Kuva-arvoituksia

• Julia-- disse...
    • Usuário
    • Mar 18 2009, 16h42

Kuva-arvoituksia

Arvaa kuka on kuvassa, ja sen jälkeen saat postata oman arvoituksen :). Aloitetaan helpolla:

• Julia pakotti ni se on se Martinin poju siitä yhdestä bändistä jota kukaan meistä ei onneks kuuntele ku se on niin kamalan huono. :P

Okei, tää on sit mun, toivottavasti ei oo liian helppo...

• Julia-- disse...
    • Usuário
    • Mar 20 2009, 14h28
    No en kyl nyt oo ihan varma, mut toi vois olla esim. Chris Lowe? Anna ei kehtaa liikkuu mun kaa kyllä enää missään, jos tää menee väärin.. Ku se on niin kamalan noloa ;)

• Jöö. Kai. Se toinen niistä kuitenkin. :D

• Julia-- disse...
    • Usuário
    • Mar 20 2009, 14h48
    Mun mielestä toi suu ja leuka ja aurinkolasit on Lowe, mutta noi hiukset on enemmän Tennant.. Vaikee sanoa, kun ei nää silmiä. Mutta joo, mun vuorooo :D

• Tarantino! Mut en ees ehdi keksiä uutta arvoitusta, vää!

• Julia-- disse...
    • Usuário
    • Mar 20 2009, 14h52
    Tästä tuli nyt samalla jotenkin kummasti kuumat miehet -ketju :D

• no toi viimenen ei ainakaan musta oo kuuma! :D mut täs ois mun

• Julia-- disse...
    • Usuário
    • Mar 20 2009, 15h21
    Ääh, mä en kyllä nyt ainakaan tiiä. Tutulta näyttää, mutta ei tarpeeks

• Nii tää oli se A-Han laulajatyyppi josta puhuttiin... ;) Ja koska multa jäi edellinen pistämättä ni pistän nyt, hähää!

• Julia-- disse...
    • Usuário
    • Mar 22 2009, 9h09
    No Gaimanhan se siinä, eikös? :)

• Toi on se Radioheadin laulaja, en muista nimeä. ;P

• hihii, richie sambora! <3

• Julia-- disse...
    • Usuário
    • Mar 22 2009, 19h49
    haha.. gaston aka hugh jackman :D.. oletan että tässä tarkotetaan sitä, koska en tiedä kuka tuo nainen on.

• ja jos anna vielä on sitä mieltä et jamie bell ei oo kuuma niin sit on kyllä jonkun silmissä jotain vikaa!!!! koska tää on kuuminta koskaan!!!

:D ehkä hiukan helppo, mut ei haittaa. ;)

• Julia-- disse...
    • Usuário
    • Mar 23 2009, 11h02
    mää en ainakaan nyt tiiä..

• Toi on se tyyppi Beverly Hillsistä mut en tiedä sen nimeä. ;P Koska en oo kattonu sitä sarjaa ikinä silleen oikeasti. :P

• no se on tietty beverly hillsin brandon, eli jason priestley oikeesti. :) yksi monista tulevista aviomiehistäni(siis se brandon). <3

keksi sä anna seuraava kun kerran vähän niinku tiesit tän. :)

• Ei nyt ehkä ihan mee tähän hottisten miesten kategoriaan mut toisaalta ei täällä mun mielestä hottiksia oo paljoa edes ollutkaan, kun oon nirso paskiainen. ;)

• No se on Terry Pratchett. :P Pistetään sit helpompi tällä kertaa. Ja nainen. Rikon kaikki säännöt, ahahaha! :P

• Julia-- disse...
    • Usuário
    • Abr 6 2009, 21h17
    No toi on se sun Nigellas :)

• Julia-- disse...
    • Usuário
    • Abr 7 2009, 17h00
    no ette välttis arvaa tota.. annan vinkin, se on ruotsalainen

• Ei minkäännäköistä käsityksen häivähdystäkään. :P

• Julia-- disse...
    • Usuário
    • Abr 12 2009, 14h00
    No okei, se oli aika paha.. Annika Norlin ois ollut vastaus. Täs uus vähän helpompi

• jee, david lynch!

tää on nyt tosi helppo, mut toi ilme on niin viihdyttävä etten voinut vastustaa <3

Usuários anônimos não podem postar mensagens. É preciso fazer login ou criar uma conta para postar nos fóruns.