
    Mye kvalitetesmusikk, selv om vi bare har Low comp. ACDC, GnR, Pink Floyd, Volbeat++.

8/10

• EliseSH disse...
    • Usuário
    • Jan 7 2012, 22h54
    Hadde en god følelse da jeg så taste-o-meteret og at vi hadde Radiohead, Crystal Castles og Vampire Weekend til felles, men ble heller skuffet da jeg bladde ned.

Blant topp 20 liker jeg bare The Beatles, men kan tolerere The Killers, Gorillaz, Bloc Party og Coldplay til tider. Pluss for MGMT og Röyksopp litt lenger ned.

Band jeg ikke kan fordra derimot, hadde du litt flere av. Tool, Mindless Self Indulgence, Breaking Benjamin, Skrillex, Disturbed, Linkin Park, 3OH!3, System of a Down, Marilyn Manson, Green Day, Foo Fighters, 30 Seconds to Mars og Skillet for å nevne noen på de første 3 sidene.

3.5/10

• Eneste vi har til felles er röyksopp, men disse er elendige. De fleste bandene har jeg ikke hørt om og de jeg har hørt om liker jeg ikke noe særlig. Dog har beatles noen ''fengelige'' sanger.

0.5/10

• Diztrex disse...
    • Usuário
    • Mar 6 2012, 12h52
    Orker ikke å lage noe roman så sier det enkelt og greit at jeg fant mange oppturer og noen nedturer så en fair: 8/10

• Langt frå min musikksmak 2/10, to poeng for dei banda taste-o-meteren seier vi har til felles

• eh

Nok en uorginal, kjedelig og uinspirerende musikksmak.

2/10

• readhard disse...
    • Usuário
    • Mar 9 2012, 17h20
    + Buddy Holly, Black Sabbath, Elvis presley, Jesus and the Mary chain og Aretha Franklin

- Led Zeppelin, pink Floyd, simply red og 50 cent

OMFG IM BACKX
    • Diztrex disse...
    • Usuário
    • Mar 9 2012, 19h35
    Nok så kjedelig for min smak men noen felles artister så en 3/10 er vel passende

• 5/10, Selv om jeg ikke hører på noen av artistene dine nå, så gjorde jeg det før.
    - på Children of bodom o.l og spesielt på Skrillex i sammenheng med resten av listene.

Nå er det rett og slett gått ut på dato i min verden.

:P

• Marthj disse...
    • Usuário
    • Mar 11 2012, 21h01
    The Tallest Man on Earth, Team Me, Tommy Tokyo & Starving For My Gravy, Tom Waits, Radiohead, Band of Horses, Sigur Rós, The Velvet Underground, Kaizers, Regina Spektor og mm. 10/10. Tror jeg må sjekke ut de jeg ikke har hørt på der ^^.

• Fant berre tre minus på topp 50 (System of a down, Cypress Hill og blink 182) Ellers gode og allrighte band:) 8/10

• Du kan få 2/10 srry. Var ikke så mye etter min smak der ; )

1 thing
    2 say
    3 days grace
    4 ever!!!
    • Diztrex disse...
    • Usuário
    • Mar 17 2012, 23h00
    Det var lite felles artister men en interesang musikksmak i bunn og grund. 5/10

Usuários anônimos não podem postar mensagens. É preciso fazer login ou criar uma conta para postar nos fóruns.