Dni Opola 2011

Dni Opola 2011 Rynek
Sexta 29 de abril de 2011

Carregar poster

Festival
Evento passado
Sexta 29 de abril de 2011 Sábado 30 de abril de 2011

Rynek

Opole
Polônia
Mostrar no mapa Mostrar no mapa

Programação do festival (4 artistas)

O seu grau de compatibilidade com o festival é Desconhecido

Não é membro da Last.fm?

Inscreva-se e use o seu gosto musical para obter uma compatibilidade personalizada.

Já faz parte da Last.fm?

Faça login para ver a sua compatibilidade.

Imprimir programação

Fotos

Carregando fotos…

Adicione tags às suas fotos no Flickr

Mostre suas fotos desse evento, adicionando a elas no flickr.com esta tag de máquina:

Flickr

29 kwietnia (piątek)
18:00 - Żaneta Plotnik,
18:50 - Kabaret Neo-Nówka i zespół Żarówki
20:30 - De Mono.

30 kwietnia (sobota)
18:00 - Zberny 3000
18:50 - Jelonek
20:30 - KULT
Compartilhar este evento:

Discussão

Quer conversar sobre bandas, palcos ou planos para o festival?
Inicie uma conversa em nosso fórum

Caixa de mensagens

Deixe um comentário. Faça login na Last.fm ou registre-se.
  • syllvv

    tak tak...dawno tak się nie bawiłam na koncercie niesamowita atmosfera

    2 Mai 2011 Responder
  • scharlottka

    Zaczynali o 21:30, dojechałam idealnie. Tylko co z tego, jak koncert był najbardziej chujowym koncertem, na jakim byłam.

    2 Mai 2011 Responder
  • borgir48

    a jest jeszcze sens jechania? xd

    1 Mai 2011 Responder
  • scharlottka

    A my nie musieliśmy. xD I dziękujemy komuś, komu tę siatkę zajebaliśmy. Jak się znajdzie właściciel i udowodni, że to była jego siateczka (nazwa sklepu, ilość browarów i ich nazwa), to postawimy wódkę. : ) Borgir, jedziesz na ten Dżem czy nie? xD

    1 Mai 2011 Responder
  • borgir48

    Spoko odstawię ;) ja co chwilę latałem do delikatesów po browary i to zły pomysł bo mogłem raz a dobrze kupić xd Git Git Szarlot to się zgadamy :)

    1 Mai 2011 Responder
  • scharlottka

    No to wpadaj. : D Przypuśćmy w takim razie, że to Ty mnie oblałeś piwem... jedno więc stawiasz! A my wczoraj znaleźliśmy siatkę browarów tak w ogóle. xD

    1 Mai 2011 Responder
  • borgir48

    możliwe,że ja CIę piwem oblałem ;p no ja bym się na Dżem wybrał;d

    1 Mai 2011 Responder
  • scharlottka

    Mnie ktoś oblał piwem, ale to było super. XD i Panna Jeeejku ma rację z tym wpierdalaniem się pod barierki. Ktoś jedzie dziś na Dżem do Brzegu?

    1 Mai 2011 Responder
  • borgir48

    wszystko wszystkim alee Koleś który robił fikołki bez koszulki ma mistrza u mnie :D i jakaś piękna Pani na całe piwo wylała -.-

    1 Mai 2011 Responder
  • trutek122

    Wyczucie rytmu na Jelonku niektórzy mieli niesamowite. Te ściany śmierci z ciągłymi falstartami to było jakieś nieporozumienie..

    1 Mai 2011 Responder
  • jeeejku

    p.s. LUDZIE! jak przychodzicie w środku koncertu to nie próbujcie się na siłę wjebać pod barierki, bo tylko inni na tym kurwa cierpią -.-

    1 Mai 2011 Responder
  • jeeejku

    no na Kulcie bardziej mi się podobało na Piasto w zeszłym roku, ale teraz też nie narzekam! :) Wiem.. u nas ochroniarz chciał mu zabrać butelke, bo co chwile ktoś obrywał nią po głowie, to koleś się zaparł i nie chciał ... -.-' myślałam, że zaraz się ktoś tam z nim lać zacznie

    1 Mai 2011 Responder
  • scharlottka

    Btw. chuj z tym, że jestem cała w siniakach, jakbym miała iść jeszcze raz, to poszłabym bez wahania. Chociaż na Kulcie spodziewałam się większego ognia, nudziłam się.

    1 Mai 2011 Responder
  • scharlottka

    Nie wiem jak wyglądał z przodu, ale był jebnięty, a jak wzięłam ochroniarza za szmaty do siebie i mu powiedziałam, żeby go wepchnęli w tłum albo wyciągnęli przez barierkę, to nie kurwa, ochroniarz wolał żelki jeść.

    1 Mai 2011 Responder
  • nordicjusz

    mój szanowny kolega szuka jakiejś dziewczyny w niebieskiej bluzie, która podobno powiedziała mu, że będzie w haju po koncercie i jej nie było. Tak więc jeśli to czytasz to odezwij się, on czeka i płacze, podobno nie może zasnąć :/

    1 Mai 2011 Responder
  • jeeejku

    https://picasaweb.google.com/116827273072261905665/DniOpola2011JelonekIKult?authkey=Gv1sRgCOWDhvXU2ryqNw&feat=directlink zdjęcia ;)

    1 Mai 2011 Responder
  • trutek122

    Było genialnie ! Jelonek już po raz 5ty pokazał mi, że na Jego koncercie zabawa jest najlepsza ! Deszcz chyba nikomu nie przeszkodził, dodał tylko pewnego zajebistego klimatu :D Zberny 3000 i Kult również zajebiście, kto nie był, niech żałuje !

    1 Mai 2011 Responder
  • jeeejku

    "wcale nie przepraszam łysego pana, którego musiałam porządnie ugryźć w ramię, żeby mnie nie zabił. -.-" Szarlot czy przypadkiem nie miał piegowatej twarzy i nie wymachiwał butelką wódki? Bo potem chyba przeniósł się na drugą stronę barierek x/

    1 Mai 2011 Responder
  • michciu4

    chuj z deszczem, było wykurwiście! :D

    1 Mai 2011 Responder
  • faantasiaa

    zajebiście byłooo! ];-> Jelonek wymiatał, Kazik dał rade <3

    1 Mai 2011 Responder
  • Todas as 188 mensagens

Você foi?

Carregando…
Carregando…

Críticas

Por enquanto, não existe nenhuma crítica sobre este evento.

Escreva uma crítica sobre este evento

Eventos relacionados

Ver mais

Atividade recente

  • Dstryrrr foi a Dni Opola 2011 no Rynek. abril 2013
  • Stormfari foi a Dni Opola 2011 no Rynek. abril 2013
  • aciwl foi a Dni Opola 2011 no Rynek. janeiro 2013
  • moniss91 foi a Dni Opola 2011 no Rynek. julho 2012