hannemor har flotteste signaturen! og jeg er også nysgjerrig på hva den sangen er, har den vært brukt i tidligere sesonger også? jeg har ikke sett årets utgave.
madeqx said: Noen som vet hvilken sang/theme/laat de bruker naar deltakerene klarer/naar et maal? En litt saann glad-theme. Ble ogsaa brukt i forrige runde.
Tenker ikke på selve 71-grader nord themen.
Tror jeg vet hva piano sang du snakker om. Den er helt utrolig og jeg ville gitt masse for å få den. Har noe annet soundtrack på lur viss noen vil ha. Men viss dere også har noe kan vi kanskje snakke det over ^^
Tror jeg vet hva piano sang du snakker om. Den er helt utrolig og jeg ville gitt masse for å få den. Har noe annet soundtrack på lur viss noen vil ha. Men viss dere også har noe kan vi kanskje snakke det over ^^
Jeg prøvde å laste ned noe av disse 'Bacteria'-guttene, men fikk ikke den pianolåten jeg var ute etter, så mulig dette er utrolig vanskelig å få tak i. Skal sende en ny mail til TVNorge, dette er en skatt som jeg har tenkt å finne.
"I may be drunk, miss, but in the morning I will be sober and you will still be ugly"
Jeg snakka med han derre Vik fyren som har laga disse Bacteria tingene, og han sa jeg skulle få dem viss jeg lovet å ikke videre distrubere dem. Jeg sa det ikke var noe problem men fikk dem aldri :S
Ja, dagros. Det er de fem første sekundene der. Må være den mest himmelske melodien jeg har hørt, og har lurt på hvilken sang det er sikkert i flere år nå.
Sax85sa: Crystal Method-sangen er dritkul den og, og den er vel fra en eller annen serie i tillegg til 71 grader nord. I alle fall tror jeg det.
"I may be drunk, miss, but in the morning I will be sober and you will still be ugly"
Jeg har den musikken fra 71 Grader nord som skulle trenges ;) Jeg jobber også med å få lastet opp gamle finale episoder til filefront.com... kommer til å gi linker når det ser klart ut. (OBS: Kommer ikke til å være beste kvalitet, men det funker)
Er du interessert i den piano-melodien, kan du få den tilsendt i MP3 format. For dem som har hørt denne sangen mange ganger, hører sikkert at det mangler en begynnelse og en slutt her, men det er 1 min med god kvalitet. Men jeg skal se igjennom episodene å se om jeg klarer å plokke fra sangen, og redigere den, slik at den blir komplett ;)
OK folkens. jeg skal laste opp sangen, når jeg får resten slik at dere får en mappe med minst 10 soundtracks fra serien (med bl.a piano-melodien)
Men finale-episoden 2004 ligger nå på net. Ikke beste kvalitet, og dette kommer av at filmen er veldig stor, og det finnes grenser på hvor store ting du kan laste opp på filefront. Jeg vet heller ikke hvor lenge streamen varer, så last ned hvis du har plass til det ;)
71 grader nord sang