Fórum » Support för sajten

Funkar i mobil men ej i Squeezebox

• Funkar i mobil men ej i Squeezebox

Hejsan,
    Last.fm funkar fint i min Android-telefon men ej i min Squeezebox. Det sluta fungera i går, den säger något om att det inte fungerar i mitt land. Vad beror det på? Hur kan jag få igång det igen?

• Dvs jag kan streama till mobilen, men ej till min Squeezebox. Det är mycket irriterande eftersom det är i stort sett det enda jag lyssnar på!

• Det här är egentligen lite underligt. Inte att det slutade funka, utan att det brukade funka. Det ska nämligen egentligen inte gå att streama till mobil eller Squeezebox utanför USA, Storbritannien och Tyskland. Så ja, det den säger om att det inte fungerar i ditt land stämmer (åtminstone officiellt, om det går att få igång streaming till svenska enheter på något annat sätt så är det en annan femma...). Om det inte är så att du flyttade från USA, Storbritannien eller Tyskland igår så skulle jag tippa på att något har ändrats med dina internetinställningar. Men mer än så kan jag inte hjälpa dig, som sagt så borde det inte funkat från första början ändå.

Var glad att det funkar på telefonen, åtminstone för tillfället. :)

The most pointless war in history needs to be stopped. So join and stuff.
Usuários anônimos não podem postar mensagens. É preciso fazer login ou criar uma conta para postar nos fóruns.