Norway (Norge) » Discussões

71 grader nord sang

• madeqx disse...
    • Usuário
    • Set 4 2006, 19h32

71 grader nord sang

Noen som vet hvilken sang/theme/laat de bruker naar deltakerene klarer/naar et maal? En litt saann glad-theme. Ble ogsaa brukt i forrige runde.

Tenker ikke på selve 71-grader nord themen.

• Haakzich disse...
    • Usuário
    • Set 10 2006, 12h10
    Er det den piano-greia? Den er i alle fall fantastisk fin, og har jeg også lurt lenge på hva heter, men jeg klarer ikke å finne det ut, dessverre.

Så da er vi to.

"I may be drunk, miss, but in the morning I will be sober and you will still be ugly"
    • joakill disse...
    • Usuário
    • Set 10 2006, 12h32
    Hmm... Jeg vet ikke helt det du lurer på, men jeg lurer på det selv og så lurer jeg på selve themet!

Noen som vet no?

• hannemor disse...
    • Usuário
    • Set 10 2006, 15h07
    Dette har jeg lurt på siden første sesong jeg og!!!

kjærleik er å vilja vel
    • brusboks disse...
    • Usuário
    • Set 10 2006, 18h37
    hva med å sende e-mail til tvnorge? o.O

jeg er en brusboks. drikk meg.
    • Haakzich disse...
    • Usuário
    • Set 12 2006, 18h55
    Jeg tror faktisk jeg skal sende en mail. Denne melodien er rett og slett for bra for å gå til grunne med serien.

"I may be drunk, miss, but in the morning I will be sober and you will still be ugly"
    • brusboks disse...
    • Usuário
    • Set 12 2006, 19h26
    vær denne trådens store helt og fortell hva svaret er ;)

• Haakzich disse...
    • Usuário
    • Set 12 2006, 19h31
    Skal sende mail, og hvis svaret kommer, som det forhåpentligvis gjør, så skal jeg jammen meg meddele det her :)

Får bare krysse fingrene for at TVNorge er litt effektive og forhåpentligvis har greie på det der...

• brusboks disse...
    • Usuário
    • Set 12 2006, 21h16
    det er bra. for nå er tilogmed jeg interessert. selv om jeg aldri har hørt sangen eller sett programmet. :p

• hannemor disse...
    • Usuário
    • Set 28 2006, 17h35
    fått no svar??

kjærleik er å vilja vel
    • robertg disse...
    • Usuário
    • Set 29 2006, 0h06
    hannemor har flotteste signaturen! og jeg er også nysgjerrig på hva den sangen er, har den vært brukt i tidligere sesonger også? jeg har ikke sett årets utgave.

• Haakzich disse...
    • Usuário
    • Out 4 2006, 15h41
    Faen altså, jeg har ennå ikke fått svar fra det herrens TVNorge!

• brusboks disse...
    • Usuário
    • Out 4 2006, 19h39
    hva med folk i rulleteksten på slutten av programmet. kanskje de kan svare? hvem enn de er...

• 71`N Musikk av Bacteria. (Lars Vik og Peter Ställmark)

den ligger på en samle cd fra "Laterna Magic"

sangen alene er ikke lagt ut for single salg, men kjøper du samle cd`n får du den allefall...eller om du laster den ned seff:P

edit:
    uuu...leste først toppen nå gitt...var ikke den sangen du tenkte på ...*ler*

I`m flausious...or was is flawless?
    • Alex-90 disse...
    • Usuário
    • Set 4 2007, 18h28
    madeqx said:
    Noen som vet hvilken sang/theme/laat de bruker naar deltakerene klarer/naar et maal? En litt saann glad-theme. Ble ogsaa brukt i forrige runde.

Tenker ikke på selve 71-grader nord themen.

Tror jeg vet hva piano sang du snakker om. Den er helt utrolig og jeg ville gitt masse for å få den. Har noe annet soundtrack på lur viss noen vil ha. Men viss dere også har noe kan vi kanskje snakke det over ^^

• Alex-90 disse...
    • Usuário
    • Set 4 2007, 18h29
    Tror jeg vet hva piano sang du snakker om. Den er helt utrolig og jeg ville gitt masse for å få den. Har noe annet soundtrack på lur viss noen vil ha. Men viss dere også har noe kan vi kanskje snakke det over ^^

• Alex-90 disse...
    • Usuário
    • Set 4 2007, 18h30
    Btw... har du 71 grader nord soundtrack på pcen, så har du en plikt å legge meg til :P alexander.90@hot....

• Haakzich disse...
    • Usuário
    • Set 6 2007, 14h46
    Jeg prøvde å laste ned noe av disse 'Bacteria'-guttene, men fikk ikke den pianolåten jeg var ute etter, så mulig dette er utrolig vanskelig å få tak i. Skal sende en ny mail til TVNorge, dette er en skatt som jeg har tenkt å finne.

• Alex-90 disse...
    • Usuário
    • Set 11 2007, 15h27
    Jeg snakka med han derre Vik fyren som har laga disse Bacteria tingene, og han sa jeg skulle få dem viss jeg lovet å ikke videre distrubere dem. Jeg sa det ikke var noe problem men fikk dem aldri :S

• dagr0z disse...
    • Usuário
    • Set 18 2007, 17h23
    Er det de fem første sekunda her det er snakk om? Jeg vil så gjerne ha denne sangen, men jeg klarer ikke å finne ut hva den heter ://

• Alex-90 disse...
    • Usuário
    • Set 26 2007, 20h12
    ja den ja oO !! den vil jeg såååå vanvittig ha på harddisken min xD

• sax85sa disse...
    • Usuário
    • Dez 5 2007, 14h56

Denne??

• Haakzich disse...
    • Usuário
    • Jan 30 2008, 18h14
    Ja, dagros. Det er de fem første sekundene der. Må være den mest himmelske melodien jeg har hørt, og har lurt på hvilken sang det er sikkert i flere år nå.

Sax85sa: Crystal Method-sangen er dritkul den og, og den er vel fra en eller annen serie i tillegg til 71 grader nord. I alle fall tror jeg det.

• Alex-90 disse...
    • Usuário
    • Mar 13 2008, 14h00
    Jeg har den musikken fra 71 Grader nord som skulle trenges ;) Jeg jobber også med å få lastet opp gamle finale episoder til filefront.com... kommer til å gi linker når det ser klart ut.
    (OBS: Kommer ikke til å være beste kvalitet, men det funker)

Er du interessert i den piano-melodien, kan du få den tilsendt i MP3 format. For dem som har hørt denne sangen mange ganger, hører sikkert at det mangler en begynnelse og en slutt her, men det er 1 min med god kvalitet. Men jeg skal se igjennom episodene å se om jeg klarer å plokke fra sangen, og redigere den, slik at den blir komplett ;)

alexander.90@hotmail.com
    (msn 4 life)

Editado por Alex-90 em Mar 14 2008, 15h00
    • Alex-90 disse...
    • Usuário
    • Mar 14 2008, 14h30
    OK folkens. jeg skal laste opp sangen, når jeg får resten slik at dere får en mappe med minst 10 soundtracks fra serien (med bl.a piano-melodien)

Men finale-episoden 2004 ligger nå på net. Ikke beste kvalitet, og dette kommer av at filmen er veldig stor, og det finnes grenser på hvor store ting du kan laste opp på filefront. Jeg vet heller ikke hvor lenge streamen varer, så last ned hvis du har plass til det ;)

DEL 1: http://files.filefront.com/71+Grader+nord+2004+del+1wmv/;9813703;/fileinfo.html

DEL 2: http://files.filefront.com/71+Grader+nord+2004+del+2wmv/;9815095;/fileinfo.html

Hvis det er noe feil med linkene, eller filen, så si ifra :)

Enjoy

Usuários anônimos não podem postar mensagens. É preciso fazer login ou criar uma conta para postar nos fóruns.